Böyle ciddi bir istekle karşı karşıya kalan Xia Lin bir pembe dizi kahramanının davranışına uyması gerektiğini hissetti: arkanı dön ve hemen kaç daha sonra yakalanacak ve diğer başrol derin duygularını itiraf etmek ve tüm duygularını ortadan kaldırmak için yoğun bir öpücük göndermeden önce 'Dinlemem, dinlemeyeceğim' dediği mücadele sahnesi başlayabilirdi yanlış anlamalar.
Hah. Şaşkın bir zihinle Xia Lin son zamanlarda gördüğü tüm pembe dizileri ve TV oyunlarını süzdü. Şaşırtıcı bir şekilde aniden gerçekliğin bu dramatik hikayelerden daha akıl almaz hale geldiğini hissetti en azından bir senarist bu 'beta evli olmayan bir alfanın sorununu çözebilir' türünde bir senaryo ile gelmez.
"Açıklaman gereken bir şey yok" Xia Lin bunun anlamsız olduğunu hissetti bir kahraman olduğuna inandığı son yirmi ya da daha fazla yıldır hepsinin sadece onun yanılsaması olduğu ortaya çıktı. "Yirmi üçte bir olma olasılığı hala oldukça büyük bu yüzden sana iyi şanslar diliyorum."
Şu anda Xia Lin sadece burayı terk etmek evine kendi yatağına gitmek ve sonra güzel bir uyku çekmek istiyordu. Beyninin neden arızalandığını ve onu Zhang TianKe'yi bir düğün resepsiyonuna katılmaya mecbur bıraktığını yalnızca gökler biliyordu ve sadece bir hayalet onun neden tesadüfen tam zamanında burada göründüğünü ve bir alfanın kendileri için çok uygun bir omegayı nasıl bulmaları gerektiğini ciddi bir şekilde tartışmasını dinlediğini bilebilirdi.
Xia Lin gerçek aşkın gerçek olduğu konusunda ısrar ederdi ama yine de içgüdülerine yenik düştü. Ancak Kai En gibi biriyle karşılaşmak Xia Lin'in dayanması en zor şey olduğunu hissetti.
Hala öğrenciyken çıktığı eski erkek arkadaşının ve eski kız arkadaşının sonuçları beklenmedik kazalardı.
Sadece Kai En.
İyi kalpli ve zararsız bir görünüme bürünmüş en çok yaralayan oydu.
Herkes yeni evlileri tebrik etmeye ve mükemmel bir çift olduklarını söylemeye devam etti ancak ihanete uğrayan beta kimsenin umurunda değildi.
Xia Lin ilk kez kalpsizce mırıldandı "Siz alfalar gerçekten vicdansız ve iğrençsiniz!"
Ama sonra Xue ZeNan'ın bir sonraki hareketi onu hayrete düşürdü.
Xia Lin'in eğik kafasına bakmadan önce yarı diz çöktü Xue ZeNan betanın kederle bükülmüş ancak şokla kaplanmış yüzünü tek bir bakışta görmeyi başardı.
Xue ZeNan "Belki diğer alfalar da böyledir ama ben değilim." dedi.
"Xia Lin unuttun mu? Daha önce tanışmıştık" bu tür bir yükseklik farkı alfalara özgü aurayı dizginledi Xia Lin gibi zayıf ve nazik bir beta olsa bile kendini tehdit altında hissetmezdi.
Alfalar asla böyle bir zayıflık göstermelerine veya kendilerini daha düşük bir konuma yerleştirmelerine izin vermezdi doğuştan kibirliydiler ve her zaman hayatta başrolleri işgal edenler onlardı kısacası alfalar tüm gezegeni heybetli bir şekilde güçlü bir şekilde yönetenlerdi.
Böylece Xia Lin o kadar şaşırmıştı ki bir adım geri attı ancak Xue ZeNan elini uzattı ve adamın gitmesini engellemek için onu tuttu.
"Xia Lin" Xue ZeNan, Xia Lin'in adını o kadar duygusal bir tonda söyledi ki sanki sadece sesiyle Xia Lin'in gömülü anılarını canlandırmak istiyor gibiydi. "Artık beni hatırlamıyor musun?"
Evet bu doğruydu Xia Lin, Xue ZeNan gibi bir alfa tanıdığını hatırlamıyordu bu kibirli ve kayıtsız yaratıklar dönüp omegalarını şımartmadan tüm dikkatlerini ve sevgilerini onlara sunmadan önce yalnızca diğer insanlara yüksek ve güçlü bir şekilde nasıl patronluk yapacaklarını biliyorlardı.
"Sana olan aşkım çok büyük" Xue ZeNan'ın gözleri hala Xia Lin'deydi. Bir cevap alamamasına rağmen bu betaya umutla bakarken konuşma şekli hala nazik ve yumuşaktı. "Yanlışta olsam bile tek hatam çok geç gelmekti."
Xia Lin bu derin ve duygusal sözlerden neredeyse etkilenecekti bir alfanın bir betaya aşık olduğu bir idol dizisi çekiyormuş gibi hissetti ancak dizideki olayların sırası gerçekten berbat ve dağınıktı arada bir 'Seninle kısa bir süre tanıştım ama seni bir ömür unutamam' sahnesi vardı kim bilir belki de programda gerçekten hafıza kaybı ve gizli kimlikler gibi kinayeler vardı.
Böylece Xia Lin yirmi ya da daha fazla yıllık anılarını onlarda tek bir kırılma bile olmayan anılarını hemen hatırlamaya başladı. Üniversitede bir alfayla ilk çıktığı zaman olanları bile net bir şekilde hatırlıyordu bunun dışında tamamen sıradan hayatını da hatırladı.
Xia Lin her gün ihtiyatla okula gitti ve okulu bıraktı işe gitti ve işten çıktı ve sokaklarda rastgele tanıştığı heybetli ve tehditkar alfalar bile Xue ZeNan ile aynı tip değildi.
Sonunda itiraf etmeden önce bir alfanın yıllarca ona gizlice aşık olma olasılığı birlikte yaşadıkları ve birlikte yaşadıkları omegalarla iki kez karşılaşacak alfalarla karşılaşmaya devam edecek kadar şanssız olması kadar olası değildi.
Xia Lin bunun kapitalistler tarafından yapılmış bir komplo olması gerektiğine inanıyordu sert bir şekilde "Üzgünüm seni daha önce hiç görmedim Şef Xue!"
"Yağmurdan sonra bulutlu bir günde tanıştık."
Xia Lin: Öyle bir izlenimim yok.
"O zaman bana beş dolara dondurma bile aldın."
Xia Lin: Heh bu imkansız.
"Bana bir insanın ömrünün çok kısa olduğunu söylemiştin sevdiğiniz biriyle tanışırsanız onları kazanmak için cesurca çabalamalısınız."
Xia Lin: Ben olsam sana hayattan zevk almanı söylerdim hayal gücünün çıldırmasına izin verme.
Xia Lin, Xue ZeNan'ın aziz hatıralarını dinlemeyi bitirdi ve kalbindeki hafifçe dokunulan kısmın yavaşça kaybolduğunu hissetti tabi ki bu hayatta bir pembe dizi kahramanı olmayı ummak sadece bir hayaldi.
Sesinin tonu kasvetli ama sertti "Şef Xue ne kadar ayrıntılı açıklasanız da, anlatsanız da bununla ilgili hiçbir izlenimim yok ayrıca ben dondurma yemekten hoşlanmıyorum o halde sana nasıl bir tane alabildim?"
Xue ZeNan ciddi ve ikna edici bir tonla üzerine düşeni söylese de Xia Lin'in kafası daha önce hiç olmamış şeyleri kabul edecek kadar karışık değildi.
"Rahatsızlık için üzgünüm ama Şef Xue yanlış kişiyi yakaladınız."
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Oy verip yorum yapanlara teşekkürler <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Former Significant Others Were All Alphas ✓
Conto(TAMAMLANDI) Xia Lin bir betaydı. Daha da önemlisi, onunla çıkan her alfanın mukadder omegasıyla karşılaşacağı mistik bir yeteneğe sahipti. Xia Lin: Başka bir alfayla çıkarsam klavyemi yerken kendimi canlı yayınlayacağım. Tüm makineler şekersiz! K...