Doszłam do domu i zastałam auto Dylan'a .
O kurwa oni już są a ja wyglądam jak Menel ubrany w jakąś sukienkę ze śmietnika. Weszłam niepewnie do środka i zobaczyłam odrazu Dylana pomagającego JJ-owi sprzątać dom .
Hej -nie pewnie powiedziałam
-Hej, przyjechałem jak obiecałem przy ostatnim spotkaniu
-zauważyłam,miło cię widzieć
-Nie rozumiem dlaczego zerwaliście-wtrącił się JJ
-był powód-powiedziałam .
Poszłam do pokoju płakać bo jak tylko go zobaczyłam przypomniało mi się co mi zrobił Dylan. Po chwili brat wszedł do pokoju i spytał, Może zrobimy dziś imprezę u nas?
-tak spoko-odpowiedzialam przecierając łzę.
-A i możesz z Sarah I Kie pojechać po rzeczy?
-Tak tylko się odświeżę, napisze do nich żeby po mnie przyjechały za 30 minut.
Poszłam się umyć i przebrać. Wybrałam obcisłe szorty i biały top.Dziewczyny podjechały już pod dom więc popiegłam do nich.wsiadlam do auta kie i zaczęłyśmy jechać.
Hej kochana jak tam impreza?-spytała Sarah.
-Było okej , ale szczerze zadużo wypiłam.
-A gdzie ty wczoraj zniknęłaś, bo wiem że rafe z kimś się pewnie stukał ale ciebie też nie było?
-Ja...Wsumie nie wiem film mi się urwał.
No tak zapomniałam wymyśleć wymówki przed Sarah.W pewnym momencie zauważyłam że kiara chyba połączyła fakty.
-Sarah nie mecz jej ma kaca a dzisiaj jeszcze się coś grubego szykuje.- powiedziała kiara i zaczęłyśmy się wszystkie śmiać.
Po paru godzinach nie obecności wróciłyśmy do mojego domu z pełnym autem alkoholu i przekąsek, przyjechał też Pope spec od koktajli z alkoholem.
-Sarah gdzie Jb?-zapytałam
-pojechał że swoim wujkiem na tydzień .
-A ty zostałaś?
-Tak,znaczy jutro jadę więc tylko pomogę w przygotowaniach .
- No i to rozumiem , bo wy osobno tk źle wygląda -zaczęłam się śmiać z resztą.Po 3 godzinach przygotowywania domu wreszcie skończyliśmy byla 16 więc zaczęłam rozsyłać zaproszenia. Przesłałam je do paru lasek ,chłopaków i Rafe bo tylko on z naszej paczki o tym nie wiedział .Zaczęłam się szykować bk o 20 się zaczynało dziś postawiłam na kolor
Bo długim czasie wszyscy byli gotowi i zaczęły się schodzić pierwsze osoby .
Nagle Dylan stanoł obok mnie przed domem i mnie obioł ręką, nie miałam nic przeciwko więc poprostu nie zwrucilam na to uwagi . Czekałam na mojego towarzyszą do picia [Rafe'a]. I nagle przyjechał wysiadł z auta ale popatrzył się na dylana jak na wroga a on nic mu nie zrobił, dziwne.
Przypomniało mi się o naszym pocałunku zrobiłam krok do tyłu wypuszczając się od dylana.
Hej-krzyknoł mój przyjaciel .
-h..Hej Rafe.
Po tych słowach chłopak mnie przytulił, znów to uczucie ,to ciepło.Po jego zachowaniu chyba nic nie pamiętał że wczoraj.Impreza zaczęła się więc Sarah pojechała a ja siedziałam z kiarą na kanapie , bo Pope poszedł z JJ i Dylanem do Toppera i Rafe pić.Nagle dziewczyna zaczęła,
Madi co cię łączy z Rafem?
-Co mnie?-przeraziłam się
-Kochana widzę przecież jak się na niego patrzysz i jak on cię traktuję .
-Ja i on?
-MADII!
-Okej coś zaczęłam do niego czuć i wczoraj po alkoholu się całowaliśmy ale to tyle.
-Nie gadaj wczoraj?
-Tak?
-Wow a może coś więcej ?
-Kiara nie miałam jeszcze wiesz No ,i nie zrobię tego po pijaku.
-Dobra choć po coś do picia.-powiedziała brunetka i poszłyśmy do kuchni.Zauważylam tam Rafe'a który patrzył się na mnie jak bym była przekąską.
Przeraziłam się tym ale kiara przerwała mi całą chipnozę i podała mi drinka,i dala pomysł pujścia pograć w kubki.Po jakimś czasie byłam tak pijana że nie kontrolowałam co się dzieje kiara zresztą też.po chwili podszedł do mnie Dylan i dał mi drinka, bez namysłu wypiłam całego odrazu.po paru minutach zaczęłam być senna , Dylan zaproponował mi że zaprowadzi mnie do mojego łużka.
Położyłam się i Dylan zamknoł drzwi , po chwili zbliżył się do mnie i zaczoł rozbierać,
chciałam krzyczeć ale zemdlałam.Rafe
Ide poszukać misi poczekajcie-powiedzialem do chłopaków i poszłem do jej pokoju bo kiara mówiła że była zmęczona.Wszedlem do pokoju I zobaczyłem blada nieprzytomną i rozebraną Madison a na niej Dylana. Zaczęła we mnie się gotować krew poeszłem do niego i zacząłem go tak mocno bić że po paru minutach wszędzie była krew , zacząłem się na niego dzeć
-Zgw@łc***ś ją ,ona jest jeszcze dzieckiem,
ona ma 17 lat a ty 19.
Tracił powoli przytomność, postawiłem go na nogi i wywaliłem z imprezy.
Stanolem na środku domu i wszystkich wygoniłem. Podeszła do mnie kiara,jj I Pope, bo zacząłem płakać.
Olałem ich i poszlem ubrać koszulkę jakąś madi i spodenki i przykryłem zamknolem drzwi i czekałem aż wstanie dzień.
CZYTASZ
OBX-Wodospad uczuć(Rafe Cameron)
Dla nastolatkówMadison Thomas pewnego dnia zaczyna czuć coś do jej przyjaciela, czy ta relacją będzie miała przyszłość?