Хари
-Хари давай повали я-чух да казва Нейт. Тя е много хитра и умна.Бързо ме хвана че се расейвам и ми отари един в мутрата. Тогава седна върху пениса ми който е в ерекция. Заключи китките ми и сложи крак на гърлото ми.
-Мъжки успокой се. Не съм се съблякла гола че да се се надървяш веднага-каза и се засмя.-Е,предаваш ли се-попита и аз кимнах.Тя стана от мен и подаде ръка. Изправи ме и тогава тръгна с моделска похотка към изгода.
-Човек какво ти стана?!-попита Люк-Ти найстина ли се надърви,човек ти си загубена калза-каза и се засмя
-Ако ти беше на моето място веднага щеше да я изнасилиш. Знаеш ли колко е горища.-попитах
-Той е прав. Ако има друго момиче като нея мамка му да ме вземат дяволите-каза Нейт и захапа усна като видя Ема как ходи със Санди
-Човек никога не съм видял момиче с такава коса-Тя имаше много дълга ,леко къдрава и руса коса,блестяща но тя не е боядисвана а е естиствен цвят-А за гърдите и задника да не говорим-каза Джейк и я оглеждаше как бяга на пътеката. Гърдите и се повдигаха и мамка му искам да я чукам.
-Ем на много бързо си го настройла-каза Санди
-Спокойно,тя винаги бяга така. Не случайно я наричаме Светкавица-обади се от някъде Искра
След половин час тя се хвана за дръжките и се преметна отпред на пътеката. Ако видя нещо по секси бог да ми вземе очите.
-Сега да тръгваме. Искам да свърша една работа-каза Ем.Точно да излезем и някой ни спря.
-Боже,боже. И ако това не е Емили Смит проклета да съм.-след произнасянето на думите Ема така я съпна че сигурно си е сцепила главата.Знам това лице.Мия!Помня как ми духаше до писуара.
-Ако още веднъж ме наречеш така ще те убия! Да ти е ясно.-каза и тогава тя се засмя
-Само толкова ли можеш?Всички казват че си войн и не се предаваш. Но като те гледам не си нито войн нито детето чудо а пиле-каза през смях
-Ако искаш да видиш колко мога после направо не в болницата а в моргата ще те видя. Незнам какво ти казват но сега ще видиш кого наричаш пиле!-каза Ема бавно и ядосано. След това я хвана за косата и я заведе на ринга.
-Леле мале! За пръв път ще гледам женски бой на живо-каза Люк
Тогава без ръкавици Ема влезе а Мия имаше бинт. Ема я спъна и тя отново падна. Тогава тя я вдигна и и одари един в мутрата. Но после видя че ръката и кърви но нищо не каза. Мия я събори но тогава тя за секинда клекна и я събори. След това пак я удари.
-Да ти е за урок другия път да не ме наричаш така,да не ме спираш или посрещаш,и пиле съм била.-каза и после се изсмя-Аз съм и винаги съм била най добра във всичко ясна ли съм?!-каза и тя през сълзи кимна-Повече да не съм те видяла!-след това Мия се изприщи.
YOU ARE READING
След теб
General FictionТя е момиче с тежко минало. Той е разглезен,спи с всяка срещнала и несериозен. Между им пламва неописуема любов. Ще имат много спорове и дразги но дали ще се разделят?