Düğün töreni için lüks birinci sınıf bir otel rezervasyonu yapmak Kai En'in tarzına çok benziyordu. Abartılı, müsrif ve zenginliğini sergilemeye düşkün.
İki yeni evli tüm zaman boyunca tüm izleyicilerin ana odak noktasıydı bir alfa ve bir omega arasındaki her mükemmel eşleşme hem tek alfalardan hem de betalardan kıskanç bakışlar çekerdi onların dünyası tam olarak böyleydi sadece birkaç seçkin ve şanslı insan mükemmel eşini bulabilirdi.
Düğüne girdiği an Xia Lin yeni evlilerle arasındaki mesafeyi dikkatli bir şekilde korudu Kai En'in omegası bir kadındı. Saçları ince ve ince boynunu ortaya çıkaran kabarık zarif bukleler halinde toplanmıştı. Zarif, güzel ve nazikti tüm bu süre boyunca yüzünde utangaç bir gülümseme vardı. Yanındaki soğuk ve mesafeli kocasına karşı çok belirgin bir tezat oluşturuyordu.
Ne zaman bakışları Kai En'in gözleri tarafından yakalansa Xia Lin, Zhang TianKe'nin yanına sessizce eğilmeden önce her zaman görüş hattını yere indirirdi.
"Sevgili" Zhang TianKe ona bu tür özlü takma adla içtenlikle seslendi ardından Xia Lin'in erkek arkadaşı rolünü mükemmel bir şekilde yerine getirdi. "İki adım ileri gitmesi için sevgilimi rahatsız edebilir miyim? Yoksa istediğimi alamam."
Sesi nazik ve tatlıyken yüzündeki ifade de endişe doluydu Xia Lin kesinlikle doğrulayabilirdi: Zhang TianKe gerçekten nitelikli bir oyuncuydu.
"Bana daha fazla şey yapma." Xia Lin tatlı bir aşık gibi gülümsedi ancak Zhang TianKe'nin getirdiği tatlıyı görünce ağzından küçümseyici sözler tükürdü. "Yemek istiyorsan ye onları tabağıma yığmayı bırak."
Bir beyefendi gibi Zhang TianKe başını hafifçe eğdi sanki aralarında sevgi sözcükleri paylaşıyormuş gibi "Şaka yapma karşımızdaki kadına bak çok hızlı yiyor eğer şimdi almazsam daha sonra bir şey kalmayacak."
"Sen tam bir geri zekalısın." Xia Lin öfkeden gülmek üzereydi tabağındaki tatlısının bir parçası olan çatalını nazikçe kaldırdı sonra Zhang TianKe'yi halka sevgi gösterisi yapıyorlarmış gibi besledi "Daha sonra dışarı çıkıp kendine biraz satın alamaz mısın??!"
Zhang TianKe yarım gündür düşündüğü tatlıyı minnetle yedi Xia Lin'in favorilerini yakından ovuşturduktan sonra "Sevgilim gerçekten çok tatlısın tatlı almak için sıraya giremeyecek kadar tembelim hala kötü olmayan bir tepsi puf böreği var neden oraya gidip daha fazlasını almıyoruz?"
Xia Lin gülümseyerek yanıtladı "Keke koş."
"Öksürük" Xue ZeNan şu anda birbirlerine sıkıca tutunan ve sevgilerini kesinlikle sınırsız bir şekilde gösteren iki sevgilinin sözünü kesti "Merhaba ben Xue ZeNan şube ofisi ChengXi'nin yöneticisiyim."
Zhang TianKe profesyonel ve elit 'mahsulün kreması' maskesini hemen sıvadı. Kibarca ama mesafeli bir şekilde gülümsedi "Merhaba Müdür Xue her zaman ailemin Xia Lin'ine baktığınız için teşekkür ederim."
Xue ZeNan bir kaşını kaldırdı "Ailenin Xia Lin mi?"
"Evet Xia Lin ve ben çok uzun zamandır birbirimize aşığız müdür Xue'nin işteki yardımı için her zaman son derece müteşekkirdir. Benimle sık sık senin hakkında konuşuyor bu yüzden Yönetmen Xue'ye oldukça aşinayım eğer şansımız olursa benimle bir şeyler içmek ister misin?"
"Bu gereksiz olurdu." Xue ZeNan'ın gülümsemesi artık bir buz tabakası içeriyordu ve tonu bile sertleşti "Daha önce Bay Zhang'ın olağanüstü bir tasarımcı olduğunu duymuştum. 'Belirsiz' ve 'Günahlı Gece'nin sahipleri sizi çok övdüler. İkiniz gerçekten 'birbirinizi seviyorsunuz' gibi görünüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Former Significant Others Were All Alphas ✓
Historia Corta(TAMAMLANDI) Xia Lin bir betaydı. Daha da önemlisi, onunla çıkan her alfanın mukadder omegasıyla karşılaşacağı mistik bir yeteneğe sahipti. Xia Lin: Başka bir alfayla çıkarsam klavyemi yerken kendimi canlı yayınlayacağım. Tüm makineler şekersiz! K...