Ема
Когато влязох в спалнята обух едни черни маратонки с пладформа.Червено червило,грима ми е черен.Косата разрошена.След това и момичетата дойдоха
-Вие мацки ще облечете това-казах и подадох на Из един птник и къси панталони все син и бял цвят.Жаз ще е с черна дънкова пола,и едно бюстие.За жаз съм приготвила нещо по разголено.
Ще носи това което и аз в момента обаче в бял и черен цвят.Черен топ,бели дънки,коженото яке е черно и косат и ще е бясно разрошена.
-Ема ние сме готови обаче няма да излизаш така.Заприбичаш на вещицата-каза Санди и аз бързо започнах да се събличам.Те избраха синя бандама,сини дънкови впити панталонки.Сини дънкови ботуши с ток.
Няколко ланчета косата ми е права.
-Прекрасна си-казаха и аз кимнах.Пръстени да не забравят.Грима ми беше същия обаче с мойте сини очи Хари направо ще ме изнасили.
Когато излязохме тях ги нямаше.Взех си слънчевите които са нещо като розави и с накланен квадрат.Абе разбрехте!
Видяхме че групата и моята банда са отвън.Когато излязох отвън и Сиси беше тук
-Бандитке!-викнаха те
-Банда!-казах и след това ги прегърнах.Не е за вярване че и този Тристан е тук
-Леле!-каза Хари и се обърнах към него.Целунах го и той така ме наклони че сигурно косата ми е в калта.След това Бен започна да кашля и аз му махнах с ръка да млъкне.След целувката бандата гледаха със ококолени очи.
-Бандитке от кога имаш приятел?!-викна Патрисия.Тя е много готина като мен.
-Познамам го от година.-казах и започнаха да гледат
-Я кажи какво стана със мотото си.Който не ме харесва да си го начука а този който ме харесва не ме заслужава нали-каза Бен
-А то още важи но не и за Хари-казах и като видях Бен се спуках от смях.-Бен какво по дяволите е станало с косата ти-попитах и отидах при него.
Разроших го и то много.Разкопчах малко тая негова риза и махнах сакото.
-А престани-каза той
-Защо мамка му жена ти не е тук.Приличаш типе на шеф а не на Бен който се напиваше с мен и Дейв всяка вечер.И който беше копончия-каза и той се засмя
YOU ARE READING
След теб
General FictionТя е момиче с тежко минало. Той е разглезен,спи с всяка срещнала и несериозен. Между им пламва неописуема любов. Ще имат много спорове и дразги но дали ще се разделят?