-Бебе не мисля че е добре да караш много бързо-казах и тя дойде до мен
-Хари спокойно.Аз и преди съм карала така.А и без това искам да ги видя от седмици не съм ги виждала-каза тя и тръгнахме. След известно време стигнахме пред апартамента.
Звъннахме на звънеца и Лука отвори.Когато видя Ема я прегърна силно.
-Добро утро сестричке.Радвам се че си дошла.Хайде влизайте-аза той
-Добро утро батко.Трябва да ти кажа нещо-каза тя и седнахме на дивана в хола.
-А къде е снаха ми-попита тя и тогава Кейт дойде.
Ема
Снаха ми изглежда невероятно със коремче.Бързо отидох и я прегърнах.
-Снахичке!Добре ли си как си-попитах и тя се засмя
-Добре съм.Това че след 2 седмици ще родя не ме прави болна-каз атя и ме целуна по бузата.
-Хайде че имаме да ви казваме нещо важно-казах и те сядна
-Е казвай?-подкани ме брат ми.
-Батко нали винаги си искал да намеля любовта и ми мрънкате за това от 15 годишна-попитах и той кимна.
-Разбира се-казаз той объркано.
-Е аз я намерих.-казах и той подскочи от радост
-Най накрая.Я кажи сега кой е той-попита той след кат оме прегърна
-Обаче без мелодрами и глепости-казах и той кимна-Той е Хари-казах и той май се зарадва.
-Знаех си че между вас има нещо не не бях сигурен какво-каза той и ме пригърна-Радвам се сестричкке.
-А аз съм син на Марк Иянг-каза Хари и брат ми го прегърна.
-Да ти кажа честно аз знаех че си неов син.Но просто исках вие двамата да се откриете.-каз атой и Хари се усмихна
-Ще живеем заедно-каза Хари и брат ми се зарадва но снаха ми нещо е начумерена.
-Снахо какво ти е-попитах че тя беше неразположена.
-Нищо нищо.Честито Ема-каза тя и ме преърна.После започна да охка-Лука децата идват-викна тя и брат ми се уплаши.
-Бързо към болница.каза той но аз го спрях
-Батко няма време.Бързо отивай за акошерка или прочие със момчетата-казах и тя бързо тръгнаха.-Како успокой се.Всичко е наред.
YOU ARE READING
След теб
General FictionТя е момиче с тежко минало. Той е разглезен,спи с всяка срещнала и несериозен. Между им пламва неописуема любов. Ще имат много спорове и дразги но дали ще се разделят?