Yoongi'nin Annesi

51 5 7
                                    

       Yoongi'nin annesi sinirle yer altına geldi:
-Oğlumu öldürmek istediğini bilmiyordum Vegas!
Patron:
-Sanki çok seviyormuşsun gibi.Eğer burada çalışmazsa senin yanında da aynı işi yapacak.
Yoongi'nin annesi:
-Her ne kadar onu sevmiyor ve kullanıyor olsam da gencecik birinin hayatına göz dikemezsin.
Patron:
-Kendi oğlunu yangında terk etmemiş miydin sen?
Yoongi'nin Annesi:
-O zaman farklıydı.Kurtaramayacağımızı düşünüyorduk.Bir süreye kadar da öldü bildim kocam yüzünden.Eğer şimdi ki aklım olsaydı ölmek pahasına korurdum Yoongi'yi.Babasının onu öldürmek adına evi yaktığını öğrendiğim an her şey için çok geçti.Yoongi'yi seviyor değilim tamam ama yine de o benim oğlum.

Patron:
-O çok şey biliyor.Bunu göze alamam.Senin yanına da adım atmaz.Yani tek çözüm bu.
Annesi:
-Tamam,ben halledeceğim.Hiç bir şey söyleyemeyecek hale gelecek.Ama onu öldürme.
Patron:
-Bana bak Yoojin;bu güne kadar umurunda olmayan çocuk neden şimdi umurunda?
Yoongi'nin annesi:
-Çünkü:Ne olursa olsun o benim oğlum.
Patron:
-Onu yanına istiyorsun.Başından beri buradan çıksın senin için çalışsın istedin.
Yoongi'nin annesi:
-Yoongi bunu kabul eder mi sence?
Patron:
-Bilmiyorum artık.

Yoongi'nin annesi kalkarak:
-Yoongi'ye zarar geldiğini duyarsam polise bizzat gideceğim Vegas.Aklın varsa uğraşma benimle.
Patron:
-Peki.Değerli oğluna zarar vermeyeceğim ama şimdilik.Görüşürüz Yoojin.

Yoongi'nin annesi yer altından çıkarak Yoongi'nin yurduna doğru yola koyuldu.Yurda gelip arabayı park etti ve yurda girip bildiği odaya doğru yürüyüp kapıyı çaldı.Kapıyı Yoongi'nin arkadaşı Hoseok açmıştı:
-Bayan Min?
Yoongi'nin annesi:
-Yoongi'yi görmeye geldim.
Hoseok geri çekilerek Yoongi'nin annesine geçmesi için yer açtı.Yoongi'nin annesi odaya girip yatakta uzanan Yoongi'nin yanına oturup yavaşça yeni kesilmiş saçlarını okşadı.Yoongi ilk defa annesinin bu denli merhametli bir dokunuşunu hissetmişti.İçten içe mutlu hissetmişti bu duruma.

Annesi sakin bir ses tonuyla konuştu:
-Vegasla konuştum.İstediğin gibi çıkabilirsin oradan.Senden bir şey de istemiyorum.Sadece iyi olmaya bak bundan sonra.
Yoongi:
-Ne değişti?Ellerin saçlarıma değecek kadar vicdan azabı çekmeni sağlayan şey ne anne?
Yoongi'nin annesi:
-Babanın yaptıklarını öğrenmiş olmam.Evi o yakmış,seni ölü gösterip yetimhaneye gitmeni sağlayan da oymuş.Ona güvenmenin vicdan azabı...
Yoongi:
-Biraz daha böyle kal.Annemden merhamet görmek hoşuma gitti.

Annesi çektiği elini tekrardan saçlarına yerleştirdi ve okşamaya başladı.Yoongi'yi ilk defa bu kadar uysal görüyordu.Normalde şimdiye kadar onuncu sinir krizini yaşayıp bağırıp çağırıyor olması gerekiyordu.Annesini bir defa dahi kabullenmemişti.İlk defa kendi isteğiyle kal diyordu.Aynı hisler Yoongi için de geçerliydi tabii.Annesi hiç bir zaman bu kadar sakin yaklaşmamıştı ona.İlk defa öfke yerine merhamet barındırıyordu hisleri.Oda da bulunan Hoseok,Jimin ve Namjoon onları sessizce izliyordu.Hoseokla Jimin de Yoongi'nin annesinin bu denli sakin bir şekilde Yoongi ile gerçekten bir anne edasıyla konuşmasına şaşırmıştı.Namjoon ise ilk defa görüyordu.

Yoongi'nin annesi konuştu:
-Taehyung yok mu?
Yoongi:
-Bilmiyor musun,gitti o.
Yoongi'nin annesi:
-Ne zaman?
Yoongi omzunu silkerek:
-Anlatacak halim yok,gitti işte.
Annesi:
-Çağıralım gelsin.Ben konuşurum istersen.
Yoongi annesinin elini iterek:
-Cidden neden böyle olduğunu anlamıyorum.
Annesi:
-Dedim ya...
Yoongi bıkkın bir edayla:
-İlk defa bir anne ol ve cidden getir onu bana olur mu?
Annesi:
-Biraz sakin ol,olur mu?Arıyorum şimdi ama bana durumu anlatman lazım.
Yoongi:
-Bana söylediklerini onun yanında da anlatsan yeter.
Annesi:
-Tamam.

Yoongi'nin annesi Taehyung'u aradı ve telefonu hoparlöre aldı:
-Merhaba Taehyung.Ben Yoongi'nin annesiyim.Seninle konuşmamız lazım.Müsaitsen yurda gelir misin?
Taehyung:
-Yoongi'ye bir şey mi oldu?Ne konuşmalıyız?
Yoongi'nin annesi:
-Yok henüz bir şey olmadı ama kötü görünüyor sanki biraz.
Taehyung:
-Henüz derken?
Yoongi'nin annesi:
-Gelince konuşalım olur mu?
Taehyung:
-Tamam geliyorum.

Parti(Taegi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin