Хари
Какво направих?Защо го направиХ?
-Защо Хари го направи?Защо-викаше Зак зад мен.Преди да отговория телефона на Нейт звънна.
-Ало Изи какво е станало?!Каде сте-попита и включи на вискокоговорител
-Нейт бързо идвайте Ема катастрофира цялата е в кръв бързо!-каза тя-Елате колата ще гръмне!Карай за гръбищата и мо пътя ще ни видии.Аз,Ема сме вътре.-каза тя
-Ами сСанди и Жаклин -попита Тайлър
-Тайлър,те са добре но са са припаднали.Бързо не можем да избяхаме коланите са заяли имаме 5 минути.Нейт моляте ела-каза и връската прекъсна.
-Бързо да тръваме1-викнах и тръгнаме към една кола
-Госпадине спешно е въпрос е на живот и смърт!-каза Нейт и той даде ключовете.След 3 минути стигнахме.Отзат на колата има сериозна драскотина.Явно са я блъснали.Когато стигнахме открихме Жаз и Санди в кръв малко па далеч от колата.
-Люк,Тайлър бързо ги закарайте в колата.Хари бързо към Из и Ем.-Каза Нейт.Всички тръгнахме към тях и видяхме нещо много страшно.Колата избухна.С Нейт паднахме на колене и плачехме.Не след дълго отидохме до горящата кола.
-Изабела-викна Нейт и заплака силно.
-Нейт помогни ми моля те.-каза нечии глас
-Из?-казах и тогава отзат Изабела влачеше Ема която е в бесъзнание.Из е с цепена устна,кървав нос,сцепено чело,разранели пъкървели ръни на ръцете и краката.Ем беше по сериозно от нея.Златистата и коса вече е кървава.
-Нейт обича..-не довърши и припадна.Аз и момчетата се притекохме на помощ.Когото стигнахме в болницата всички направо се заковаха на място когато видяха момичетата.След време и Лека дойде.
-Какво е станало?Защо са катастрофирали?Как се те?Някой да ми обясни-каза той гневно.
-Аз ще ти разкажа......после ги приеха в спещното оделение.Но Ем ще се наложи да я оперират тя си е изпатила и то много сериозно-каза Нейт през сълзи.
Доктора излезе.
-Как са те?Добре ли са-попитах
-Господине бързо намерете 4 ръвни групи те умират!Трябва за госпожица Ванс O- -това е Из-За госпожица Рамирес B– -това е Санди-За г-ца Янг и трябва АВ+-това е Жаз
YOU ARE READING
След теб
Художественная прозаТя е момиче с тежко минало. Той е разглезен,спи с всяка срещнала и несериозен. Между им пламва неописуема любов. Ще имат много спорове и дразги но дали ще се разделят?