Mara se trezise cu o durere groaznică de cap și primul lucru pe care îl făcuse a fost de a-și verifica telefonul însă nici un mesaj nu era de la Mark.Se întristase din nou.Se întânlise cu fostul ei iubit și îi ascultase discursul ce ar fi trebuit să o facă să uite de toate greșelile lui de până acum și eventual să se împace.La sfârșit i-a comunicat scurt și sec că ei i-a fost îndeajuns timpul petrecut împreună și că perioada de când nu au mai vorbit a fost chiar plăcută și productivă.Ca se fie sigură că înțelege pe deplin ceea ce este în capul ei a adăugat că auzise toate bârfele despre el și copilele de liceu cu care ieșise și despre acea prietenă care nu ar fi trebuit să-i dezvăluie faptul că i-a trimis mesaje și a invitat-o în oraș la o cafea.
,,Între noi nu va mai fi nimic niciodată,mă simt mult mai bine fără tine,mult mai liniștită și sinceră să fiu chiar mai apreciată,în primul rând de mine și apoi de cei din jurul meu ce nu te-au considerat niciodată îndeajuns de bun pentru mine." După ce spusese asta Mara scosese din portmoneu căteva bancnote,le lăsase pe masă și plecase fără a mai lăsa loc de adio sau îmbrațișări.Era hotărâtă că dorește să înainteze cu viața ei și să încerce să construiască ceva cu Mark.
Trecuseră deja patru zile de când el nu-i mai răspunsese la mesaje sau apeluri.Din pricina asta avusese o criză și începuse să plângă cu o seară înainte.Îi veneau în minte tot felul de idei,scenarii ce s-ar putea întâmpla,ce l-au determinat pe el să o ignore total.Până la urmă la ce se putea aștepta de la un băiat ca el?Tânăr,fără obligații,chipeș și cu un corp perfect?Era clar că vorbește cu multe alte fete și că o va uita în momentul când una mai arătoasă decât ea va apărea în peisaj.Era mecanismul după care funcționau băieții.Îi ura pentru asta.
Căteva notificări erau cu mesaje de la băieți necunoscuți,genul acela ce dădeau mesaje
tuturor fetelor și mulțumindu-se cu ce prind.De fiecare dată le dădea block instant,nici măcăr nu se uita la pozele lor.Își dorea să primească un singur mesaj,de la Mark,în care să-i spună că a avut o problemă și că nu a putut vorbi sau orice altceva doar să revină la ea,dar viața face mereu ca exact acel mesaj,pe care îl râvnim din toată inima,să nu-l primim.
CITEȘTI
Agonia inimii
Teen FictionTrei prieteni ce duc o viață pe care toți tinerii si-ar dori a o avea.Fiecare mai puternic decât celălalt,fiecare cu fete disponibile pentru a se distra.Adesea,imaginea pe care o avem asupra persoanelor din jur nu corespunde în totalitate cu realita...