Kahve dükkanı Blue Paradise bir gün aniden karantinaya alındı.
Xia Lin sadece iki dakika gecikti. Sadece içerideki insanlara bakabildi girişte engellendiği yerden yavaşça uzaklaştı bunu takiben tüm hava menfezleri indirildi içerideki yer izole edildi ve kapatıldı.
"Oh, başka bir omega kızgınlığa girdi kahvemi bile bitirmedim." Bir beta kahvesi üzerinde ağıt yaktı.
Sıcakta bir omega?! Xia Lin sadece afallamıştı. Bu çağda dışarıda dolaşan ve kendi sıcak gününün ne zaman olduğunu bilmeyen bir omega gerçekten var mıydı? Ve sıcakta omegayı sürüklemek yerine sahneyi karantinaya almayı seçtiler Omega'nın %60'ın üzerinde uyumlu olduğu bir alfayla tanıştığı ve böylece kızıştığı bir sahneye benzemiyordu durum böyle olduğuna göre omeganın kendisine eşlik eden bir alfası olduğu anlamına gelmelidir.
Xia Lin: Tanrım kızgınlığa giren birinin canlı aksiyonu!
Çevre kovulan müşterilerle doluydu birçoğu fotoğraf çekiyor ve konumlarına dikkat etmeyen alfa-omega çiftinden şikayet ediyordu bazıları ayrılmayı seçti, bazıları ise bugün için programlarını ayarlamak için geride kaldı.
Kalabalığın içinde duran Xia Lin uzun süre etrafına baktı Kai En'i tanımak çok kolaydı. Boyu çoğu betayı geride bırakan ve sarı saçlarla dolu bir kafası olan bir alfa olarak nerede olursa olsun çok dikkat çekiciydi.
Ancak Kai En'in figürünü hiç görmedi kalp sıkışması Xia Lin'in zihninde oluşan en kötü sonuç. Bölgenin bakımını yapan bir görevliye "Affedersiniz içeride omega ve alfa dışında onunla uyumlu başka biri var mı bilmek istiyorum?" diye sordu.
"Yok bununla hiçbir ilgisi olmayan personel zaten çıkarıldı."
Son çaresi kalan Xia Lin, Kai En'in telefonunu aradı. Sonuç kimse sahip çıkmadı.
Tanrım bu kader tarafından kararlaştırıldı. Xia Lin, Kai En'e çabucak bir metin mesajı gönderdi diğerinin ne zaman göreceği konusunda endişelenebileceği bir şey değildi.
Sonra "Tüm Alfalar Ölmeli, Ölmeli Federasyon" adlı sohbet grubuna gitti bir fotoğraf çekti ve gönderdi—
Xia Lin Ain't Lin Xia: Kendisiyle %60 uyumluluk oranına sahip bir omega ile tanışan ve azgınlık dönemine başarıyla giren üçüncü Alfa ile tanıştığım için beni tebrik ederim. [Blue Paradise'ın blokajının resmi].jpg
Bu Baba Bir Omegadan Daha Güzel: ......
Nymphos'ların Hepsi Morondur: ......
Dünya Benim Tuvalim: Hahahaha, tebrikler! Bu yüzden üreme organlarını takip eden biriyle romantizmin ne anlamı var dedim tatlım Xia acının uçurumundan kaçtığınız için sizi tebrik ederim.
Xia Lin Lin değil Xia: Haklısın.
The World Is My Canvas: Şimdi klavyenizi yerken söz verdiğiniz canlı yayın nerede?
Xia Lin sohbet odasından çıktı Mavi Cennet'e son bir bakış attı ve eve gitti.
⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁
Xia Lin bir betaydı Nuh Şirketi'nin tamamında sekiz bin üç yüz altmış beta, iki yüz altı alfa ve sabit yaşamları olan otuz omega vardı. Diğer şirketlerdeki ihmal edilebilir %0.3 omega yüzdesi arasında şirketleri üç yıl boyunca "Ulusal Olarak En Eşit ve En Başarılı Şirket" seçildi bu arada, bu unvanı alan toplam yüz şirket vardı. En yüksek yüzdeye sahip olan %1.7 idi ve Xia Lin'in dilini tıklatmasına neden oldu bu kadar zayıf bir yüzde aslında ülkede bir numaraydı bu gerçekten şaşırtıcıydı.
Bu konuda yapabilecekleri bir şey yoktu Omegalar ilk etapta nadirdi alfalarla 1:1 oranına bile ulaşamadılar. Ayrıca her biri şımartılmış ve kendilerine kur yapan insanların sevgisiyle yıkanmıştı bu yüzden çoğu omeganın kafası zaten çoğunlukla mezuniyetten önce verilmişti. Üstelik birçoğu kızgınlıklarından sonra hamile kalacaktı bu yüzden eve dönüp tam zamanlı bir ev-kocası ya da ev-kadını olmak zorunda kaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Former Significant Others Were All Alphas ✓
Truyện Ngắn(TAMAMLANDI) Xia Lin bir betaydı. Daha da önemlisi, onunla çıkan her alfanın mukadder omegasıyla karşılaşacağı mistik bir yeteneğe sahipti. Xia Lin: Başka bir alfayla çıkarsam klavyemi yerken kendimi canlı yayınlayacağım. Tüm makineler şekersiz! K...