Namhope Çifti

53 6 2
                                    

Akşam saatlerinde kalktılar.Hoseok ile Namjoon diğer yatakta sessizce telefona bakıyorlardı.
Namjoon ikiliye dönerek:
-Uyanmanızı bekliyorduk.Yemeğe inmek için.
Yoongi:
-Keşke o kadar bekleyeceğinize uyandırsaydınız.
Hoseok:
-Yorgunsunuzdur diye bekledik.Oda da biraz dağılmış.Artık ne yaptıysanız.
Yoongi:
-Dağılmış dediğin yerin neresi olduğunu merak ediyorum?Banyoyu bile topladım yatmadan.Götünden element uydurma hemen.
Hoseok:
-İyi tamam be.Yapmadınız mı?
Yoongi:
-Hoseok bir kere daha soracak olursan odanıza kamera koyup yaptığın şeyi millete canlı izletirim.Kes artık sesini.
Namjoon:
-Aşkım insanların ne yaptığından sana ne? Benim yapacaklarımla ilgilensen olmaz mı?
Hoseok utanarak:
-Tamam.
Yoongi sırıtarak:
-Ben bu çocuğu çok seviyorum.

Yoongi ile Taehyung kalkınca birlikte yemeğe gittiler.Yemeklerini alıp oturdular ve sohbet etmeye başladılar.
Namjoon:
-Vizyona çok iyi bir film girmiş.Yarın da hafta sonu.Beraber gidelim diyorum.
Yoongi:
-Benim sınavım var yine.
Hoseok:
-A evet İcra ve İflas Hukuku sınavı var yarın.
Namjoon:
-Sizin sınavlar da çoğunlukla hafta sonu oluyor.Bizimkiler hep hafta içi yapılıyor.
Yoongi:
-Hiç sorma.Müfredatı yetiştirmek için sınav zamanları da ders işliyoruz.Finallere yetişmesi lazımmış konuların.
Namjoon:
-İyi dayanıyorsunuz.
Hoseok:
-Bir de bu salağın birinci sınıftan alttan dersi var.
Yoongi:
-Benim en azından iki tane var.Senin geçen seneden dört tane dersin kaldı hatırlatırım.
Hoseok:
-Hatırlatmasan ölürsün Yoongi.

Taehyung:
-Ee.O zaman gece seansına gidelim rahat rahat.Sonra ki gün pazar ne de olsa.
Namjoon:
-Ee.Doğru diyor.Ne dersiniz?
Yoongi:
-Olur.O zaman gece seansına gidelim bari.Hangi tür bir film Namjoon?
Namjoon:
-Romantik.
Yoongi:
-Iyy iğrençsin.
Namjoon:
-Ciddiyim Yoongi.Zaten hayatımız aksiyon biraz da romantizm gerek.
Yoongi:
-Hepiniz gidelim diyorsanız gidelim bakalım.
Taehyung tatlı bakışlarıyla:
-Evet gidelim,lütfen.
Yoongi:
-Tamam dedim ya.

Yemeklerini bitirip tepsilerini götürdüler.Namjoon Hoseok'u da alıp gitti.Yoongi ile Taehyung ise yine başbaşa kalmıştı.
Yoongi sandalyeye oturarak:
-Biraz ders çalışayım.Sonra da seninle ilgilenirim.Senin çalışacağın ders falan yok mu?
Taehyung:
-Olur.Gidip odadan eşyalarımı almam lazım sevgilim.
Yoongi:
-O zaman önce gidip alalım.Sonra derse başlayım.
Taehyung:
-Tamam gidelim o zaman.
Beraber Taehyung'un odasına gittiler.Jimin ortalarda görünmüyordu.Bu durum belli etmeseler de ikisini de rahatlatmıştı.Taehyung bazı kitaplarını ve bir kaç kıyafetini küçük bir bavula tıktı.Etrafa bir göz attı ve Yoongilerin odasına geri gittiler.Bir süre oturup sakince ders çalıştılar.

O sırada Namjoonla Hoseok da ders çalışmaya çalışıyorlardı.İkisi de önce denemiş sonra vaz geçerek yatağa oturmuştu.Namjoon Hoseok'un dudaklarına tutkulu bir öpücük kondurup geri çekildi:
-Artık yapmamamız için bir sebep yok.
Hoseok:
-Yani de sen mi üste olacaksın şimdi?
Namjoon gülerek:
-Tek düşüncen bu mu Hoseok?Ben ne diyorum sen ne diyorsun.
Hoseok:
-Ondan değil.Çok heyecanlandım saçmalıyorum o yüzden.Özür dilerim.
Namjoon:
-Özre gerek yok hayatım.

Tekrardan Hoseok'u öpmeye başladı.Sakin ama tutkulu bir şekilde öpüyordu.Hoseok ise aynı şekilde karşılık veriyordu.Namjoon Hoseok'un tişörtünü eteklerinden tutup çıkardı ve yatağın kenarına koydu.Hoseok'u yatağa ittirerek öpmeye devam etti.Eli ise biraz belinde gezdikten sonra göğsünü bulmuştu.Hoseok Namjoon'un yaptıklarına karşılık ne yapacağını bilmeden uzanıyor ve kesik kesik ağzının içine doğru inliyordu.Bilincini kaybetmiş gibi hissediyordu.Namjoon'un elleri vücudunun her yerinde kıvılcım yaratıyordu.

Namjoon dudaklarını ayırarak boynuna geçti Hoseok'un.Yavaşça öpüyordu.Sonra biraz sertleşerek bir kaç iz yaptı.Sırıtarak Hoseok'un gözlerine baktı:
-Sen benimsin.Söyle sen kiminsin?
Hoseok:
-Ben seninim.Sen de benimsin ama.
Namjoon Hoseok'un omuzundan başlayıp karnına kadar kelebek öpücükler kondurdu.Karnına biraz daha sert bir öpücük bırakarak konuştu:
-Evet ben de senininm.Bana güveniyor musun Hoseok?
Hoseok:
-Sonuna kadar Namjoon.
Namjoon Hoseok'un pantolonuna uzanarak:
-İzin verir misin?
Hoseok kafasıyla onaylayarak:
-Tabii.

Parti(Taegi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin