14

766 29 11
                                    

Hapi syte me veshtiresi kur degjoj zhurmen e deres.

-Mirmengjes drite, si fjete?

-Si te pellcasin... si mund te flihet e lidhur ne nje karrige

-Mund te te kisha mar ne krevatin tim nese do ma kishe kerkuar.

-As e vdekur sdo jem ndonjehere ne krevatin tend.

Qeshi.

-Mund ta vertetoj shume shpejt te kunderten Tiana.

E pa me neveri.
Ai mori nje karrige tjeter dhe u ul perballe saj, ne dore mbante nje shishe te vogel uje.

-Duhet te kesh etje, pi pak.

-Nuk dua.

-Si te duash atehere.

E pan njeri- tjetrin per pak minuta, ajo gjithe inat ndersa ai teper i qete.

-Je shume e bukur.

-Mbylle gojen- tha e bezdisur.

-Se per pak harrova Tiana, i dashuri jot me telefonoj- tha duke u mbeshtetur mbrapa tek karrigia.

-Nje buzeqeshje e vogel ju krijua ne fytyre. E dinte qe Eni do e shpetonte qe aty, kishte besim te ai.

-Po te isha ne vendin tende nuk di gezohesha shume.

-Cfare do te thuash?

-Se dija qe te lumturoka fakti qe ai po vjen drejt vdekjes se tij.

-Cfare dreqin po thua? Po guxove ta prekesh do t...

-A a a - tha duke i ber me shenje ta mbyllte gojen.
Ai eshte aq budalla saqe mendon se une do te liroj.

-Ne fakt une mendoj se budallai i vetem ne kete mes je ti Troi.

Qeshi perseri. Sa e urrente kur qeshte.

-Do jua tregoj te dyve se kush eshte budallai.
Imagjinoje pak Tiana, ai i ulur ne nje karrige perballe krevatit, ti e shtrir aty e zhveshur duke ber seks me mua. He a nuk eshte nje skene e bukur, ok pak e dhimbshme per te por qe plumbi qe do te mar me pas do ja lehtesoj dhimbjen.

-Ti je i semur.

-Jo shpirt une thjesht jam i pashpirt.

-Je nje psikopat.

-Ohh po me prek me keto fjale drite.
Gjithsesi me pelqeu biseda me ty si gjithmon shume e kendeshme por tani me duhet te te le vetem- tha duke u larguar.

Ajo ngeli aty, e shokuar nga fjalet e tij. Ai njeri ishte vertet i semur mendor. Ishte e frikesuar dhe jo per vete por per Enin, nuk mund ta imagjinonte qe atij ti ndodhte gje. Ama Tiana kishte besim tek ai, ja njihte zgjuarsin e dinte qe ai gjithmon kishte nje plan dhe ja dilte. Do ja vinte flaken Anglise nese gjerat nuk shkonin sic kish menduar.

*

-Sot dua patjeter vendndodhjen e tij- i tha Klevit.

-Mos u shqeteso gjendet kollaj fare ka kamera gjithandej.

-Provat kunder tij jane gati apo jo?

-Po.

-Ok fillo merru me kete pune tani.

-Dakort En ika- tha duke dal nga zyra e tij.

Qendronte ne kemb para dritares se zyres se tij. Ne xhamin e dritares degjonte tek perplaseshin pikat e shiut, degjonte cdo gje pervec zerit te saj. I mungonte aq shume po cmendej. Nuk i besonte fjaleve te atij manjakut, e njihte shume mire se cfare njeriu ishte por Eni ishte gjithmon nje hap para tij si gjithmon. Nuk do te binte ne kurthin e tij perkundrazi ai ishte pergatitur ti fundoste te gjithe.

𝐈 𝐃𝐎𝐁𝐄𝐓 𝐏𝐀𝐑𝐀 𝐓𝐄𝐉𝐄Where stories live. Discover now