Geri dönüşlerindeki tam sessizlik aslında Xia Lin'in, Xue Zenan'ın daha önceki açıklama girişimine verdiği yanıttı.
Xia Lin her zaman nazik ve zayıf bir kişiliğe sahipti ama şimdi kararlı bir şekilde mesafesini koruyor ve ona yüz vermiyordu.
Dünya Benim Tuvalim: Sevilen bir cariye gibi davrandığına bak!
Xia Lin Lin Değil Xia: Ona umut vermek kendimi yıkım yoluna koymaktan başka bir şey değil!
Nymphos Are All Moron: Karşılıksız aşktan muzdarıp başka bir alfa senarist ve kalbi kırık izleyiciler gözyaşı döküyor.
Xia Lin Lin Değil Xia : Erkek lider alfa Xue ve rastgele kadın lider omega gerçekten de büyük işler tarihe geçecek Zhang Tianke seni piç kurusu hala itiraf etmeye gelmiyor musun?
Dünya Benim Tuvalim: Bunu kendine sorman gerekmiyor mu?
"Keji 3. Yol mu?"
Kendini sohbete kaptırmış olan Xia Lin, Xue Zenan'ın sorusuyla şaşırdı ve başını kaldırdı arabanın penceresinden dışarı baktığında tanıdık bir sokak gördü işe gitmek için her gün önündeki bu otobüs durağından otobüse biniyor.
"Dur dur dur!" bağırdı neredeyse camı yumruklamaya başladı neyse ki yanındaki sürücünün en yakın amiri olduğunu hâlâ hatırlıyordu. "Şef Xue ben burada ineceğim!"
Xue Zenan arabayı yavaşça yolun kenarına sürdü ve "Size kapınıza kadar eşlik edebilirim" dedi.
"Ah?" Şaşırtıcı itirafı Xia Lin'in ona olan saygısını tamamen yok etmişti Xia Lin onun gelmesine nasıl izin verebilir? Ona bir mola vermek için bu alfaya biraz tavır göstermek için can atıyordu onunla kibar ve saygılı konuşacak gücü nereden bulabilirdi?
"Unut gitsin bu sokaktan geçersem eve daha çabuk dönebilirim ayrıca arabanız benim binama ulaşamayacak hoşçakalın!" dedi.
Xia Lin arabadan indi ve olabildiğince hızlı kaçmadan önce kapıyı kapattı daha fazla kalmak istemiyordu.
Onunla hesaplaşmak için Zhang Tianke'yi bulmak istedi ve ayrıca transfer başvurusunu yazması gerekiyordu kısacası Xia Lin çok meşguldü ve şefle aşk oyunları oynayacak zamanı yoktu.
İK departmanı her zamanki gibi meşguldü Xia Lin transfer başvurusunu teslim etmek için doğrudan Rahibe Yu'ya yaklaşırken ofiste kısa bir röportaj yapıldı.
Tırnakları uzun süredir kan kırmızısına boyanmış olan Rahibe Yu kaşlarını çatarak başvurusunu sürdürdü. "Xia Lin senin sorunun ne? Şirkette kaç kişinin iyi şansını kıskandığını biliyor musun?"
Chengxi şubesinin tamamında Xia Lin'in hayatı en iyisiydi her şeyden önce Kai En nazik, düşünceli ve yakışıklıydı bu değerler sizi heyecanlandırmadıysa o zaman "kesinlikle fazla mesai yok" şirketteki tüm çalışanları çıldırmak için yeterliydi.
Sermaye piyasasında fazla mesai yapmadan görevlerini yerine getirebilen alfalar neredeyse tüm dünyanın erkek liderleriydi.
Ve Xia Lin sadece böyle bir erkek başrolün asistanı değildi aynı zamanda onunla romantik anılar ve sonsuz söylentilerle dolu kısa bir ilişkisi vardı alfa-alfa eşleşmelerinin gerçek aşk olduğuna inanan kaç ahlaksız CP hayranı yeniden aşka inanmaya başladı?
Kai En'in iki seferliğine üzüldüklerini ifade etseler de bunun bir önemi yoktu Xue Zenan'ın sahneye çıkışı temelde selefine karşı bir PK idi. Gelen kanlı dedikodu için kaç kişi gözünü dört açmıştı? Ama şimdi ana yıldızlardan biri ayrılmak mı istedi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Former Significant Others Were All Alphas ✓
Historia Corta(TAMAMLANDI) Xia Lin bir betaydı. Daha da önemlisi, onunla çıkan her alfanın mukadder omegasıyla karşılaşacağı mistik bir yeteneğe sahipti. Xia Lin: Başka bir alfayla çıkarsam klavyemi yerken kendimi canlı yayınlayacağım. Tüm makineler şekersiz! K...