Uită-te la dragul de tine Mark.Îmi pare nespus de rău să te văd plângând și suferind din cauza mea.Știam că așa va fi pentru că mi-ai fost întotdeauna aproape,mereu te-a interesat starea mea și modul în care mă simt.Totuși încearcă te rog să înțelegi că nu mai puteam rezista.Știu că m-ai văzut întotdeauna ca pe un tip puternic dar chiar nu mai puteam.Uită-te la mine cum stau frumos așezat în pat,de parcă m-aș odihni.Am crezut că ceanura va fi cea mai potrivită metodă,nu mi-aș fi dorit să mă găsească nimeni acoperit de sânge sau murdar.Așa,sună-l și pe Darius și explică-i că de acum veți fi nevoiți să mergeți singuri la sală,pentru că eu nu mai sunt.Doamne Darius încetează odată cu plânsul ăsta,nu e chiar așa o tragedie,vă puteți continua viețile și fără mine.Vă privesc pe amândoi,cu siguranță singurii oameni ce au ținut cu adevarat la mine și cărora le-a păsat.Nu știu dacă este corect să spun că mi se rupe sufletul uitându-mă la voi însă e ca și cum vă simt durerea,e ca o energie ce este transmisă către mine și care vibrează la o intensitate maximă.
Acum te îndrepți către Mara și l-ai chemat pe Darius la ea pentru a avea cele mai importante persoane din viața ta aproape de tine.Suferința prin care treci te-a făcut să uiți îndoielile pe care le aveai cu privire la Mara,îți dorești doar să te strângă în brațe și să-ți aline suferința,exact cum ar face-o o mamă.Cunosc foarte bine acest sentiment dar din nefericire nu a existat cineva care să-mi fie alături în asemenea momente,întotdeauna am fost singur.
Trebuie să te las Mark pentru că tocmai ce au sosit cei de la poliție împreună cu un echipaj smurd.Bărbatul în uniformă de polițist îmi controlează pulsul iar când observă că nu primește nici un răspuns își pune mâinile pe față și iese pe ușă.Este incredibil cum oamenii te privesc atunci când ești mort.Îmi pare atât de rău că nu îți pot spune cum ma simt acum,mă simt cu adevărat...mă simt iubit Mark.Doctorița de la smurd mă privește cu atâta compasiune,chiar îi pasă Mark.Este uimitor acest sentiment Mark,acum sunt fericit.
CITEȘTI
Agonia inimii
Teen FictionTrei prieteni ce duc o viață pe care toți tinerii si-ar dori a o avea.Fiecare mai puternic decât celălalt,fiecare cu fete disponibile pentru a se distra.Adesea,imaginea pe care o avem asupra persoanelor din jur nu corespunde în totalitate cu realita...