Teknolojinin çok ilerlediği 21. yüzyılda bile insanlık yıldırımı kontrol etme yeteneğine henüz sahip değildi.
Bu nedenle fırtına nedeniyle kalkıştan ertelenen uçaklar seyahate çıkmak zorunda kalan iş köpekleri için hala günlük bir olaydı.
Büyük Şeflerinin tek görevlisi olan Xia Lin uçağa binene kadar onun emrinde olmanın yükünü taşıdı. Sonra aptal aptal oturdu ve birkaç saat bekledi büyük Şefinin bir dizüstü bilgisayar kullandığını ve sanki diğeri hala ofisinde çalışıyormuş gibi tüm resmi iş işleriyle ciddi bir şekilde ilgilendiğini izledi.
Tüm iş deneyiminde zaten olağanüstü olmasına rağmen sürekli gelişen piç olan Kai En ile iş gezilerine çıktığında bile daha önce akşam için planlanmış bir uçuşları olmamıştı ertesi gün bir toplantıya gelmeleri gerekirse yarım gün önce uçağa doğru yola çıkarlardı.
Uzun ve sıkıcı iki saatin ardından Xue ZeNan hala bir dağ gibi hareketsizdi ve herhangi bir sabırsızlık veya rahatsızlık göstermedi aksine daha fazla dayanamayan Xia Lin'di.
"Şef Xue sorabilir miyim neden yarım gün önce değil de gece gitmeliyiz?" diye sordu.
Sanki düşüncesi yarıda kesilmiş gibi Xue Zenan başını kaldırdı ve bir süre cevap vermeden ona baktı sonra adam elindeki görevi sürdürmeyi seçti.
Xia Lin bunun cevap vermeyi reddetmesi olduğuna inandığında "İş çok yoğundu" dedi.
Xia Lin: "......"
Xue ZeNan devam etti "Çünkü aşılması gereken çok fazla evrak işi vardı eğer akşama kadar bitirmezsem o zaman iki gün ertelenmeleri gerekecekti bu nedenle sadece bu gece fazla mesai yapıp uçağa yetişmen için sana yük olabilirim."
Xia Lin: "Yüküm yok, hiç yüküm yok bu böyle olmalı, böyle olmalı."
Xia Lin Lin değil Xia: Şef gücünü kötüye kullanamaz mı ve geri kalanımız bir akşam için mutlu bir şekilde eğlenebilelim diye işi geri alamaz mı? Sadece bir akşam!
Bu Baba Bir Omegadan Daha Güzel: Yüzüne çarpabilir ve öfkelenebilirsin: Şef! Bu yaşa kadar yaşadım! Yine de bir uçak uçuşuna zamanında yetişebilmek için asla fazla mesai yapmak zorunda kalmadım! Fazla mesai ücreti talep ediyorum!
Xia Lin Lin değil Xia: Önemli olan fazla mesai ücreti değil önemli olan gece uçak kaçırmanın kolay olmasıdır! Ve hala hiçbir yere gitmiyor.
Nymphos Are All Moron: Oh aslında patronunuz uçağın arkasında sizinle güzel ama unutulması zor bir gece geçirmek istiyor.
Bu Baba Bir Omegadan Daha Güzel: Amacına ulaşıldığı çok açık.
Xia Lin Lin değil Xia: Güzel ama unutulması zor bir gece onun hakkındaki zavallı fikrimi değiştirmeyecek!
Bu Baba Bir Omegadan Daha Güzel: Unut gitsin bir keresinde bir pislik hakkında süper olumsuz bir değerlendirme yapmıştın ve sonunda...
Xia Lin Lin değil Xia: Biz uçağa biniyoruz!
Aslında uçağa binmediler aslında gecikme bildirimi hala duyuru panosundaydı ve tek bir harf bile değişmemişti.
Xia Lin ne konuya devam etmek ne de Kai En ile ilgili herhangi bir şey duymak istemiyordu.
Tamam gerçekleri fark etti Kai En bir yıldır tanıdığı bir adamdı ve sonunda diğerinin duygularına karar vermeden önce bir aydır dolaştığı potansiyel romantik partnerdi.
Öyleyse Kai En dürüstlükten yoksun bir canavarla nasıl aynı olabilir biri iki zamanlamaya zorlanmış?
Bu nedenle bir omegaya yenilmiş bir beta olarak Xia Lin'in kalbi biraz hayal kırıklığına uğradı. Bu kadar küçük bir ihtimal olan bir şey onun başına zaten üç kez gelmişti belki gidip biraz tütsü yakmalı Buda'ya ibadet etmeli ve güvenlik için dua etmeli? Yoksa evlilik zincirini kontrol edip gerçekten var olup olmadığını görmek için bir uzman mı bulmalıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Former Significant Others Were All Alphas ✓
Proză scurtă(TAMAMLANDI) Xia Lin bir betaydı. Daha da önemlisi, onunla çıkan her alfanın mukadder omegasıyla karşılaşacağı mistik bir yeteneğe sahipti. Xia Lin: Başka bir alfayla çıkarsam klavyemi yerken kendimi canlı yayınlayacağım. Tüm makineler şekersiz! K...