VI

1 0 0
                                    

Darius putea simți încă gustul amar al alcoolului în cerul gurii atunci când realiză că este dimineață.Nu se simțea rău însă trebuia să recunoască că este puțin amețit.Auzi zgomote venind de la baie și se gândi că Mark era treaz de ceva vreme,după cum îi era obiceiul.De fiecare dată când aveau diferite evenimente ce se terminau cu ei mahmuri,a doua zi dimineață Mark era mereu mult mai fresh decât el iar asta bineînțeles că nici nu se putea compara cu puterea lui Lucian de a arăta mereu ca nou în astfel de împrejurări.Nimeni nu înțelegea cum de fiecare dată îl găseau dimineața arătând ca nou,cu o ceașcă de cafea neagră în mână,chiar dacă în unele locuri nu exista cafea pe o raza de 10 km:,,Cafeaua este secretul unei dimineți active'' spunea mereu acesta.La naiba,astăzi aveau să meargă la sală,ardea de nerăbdare să vadă ce dracu se întâmplă cu el.

În bucătarie geamul era deschis iar când pornise espressorul,în prag apăruse Mark,vesel și plin de viață:

-Neața Darius,cum te simți?

-Cu siguranță nu atât de proaspăt precum tine,răspunse acesta uimit.

-Hai că avem o zi grea,pregătești un shake pentru mușchii ăștia?spuse Mark privindu-se în oglinda înaltă de pe hol.Într-adevar,corpul acestuia avea o structură atletică,fiind cel mai bine definit dintre cei trei însă puțin mai micuț ca și dimensiuni,după care urma Darius ca fiind mediu cu al său trup iar Lucian bineînțeles se afla în top,fiind pur și simplu un model.

-Imediat pregătesc și shake-ul.Aromă de biscuiți sau caramel sărat?

-Biscuiți te rog,răspunse în silă Mark,oricum sunt sătul de amândouă.

Blender-ul scotea un zgomot asurzitor,încercând să sfărâme fructele congelate și biscuiții oreo adăugați de Darius.

-Ia zi,la cât vă aștept diseară?

-Pai cred că în jur de 20 fiidcă aș vrea să trec căteva minute pe la Mara,să-i las ceva dulce.

-Oho-ho amorezule!

-Încetează gelosule,e o fată super și merită o mică atenție,plus că zilele de odihnă s-au dus și va trebui să mergem în fiecare zi la sală până săptămâna viitoare.

-Dragă Mark,fă-mă mandru și comportă-te cât mai frumos cu domnișoara,sunt nerăbdător să aud povești deocheate de la voi doi.

-Ușurel,ți-am zis doar că nu ăsta e scopul aici,aștept să văd cum decurg lucrurile.

-Știm amândoi că în câteva zile când ne vom întanli toți trei,eu cu Lucian vom fi cu bale la gură ascultând povestirea ta dulceagă.

-Hai că ești dobitoc,trebuie să o întind spre muncă,te anunț când sunt gata.

-Spor să ai,veni urala lui Darius cu o sinceritate pură în glas.

Agonia inimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum