İhanet

62 6 2
                                    

      Taehyung sabah saatlerinde kapının tıklanmasıyla uyandı.Yanında Yoongi diğer yatakta ise Hoseok uyuyordu.Onları uyanmaları için dürtüp kapıyı açtı.Müdürle birlikte çok genç ve tatlı görünümlü bir çocuk kapıda duruyordu.
Müdür:
-Oda arkadaşın Park Jimin Taehyungcuğum.
Taehyung:
-Merhaba Jimin.Gel içeri.
Kapıda ki çocuk eğilerek selam verdi:
-Merhaba Taehyung tanıştığıma memnun oldum.
Müdür:
-Ben gideyim sen arkadaşınla kaynaş Jimin.

Müdür gitmiş, Jimin içeriye girmişti.Yoongi ile Hoseok ise hala uyuyordu.
Taehyung onları uyandırmaya çalışırken:
-Kusura bakma Jimin.Dün beraber takılmıştık da.Biraz kapladık odayı.
Jimin gülümseyerek:
-Sorun yok.Ben de yardım edeyim.
Elindeki çantayı yere bırakıp Hoseok'a doğru yöneldi.Hoseok'u omuzlarından tutarak yatakta oturur pozisyona getirdi.Hoseok bu sırada uyanmış ne olduğunu sorguluyordu.O sırada Taehyung da Yoongi'yi uyandırmış tatlı tatlı ona bakıyordu.

Taehyung:
-Oda arkadaşım.
Yoongi kafası Jimin'e doğru çevirdi.Jimin'i görür görmez yataktan fırladı.Ani hareket yaptığı için fark etmeden elinden destek almıştı.
Canı yandığı için bileğini tutarak:
-A.ah.Sikeyim senin burada ne işin var Park Jimin?
Jimin sırıtarak:
-Patron sana göz kulak olmam için gönderdi Min Yoongi.
Yoongi sinirle Jimin'nin yakasına yapışarak:
-Sen kimsin de bana göz kulak olacaksın.Defol lan buradan.
Hoseok ve Taehyung şaşkın bir şekilde Yoongi'yi Jimin'den ayırmaya çalışıyordu ama nafile.Sonunda Yoongi canı acıdığı için çekilmek zorunda kaldı:
-Ahh.Hay senin yapacağın işe de, göndereceğin adamın da,sıkacağın kolun da anasını seveyim.

Taehyung:
-Sevgilim iyi misin?Tanıyor musun sen bu çocuğu?
Yoongi:
-Taehyung ne olur bana mantıksız sorular sorma sevgilim.Cevap ortada.
Taehyung:
-Üzgünüm.
Yoongi:
-Defol buradan Jimin.
Jimin:
-Nedenmiş?Aylık paramı ödedim bile.Çok istiyorsan sen git Yoongi.
Yoongi:
-Siz ne yapmaya çalışıyorsunuz ben anlamıyorum ya.Ne değişti dünden bu güne ha?Git o patron denilen herife söyle beni sınamasın.Yemin ederim gidip her şeyi öterim.Çocuk gibi peşime adam takmak da ne demek?
Jimin:
-Napalım Yoongi,ben de bayılmıyorum sana ama patron haklı,aklını yitirmişsin sen.Bu sözleri nasıl sarf edersin?

Yoongi:
-Saygımdan susuyorum diye kendinizi bir şey sanmışsınız siz.Benim önce güven verip sonra fırlatıp atan adamlarla işim olmaz.Bir gram değerim yok lan.En azından yaptıklarıma saygınız olsun.Evet aklımı yitirdim.Siz orada ben haksızlığa uğrarken sessizce durduğunuzda yitirdim.Hani kardeştik lan biz?Aynı çöplükde büyümedik mi?Patronun birinize dahi zarar vermesine izin vermedim ben.Hep korudum sizi.Dayak yiyen bile olsam o silah patlamadı.Peki ya siz...O adam bana ihanet ederken öylece izlediniz.Patrona bir kez ihanet etmedim.Bir çok olayı da ben kurtardım.Babamdı hani benim?Hep sevip koruyacaktı beni,ne değişti.En ufak hatamda vaz geçti benden.Söylesene Jimin kim kaybetmiş aklını?

Jimin Yoongi'ye doğru bir adım attı.
Yoongi:
-Yaklaşma,sakın yaklaşma bana.Eğer bir gram değerim kaldıysa sende,şimdi gidersin.
Jimin Yoongi'yi dinlemeyip yanına geldi.Yoongi'nin kafasını yavaşça göğsüne yaslamasını sağlayıp ona sarıldı:
-Özür dilerim.Patron da çok pişman oldu ama iş işten geçmişti Yoongi.Sonra endişe edip beni gönderdi ardından.Bünyen zayıf bir şey olur diye korktuk.Git hastaneye götür onu dedi.O da yalnızca bir hata yaptı hepimiz insanız Yoongi.
Yoongi sarsılarak ağlamaya başlayarak:
-Böyle hata olmaz.Tüm emeklerim gidiyordu neredeyse.O kadar çabalayıp yıllarımı verdiğim her şeyi beş dakika da hiçe saydı.Benim için önemli olduğunu bile bile kimse bana yardım etmedi.Bedenen oradaydınız sadece.Ben ilk defa korktum ama kimse bana sarılmadı Jimin.Şimdi ben patronu babam oradakileri kardeşim nasıl sayacağım?Hepsi kalleşlik etti bana ben kimseyi yüz üstü bırakmamışken.

Parti(Taegi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin