Bölüm 4: Senden Farklıyım

290 37 2
                                    


Xia Lin bütün gece iyi uyuyamadı bilmediği yerlerde kendisine ait olmayan bir yatakta uyumakta her zaman zorluk çekerdi.

Sonunda kaotik bir rüya gördü artık rüyasının genel içeriğini hatırlamıyordu ancak eski kız arkadaşı, eski erkek arkadaşı ve Kai En'in ona bir çift kırmızı cep verdiği sahne son derece açıktı. Hepsi Xia Lin'in gerçek aşklarını sorunsuz bir şekilde bulmalarına izin veren inanılmaz başarılı bir çöpçatan olduğu konusunda duygusal olarak içini çekerken çok minnettardı.

Xia Lin uyandı ve yatağından doğruldu yastığını fırlatmadan önce vahşice yakaladı ve kükreyerek "Hepinizi Siktirin!"

Sonra yastığı havada zarif bir kavis çizdi ve ardından kendi ayaklarının arkasına düştü.

↭↭↭↭↭

Pek bir şeyin olmadığı bir gündü ama bir koşuşturmayla başladı.

'İş gezisi = eğlence' formülü Xia Lin'in hayatında hiç ortaya çıkmadı sadece iki tür iş gezisi deneyimi biliyordu: Meşgul olduğu yerler ve çok meşgul olduğu yerler neredeyse kendisine kötü davranılan bir köpek gibi çalıştı!

Şu anda Xia Lin bir insan ve bir köpek arasındaki belirsiz çizgide bocalıyordu sadece utanmaz, sömürücü kapitalistlere veda etmek istedi.

Tabii ki bu sadece parası varsaydı.

"On birinci kata git ve proje ekibinden An DongLi'yi bul raporlarından birinde onun imzası yok," diye acımasızca emretti Xue ZeNan etrafta koşuşturmaktan bacağını kırmak üzere olan Xia Lin'e. "İşin bitmesine sadece on dakika var o yüzden acele et."

Bu son sözlere doğru Bay Şef onları son derece net bir şekilde telaffuz etmişti ama otuz ikinci kattan yeni dönmüş olan Xia Lin, Xue ZeNan'ın elindeki evraklara yazılan projeyi uygulamaktan sorumlu kişiyle planlar yaparken etrafta koşturduğunu gördüğünde kalbinde büyük bir kırgınlık oluştu, dağınık.

Şef bile kendini zavallı bir köpeğe benzer hale getirdi bu yüzden Xia Lin nasıl olur da öylece durup izlemeye cesaret edebilirdi?

Hızlı koşu ah Xia Lin! Para uğruna!

↭↭↭↭↭

"Merhaba An DongLi'yi arıyorum." On birinci kattaki odada en az yirmi kişi vardı Xia Lin'in tek bir bakışta An DongLi'yi bulma umudu yoktu.

"Xia Lin?" Büronun sağından tanıdık bir ses geldi Xia Lin sağır olsa bile sadece ses dalgasının titreşimlerinden kimin konuştuğunu anlayabilirdi.

Bazı şeyler için sadece yüzleşmeniz ve yüzleşmeniz gerekiyordu.

Örneğin eski erkek arkadaşı. Örneğin Kai En.

Bir omega ile başarılı bir şekilde çiftleşen alfa Büro'nun sahasında neşeyle duruyordu tek ofislerinin kapısına yapıştırılan levhada parlayan sözler vardı: 'CEO's Office'.

Dünya sadece insanların kalbinin kırıldığı bir yerdi insan kendi hayatından ne kadar bunalmış olursa olsun her zaman bir sevgili bulan insanlar olmuştur bu insanlar hayatın kazananlarıydı evrenin onlara her şeyi gümüş bir tepside sunduğu insanlardı.

Hormonal olsalar bile iki zamanlı pislik.

"Beni kim arıyor?" Tanıdık olmayan meslektaşı An DongLi, Xia Lin'i garip durumundan başarıyla kurtardı.

Sanki bir şey kendini kurtarmış gibi sonunda cevap vermek zorunda kalmaktan kurtulan Xia Lin aniden sesini tekrar buldu "Ah, ben şehrin batı şubesindenim yönetmenimiz burada imzalarınızdan birinin eksik olduğunu söyledi."

My Former Significant Others Were All Alphas ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin