voorwoord

581 19 1
                                    

Hoi allemaal!

Het is bijna zover! Het WK komt eraan. Het toernooi waar we al maanden naar uitkijken. Eindelijk gaat het beginnen! 

De afgelopen weken heb ik hard gewerkt aan dit boek en ik ben dan ook blij dat ik het eindresultaat eindelijk met jullie kan delen. Dit boek zal gaan over Frenkie de Jong. Het is een kort boek en het is gericht op het WK dat we dit jaar gaan spelen in Qatar.

Ik upload een nieuw hoofdstuk op de dagen dat Nederland speelt! Mocht er die dag geen hoofdstuk komen schuift het een dag op! Vanaf 21 november 2022 zal ik beginnen met publiceren.

Nog heel even kort:

- Ik heb de verhaallijn helemaal zelf bedacht! Ik heb hier veel tijd en moeite ingestopt en zou het erg zonde vinden als mensen mijn verhaal overnemen. Helaas is dit al een paar keer gebeurd en dat vond ik erg jammer om te zien. Mocht ik dit zien dan meld en blokkeer ik je!

- Ik ken de personages uit dit boek niet persoonlijk. Niks is gemeen/kwetsend bedoeld. Alle personages die ik zelf heb verzonnen behoren zich tot mij. 

- Mijn grammatica is verre van perfect! Soms staan er wat spelfoutjes tussen en dat mag je natuurlijk altijd verbeteren, maar dan wel op een vriendelijke manier. Voordat ik een hoofdstuk plaats controleer ik altijd of de spelling goed is, maar soms kan ik een woord over het hoofd zien.

Veel plezier met lezen! Vergeet niet te stemmen en een reactie achter te laten wat je ervan vind!

Liefs, AjaxLady

Begonnen met schrijven: 28-09-22
Geëindigd met schrijven : 18-12-22
Publicatie datum: 11-11-22

het WKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu