Taehyung partiye dönmek yerine kendi evine gitmişti.Aslında o geceye dair aklında kalan son yüzün Yoongi olmasını istemişti.Belki de bir daha onu göremeyecekti.Bu yüzden tüm gece baktığı yüzü kazıdı aklına.
Sabah dinç ve mutlu bir şekilde uyandı.Rüyasında Yoongi'yi görmüştü.O kadar çok düşünmüştü ki onu görmemesi de imkansız gibiydi zaten.Elini uzatıyordu Taehyung'a.Tatlı bir ifadesi vardı.Sanki onu bir yere götürmek istiyordu.Yatağından kalkıp giyindi.Önce okula gidecekti.Sonra da Minjae'yi ziyaret edecekti.Amacı Minjae'yi görmek değildi tabii.Yoongi'yi görebilmeyi umuyordu.Üstüne ceketini giyerken gülümsedi.Ceketi bahane edecekti.Vermem demişti ama o yine de isteyecekti.Belki vermeyi kabul ederse üstüne sinen kokusuyla uyumak istiyordu.Ayakkabılarını da giyerek çıktı evden.
Ardından ise kapı tekrardan açıldı:
-Yemek yemeyecek misin Taehyung?
Taehyung:
-Yok yemeyeceğim anne.Okulda atıştırırım bir şeyler.
Annesi:
-Aç aç gidiyorsun hep.Tamam aç kalma ye kesin.
Taehyung annesinin yanağına bir öpücük koyarak:
-Merak etme.Müstakbel damadını yemeğe çıkarmayı düşünüyorum zaten.
Annesi:
-Müstakbel damat demek?Baban duymasın.Dikkat et kendine.
Taehyung yürümeye başlarken:
-Duysun bir şey olmaz.
Babasını duyunca biraz moreli bozulsa da aldırmamaya karar verdi ve motoruna atlayarak yola koyuldu.Hoseok erkenden uyanmış,duşunu almış ve hazırlanmıştı.Dün gece partide deli gibi eğlenmiş sonra da beraber Namjoon'un evine gitmişlerdi.Aslında Namjoon bir arkadaşıyla beraber kalıyordu ama bu gece gelmeyecekti.Namjoon çok nazik ve sabırlı bir adamdı.İlişkinin ilk gününden yatmayı kabul etmemiş önce birbirlerini tanımaları gerektiğini söylemişti.Bu da Hoseok'u daha çok aşık etmişti ona.Gece birlikte mısır patlatıp anime izlemiş sonra da birlikte uyumuşlardı.
Hoseok aynada kendine bakarken Namjoon gelip arkasından beline sarıldı:
-Sen de mi doyamadın kendine?
Hoseok:
-Öyle değil.Saçıma bakıyordum.
Namjoon:
-Ben doyamadım ama sana bakmaya.Bana doğru dön.
Hoseok Namjoon'a doğru dönünce Namjoon nazikçe öptü dudaklarını ve ayrıldı hızlıca:
-Çok güzel olmuşsun.
Hoseok hafifçe utanarak:
-Teşekkür ederim.
Namjoon:
-Dersin mi var?
Hoseok:
-Evet.Önce yurda gitmem lazım tabii.
Namjoon:
-Tamam.O zaman okulda görüşürüz.Benim dersim öğleden sonra.
Hoseok kafasıyla onayladı Namjoon'u ve dudaklarına ufak bir buse koyarak çıktı evden.Hoseok yurda geldiğinde Yoongi hala uyuyordu.Hoseok Yoongi'yi dürttü:
-Uyansana geç kalacağız.
Yoongi:
-Uyandım tamam ya kolumu çürüttün,bırak.
Hoseok ona aldırmadan çantasını yerleştirmeye başladı.Yoongi de kalkarak giyindi ve elini yüzünü yıkamak için banyoya girdi.Yoongi banyodan çıkıp çantasına defterini koyduğunda ikisi de hazırdı.Üzerlerine birer hırka geçirerek çıktılar.Yoongi eline ilk gelen hırkayı giymişti üstüne.Taehyung'un hırkası olduğunu da sonradan fark etmişti.İş işten geçmisti artık.Sonuçta okula neredeyse varmışlardı.Omuzlarını kendince silkip okulun kapısından içeriye girdi.
Hoseok yolda gördüğü bir kaç arkadaşıyla birlikte sohbet etmeye başlamıştı.Onlarla beraber önden yürüyerek Yoongi'yi yalnız bıraktı.Yoongi gözlerini devirerek söylendi:
-Her zaman ki gibi.Bir kez de beraber çıkalım şu sınıfa.Hoseoklar önden o arkadan girdiler sınıfa.Okula geç geldikleri için hoca da arkalarından girmişti.Uzun ve sıkıcı bir dersin ardından yemekhaneye gitmeye karar verdiler.Sınıftan çıkar çıkmaz sınıfın kapısında bekleyen Taehyungla göz göze geldiler.
Hoseok:
-Ben bir Namjoon'a bakayım.Sen Taehyungla git yemekhaneye biz de geliriz birazdan Yoongi.
Yoongi:
-Ara o gelsin.
Hoseok:
-Yok ya hala dersteyse falan?Ben gidip bir bakayım.
Hoseok Yoongi'nin cevap vermesini beklemeden hızla merdivenlerden inmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parti(Taegi)
General Fiction...Taehyung: -Yalnız değilsin ki.Seninle tanışmak için geldim ben. Yoongi: -Kusura bakmayın saygısızlık etmek istemedim. Taehyung elini Yoongi'ye uzatarak: -Sizli bizli konuşmasak?Ben Taehyung.Ya sen? Yoongi Taehyung'un elini sıkarak: -Peki nasıl is...