Final
Düellolarının ayrıntılarını müzakere etmeyi bitirdikten sonra Xia Lin bu sefer geri adım atmadı alt katta tanıdık bir araba gördükten sonra haklı olarak arabaya bindi.
Tam bir kararlılıkla Xue Zenan'ın endişeli bakışlarını görmezden gelerek emniyet kemerini bağladı araba hareket etmeye başladığında "Şef Xue başka bir zaman yemek yer miyiz?" dedi.
"Farklı bir tarihte planlamaya gerek yok." Xue Zenan özellikle nazik oldu.
"Chenguang Restaurant'a gitmeye ne dersin?"
Xia Lin "Erkek arkadaşım ve ben seninle birlikte başka bir zaman birlikte yemek yiyebiliriz demek istemiştim" diye yanıtladı.
"Elbette." Xue Zenan'ın sesi sakindi sanki "erkek arkadaşım" sözlerini duymamış gibiydi ondan hiçbir direniş ya da protesto belirtisi yoktu.
Xia Lin düellolarının atmosferinin kan kokusuyla dolacağını hissetti.
Öğle yemeği randevularının olduğu gün ani bir sağanak vardı.
Xia Lin başlangıçta "erkek arkadaşının" onu almasını beklemek için aşağı inmeyi planladı ancak Zhang Tianke'nin gelemeyeceği haberini aldı.
Bu Baba Bir Omegadan Daha Güzel: Kötü haber arabam yağmurun ortasında bozuldu ama iyi haber şu ki stüdyom düello yerimizin hemen altında.
Xia Lin Lin Değil Xia: Bu biraz mantıklı.
Bu Baba Bir Omegadan Daha Güzel: Yaptığım en mantıklı şey Huanghun Döner Restoran'ı düellomuzun yeri olarak ayarlamak ahahaha kanımdan, terimden, gözyaşımdan ve bedenimi satmaktan elde ettiğim yarım yıllık kazancım bu kısacası sözünden dönme ve acele et!
Xia Lin'in yağmurda yürümekten ya da taksiye binmekten başka seçeneği yoktu.
Ama bu fırtınalı havada nasıl taksi bulabilirdi?
Sonunda Xia Lin hala Xue Zenan ile bir gezintiye çıktı.
"Erkek arkadaşın?" Xue Zenan sordu.
Xia Lin cesur bir cephe kurdu. "Stüdyosunu Huanghun Döner Restoranın hemen alt katında bu yüzden buraya gelmesine gerek yoktu."
Sadece Tanrı Xia Lin'in bir açılış gösterisi hazırladığını biliyordu çünkü Zhang Tianke'nin arabası birinci sınıf bir spor arabaydı! Araba sadece onun duruşuna ve net değerini daha yüksek göstermeye çalışmasına rağmen ihtişamı kesinlikle şube şefinin arabasına kaybetmezdi!
Beta olmasına rağmen.
Ne yazık ki bu sağanak onun isteklerini yerine getirmeyi umursamadı Xia Lin sadece hiçbir şey yokmuş gibi davranabilir ve Xue Zenan'ın bedava yolculuk teklifini safça kabul edebilirdi.
Xia Lin Lin Değil Xia: Bu düello oldukça güzel patron Xue'nin arabasında oturuyorum daha sonra onun yüzünü parçalamayı planlıyorum ahhhhh...
Bu Baba Bir Omegadan Daha Güzel: Stüdyoma sevimli bir küçük kardeş geldi bir omega aile geçmişi bu kadar korkutucu olmasaydı kesinlikle ona elimi sürerdim müthiş sosyal ağımı görmene izin vermenin zamanı geldi!
Xia Lin Lin Değil Xia: ...Ne yapıyorsun?
Bu Baba Bir Omegadan Daha Güzel: Gerçek hayattaki tek bir omega tam önümde bu betanın "kişinin kaderinde bulunan omega ile tanışma" kehaneti gerçekleşti! Bu başarıdan sonra emekli olabilirim!
Xia Lin Lin Değil Xia: Sokaklardaki herhangi bir rastgele alfa ve omeganın feromon rezonansı sağlayabileceğini düşünüyor musunuz?
Bu Baba Bir Omegadan Daha Güzel: Sadece sahte olsa da bir alfanın kalbinde ve zihninde olan her şey omegalardır ısıya girmek yüksek uyumluluğun bir işareti değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Former Significant Others Were All Alphas ✓
Historia Corta(TAMAMLANDI) Xia Lin bir betaydı. Daha da önemlisi, onunla çıkan her alfanın mukadder omegasıyla karşılaşacağı mistik bir yeteneğe sahipti. Xia Lin: Başka bir alfayla çıkarsam klavyemi yerken kendimi canlı yayınlayacağım. Tüm makineler şekersiz! K...