Uyarı:Tetikleyici ve cinsel öğeler bulunmaktadır!
Bir süre sesizce yürümeye devam ettiler.Taehyung arada bir kasılıyor ve adımları yavaşladığı için Yoongi'ye ayak uyduramıyordu.Bir kaç kez düşme tehlikesi yaşadıktan sonra Yoongi de durumu fark edip yavaşladı.Yoongi bunun neden olduğunu kurcalamadan elini daha sıkı tutarak Taehyung'a destek vermeye çalıştı.Bir yirmi dakikanın ardından sonunda yurda varmışlardı.Yurt kapısına geldiklerinde Taehyung elini hızlıca Yoongi'nin elinin arasından çekse de Yoongi tepki vermeden yürümeye devam etti ve içeri girdiler. Kendi odalarına gitmeden önce ise yemekhanede buluşmak için anlaştılar.
Önce odalarına çıkıp üstlerini değiştirdiler sonra ise; anlaştıkları gibi yemekhanede buluşup sesizce yemeklerini yediler.Bu süre boyunca Taehyung kıvranıp durmuştu.Bu yüzden; düzgünce yemeğini bile yiyememişti.Yoongi ise durumu yavaş yavaş anlamaya başlamıştı.
Taehyung daha fazla yiyemeyeceğini anlayınca Yoongi'ye döndü:
-Ben doydum.
Yoongi:
-Tamam öyleyse hadi odaya çıkalım.
Taehyung:
-Tamam.Tepsileri götürüp koyduktan sonra tekrar odaya doğru yöneldiler.
Taehyung merdivende duraksayarak:
-Ben bu gün odamda kalsam?
Yoongi:
-Nereden çıktı o Taehyung?Hoseok da gelmez zaten.Beraber uyuyalım işte.
Taehyung:
-Uzun süredir gitmiyorum ya müdür kızabilir diye...
Yoongi:
-Açık ol neden benimle kalmak istemiyorsun?Taehyung zorlanıyordu.İçinde vermesi gereken zor bir karar vardı; Yoongiyle gidip kendine engel olamamak,odasına gidip sorunsuzca geceyi atlatmak... Yoongi ani bir hareketle üstüne çıktığından beri ufak ufak yer edinmiş libidosu zaman geçtikçe artıyordu ve kontrolsüzlüğünden çok korkuyordu Taehyung.
Yoongi cevap vermeyen çocuğun yüzünü elleri arasına alarak:
-Cevap versene Taehyung.
Taehyung Yoongi'nin sol elini tutarak:
-Bir sorun yok,dediğim gibi müdür kızmasın diye dedim.Bulduğum tek yerden de olmayayım.
Yoongi:
-Eğer cidden ondansa dert etme sen onu.
Taehyung:
-Ondan tabii başka ne olacak?
Yoongi'nin elini bırakıp kendi odasına yönelerek:
-Pijamalarımı alıp hemen geliyorum,sen git.Yoongi Taehyung'un dediği şeye uysada Taehyung'un davranışları onu endişelendirmişti.Normalde sürekli kendisine yapışan Taehyung basbaya kendisinden kaçmak istemişti.Onu bir şeye zorlamak istemese de bu onu tuhaf hissettirmişti.Düşünceli düşünceli yürüyüp odasına girdi.Pijamalarını giyip kendisini yatağa attı.Çok geçmeden pijamalarını giymiş bir halde Taehyung da gelmişti.Aşırı derecede gergin görünüyordu.
Taehyung bir süre öylece ayakta dikilince Yoongi onu yavaşça kolundan çekerek yatağa yatmasını sağladı:
-Bir şey var sende.
Taehyung:
-Yoo,ne olabilir ki? Hadi uyuyalım.
Yoongi:
-O kadar da geç değil, biraz vakit geçirebilirdik aslında.
Taehyung:
-Uykum geldi benim.
Yoongi:
-Kaçıyorsun benden.
Taehyung:
-Saçmalama canım neden kaçayım senden?Kaçıyordu hatta köşe bucak kaçmak istiyordu ondan ama başaramamıştı.Yine de bunu Yoongi'ye söyleyecek değildi.
Yoongi Taehyung'un dudaklarına sert bir öpücük koyarak:
-Uyuyalım o zaman.
Taehyung biraz olsun rahatlayarak:
-Uyuyalım.
Yoongi uzanıp bir öpücük daha koymaya hazırlanırken Taehyung hızlıca onu itti.Yoongi neye uğradığını şaşırmıştı.Yüzündeki gülen ifade sertleşmişti:
-Taehyung benden kaçıyorsun,neden?Hemen bir cevap bekliyorum.Taehyung Yoongi'nin sert ifadesi ve sesinden hafifçe ürkrek yatakta biraz geriye kaydı:
-Ka.kaçmıyorum senden.
Yoongi Taehyung'u tekrar yanına çekerek:
-Düşeceksin şimdi.Kanıtla o zaman sevgilim.
Taehyung arkasını dönerek:
-Hasta hissediyorum.
Yoongi Taehyung'un arkasından sarılarak:
-Kaçman için bir sebep değil bu Taehyung.Hasta hissediyorsan belki de hastaneye gitmeliyiz.
Taehyung:
-Gerek yok.Uyuyunca geçer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parti(Taegi)
General Fiction...Taehyung: -Yalnız değilsin ki.Seninle tanışmak için geldim ben. Yoongi: -Kusura bakmayın saygısızlık etmek istemedim. Taehyung elini Yoongi'ye uzatarak: -Sizli bizli konuşmasak?Ben Taehyung.Ya sen? Yoongi Taehyung'un elini sıkarak: -Peki nasıl is...