VII

1 0 0
                                    

Mașina de spălat își încheiase ciclul iar acum trebuia să se ocupe de întinsul rufelor.Nu prea se simțea în pielea ei astăzi,și știa destul de bine cărui fapt se datora această stare.În timp ce aranja fiecare haină pe uscător se gândea la mesajul primit de la fostul ei iubit,fix după întrevederea cu Mark.Acest mesaj a dat-o destul de mult peste cap având în vedere că nu mai vorbiseră de când se blocaseră unul pe altul,în urmă cu doua luni.Decizia venise din partea lui,cu motivul că Mara nu era în stare să facă o excursie în weekend la Milano,unde se afla el în interes de serviciu.Atunci Mara se înfuriase pe bună dreptate și nu din pricina faptului că nu și-ar fi dorit să meargă și să-l viziteze ci fiindcă mereu când era vorba de astfel de propuneri,totul suna mai mult a poruncă decât a invitație iar asta o facea să-și iasă din fire.,,Ne vedem în weekend acolo,luna viitoare mergem dincolo,diseară vin și te iau'',doar asemenea cuvinte auzea și îi ajunsese așa că hotărâseră de comun acord să pună capăt relației lor începute cu căteva luni în urmă.Bineînțeles că i-a fost destul de greu și că a suferit mult din această cauză,ba chiar putea spune că totul a deranjat-o până în momentul când l-a cunoscut pe Mark.De atunci,în sufletul ei părea să înflorească primăvara,fiind mereu cu gândul la el.Acum,cu mesajul de la fostul iubit nu știa exact ce să facă,mai cu seamă și-ar fi dorit să-i răspundă și să vadă cum se simte și ce a mai facut sau poate că are nevoie de ajutor însă știa că nu ar fi corect față de Mark.Până acum asemenea detalii nu o deranjau,era chiar fericită să vorbească cu alți băieți în timp ce se afla într-o relație,fără a da curs conversațiilor mai mult decât ar fi trebuit însă îndeajuns pentru a-și satisface acea nevoie de atenție de care toate fetele sufereau.De când îl întanlise pe Mark,comportamentul ei se schimbase într-o oarecare măsură ceea ce o puse pe gânduri având în vedere faptul că oficial nu aveau o relație iar ea simțea că trebuie să-i fie dedicată lui Mark și să nu facă nimic din ce l-ar putea afecta.

Simțise încă de la prima întânlire acel aer dominant al lui Mark,cu corpul său plin de mușchi și licărirea aceea din ochi care îi transmitea siguranță de sine și încredere.Era evident de la prima vedere că nu era genul de baiat cu care să te joc.În plus,observase și privirile fetelor ațintite asupra lui atunci când se plimbau prin oraș,fiind o adevărată atracție.Acest lucru era complet nou pentru ea,foștii ei iubiți nefiind într-atât de arătoși și bine proporționați iar asta o fascina de-a dreptul,gândul că alte fete își aruncă privirile peste băiatul cu care ea se vede.Mark avea de asemenea și o față draguță,cu o barbă îngrijită acoperindu-i obrajii,doi ochi de culorea smaraldului și un păr bogat,negru,lăsat la voia întamplării peste fruntea lată a acestuia.La început chiar se gândise dacă acesta chiar este atras de ea per total sau își dorea ce doresc majoritatea băieților să obțină,o noapte cu ea,dar acest gand îi dispăru rapid din minte când începu să converseze cu el,dându-și seama că nu este deloc precum ceilalți.

Termină rufele de întins,era ora prânzului și își dadu seama că uitase să-și verifice telefonul,probabil Mark sigur îi răspunsese la ultimul mesaj.Încă de aseară vorbiseră într-una despre prietenul lui,Lucian care se părea că avea niște probleme-nu știa de ce natură sunt acestea pentru că Mark nu-i spusese decât că este îngrijorat în privința stării lui-însă Mara era mai mult ca sigură că este vorba despre o fată,întotdeauna o fata era cauza nefericirii băieților.Nu putea fi totuși într-atât de sigură fiindcă Mark îi arătase câteva poze cu el,Lucian și Darius de la sală și putea spune că erau genul de băieți cărora le era ușor să agațe orice fete doreau,Lucian fiind într-adevăr chipeș,cu un corp minunat,trăsături masculine și o privire ce arunca scântei.Își imagina că nu i-ar fi fost deloc greu să agațe aproape orice fată și-ar fi dorit.

Nu se înșelașe,mesajul nou era de la Mark și o întrebase dacă ar putea trece pe la ea câteva minute după ce termină munca pentru a-i aduce ceva.La naiba,din toate zilele asta era cea mai nepotrivită.Fostul ei iubit îi specificase că se întorsese în oraș și că ar vrea să iasă să discute anumite probleme,de data aceasta folosind un mod mult mai blând de exprimare,ce suna într-adevar a invitație.Nu știa exact ce să facă,poate ar trebui să se vadă cu el și să lămurească toată situația sau poate ar trebui să-i spună să o lase în pace pentru că nu mai există nimic de discutat.Inima îi juca o farsă,o împingea mai mult spre a-i răspunde că se pot vedea,diseară pentru a discuta ce s-a mai întamplat și a-i dezvălui faptul că acum se vede cu cineva,cineva față de care a început să aibă sentimente,care o face să se simtă apreciată și specială.Da,exact asta va face în continuare,gândi Mara în timp ce-i scrisese lui Mark că diseară are ceva treabă și că ar fi mai bine să o lase pe altă dată.

Cuptorul cu microunde începuse să scoată sunetul specific prin care anunță că și-a dus la îndeplinire sarcina așa că Mara,scoase tocănița de cartofi cu legume și se așeză la masă când primi notificare de la acel număr de pe care fostul iubit îi scrisese.Numarul lui personal făcea parte din lista celor blocați.În mesaj îi spusese că la ora 17 o va aștepta în parcare,pentru a o lua și a merge la un suc în oraș.I-a răspuns cu ,,bine,așa rămâne'' dar chiar atunci realiză că Mark îi văzuse mesajul și nu reacționase cu nimic,practic o lăsase în seen,ceea ce nu se mai întâmplase până atunci.,,Hmm poate are o zi grea la muncă'' gandi Mara fără a-și da seama că lucrurile se pot schimba radical după un singur mesaj.

Agonia inimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum