Част 19

4 0 0
                                    


-Просто така-казах и тогава те се опитаха да ги видят но аз не позволих

-Ема бързо дай си ръцете-каза Зак и със Джейк ми взеха ръцете.

-Ема какво е това па дяволите?!Защо не ни каза че ръцете ти кървят-започна да вика Зак

-Нищо не е станало.-казах

-Защо не ни каза че от готвенето имаш рани по ръцете.Защо не каза бе Ема-викна Силно Санди

-Стига сте викали?!Само малко кръв-каза Из и аз пак стиснах силно юмруци и този път много кръв се стече.

-Ако оцапаш килима ще си го изпросиш-каза Хари.На бандата и писна.Момчетата отидоха и събориха Хари на земята.А момичетата направо я изритаха от Нейт.

-Какви си ги позволявате вие-викна Из

-Ема стига си стискала юмруци.Кръвта ти изтече.-помоли ме през сълзи Зак.Аз слязох долу и опаковах храната на Хари и на Изабела да я дам на някой друг.Сложих я в хладилника та после някой да я изяде.Взех подноса на Нейт и отидох горе да закуси.

-Нейтдонесох ти закуска-казах но Изабела пак беше заспала и я отблъсна от ръката ми.Сока се разля върху главата ми и после тя ме бутна.Пандах върху стаклата.Ах че ме боли.А не това е портокал.Боже как съм алергична от портокал.

-Сега ги събирай-каза Хари и аз започнах да ги събирам.Нейт избута Изабела и дойде де ме вдигне.

-Добре ли си!Тъпаци погледнете я!Виж Изабела какво направи виш.-каза той и аз започнах да кашлям,главата ми ме болеше много.

Всички дойдоха и исипаха ледена вода вържу тях.Започнах да кихам очите ми бяха зачервени и сълзи се стичаха от тях.О не и обрив.

-Ема добре ли си-попита Жаз-О Боже мой алергична си към портокал нали-попита и ме видя.

Другите станаха и като видяха каква съм очите им се разшириха.

-Изабела как можа.Нали ти е сестра защо го направи.Знам че осъзнаваше всичко-каза Нейт

-Извинявай аз такова не осъзнавах и -започна Тя но аз припаднах

Хари

Боже тя добре ли е?Найстина прекалихме със Изабела.Оф сега няма никога да ми прости.Доктора доиде и като я видя ахна

-Какво е станало?Защо е в кръв?-попита тя

-Алергична е към портокал но изпи много.После падна върху стакла и си нарани-каза Изабела и доктора влезе при нея а ние останахме отвън.

След тебWhere stories live. Discover now