Част 25

1 0 0
                                    

-

                                                                           Ема

Когато казах на Жаз да кара към Сиатълските гробища тя ме закара.Когато стигнахме влязохме вътре.Намерих гробището на татко,дядо,баба и мама.Тук съм идвала 11000000 пъти.

-Жаз това са майка ми и баща ми, баба ми и дядо ми-казах и след това тя започна да плаче.

-Ем ще те оставя на саме с родителите си-каза тя и тръгна някъде зад мен.Паднах веднага до гробовете.

-Мамо татко видях те ли? Дори и Бен ме мисли за уличница.Какво направих Боже?!-викнах с цело гърло-Защо ме наказваш така? Дядо защо винаги аз съм наказвана.Ти винаги си казвал да сме търпеливи и Бог ще ни помогне.

Но дядо аз чекам 16 години! Бабо защо и вие ни оставихте? Нали ви бяхме като съкровища.Всички си отидохте!!! Не дойдехте дори да ме прегърнете за рождения ден.Защо все аз?-започнах да викам и да плача едновременно.

-Мразя ви! Защо,защо? Всеки ден се питам защо си отидехте! Ако съм направила нещо боже вземи ме.Не ме оставяй вече тук с тези мъки-викнах с все гърло

-Ако има човек който да бъде наказван и вие не знаете добре.На ако искате да ме убиете давайте! Искам да се махна от този жесток живот.Защо-каапчах да плача неотешуемо.Косата ми беше рошава грима го нямаше,бях облечена в черно.

Хари

Когато Жаз ми казва че отиват на гробищата запалих колата и тръгнах.Когато стигнах Ема плачеше а Жаз беше зад нея.С бандата отидохме леко при нея преди Ем да е разбрала.

-Какво става-попитах

-Хари виж я отблизо-каза Из и глетката ме съсипа.Тя седеше на земята до 4 гроба и плачеше.Трябва да отида при нея.Когато тръгнах Жаз ме спря и аз останах на място.

-Мразя да съм наказвана за всичко! Защо не ме убиете?! Когато съм жива проблем ако умра пак проблем! Какво да направя мамо.Нямам вече сили.Знаете ли до сега да съм се съмоубила.

Но заради приятелите ми не съм мъртва.И не говоря за Дейв и Бен.Дейв е много ценен за мен човек и ще е.Жаклин,Изабела,Нейт,Люк,Зак,Джейк,Санди,Тайлър,брат ми,снаха ви,племеничата ви и любовта на живота ми Хари.-каза тя и стопли сърцето ми

-Намерих любовта.От нея боли и то много.Хари не е лош човек,не е дори и добър.Да знам че е правил много,много ложи неща но го обичам.Това че е правил злене не го прави че е лош човек.

След тебWhere stories live. Discover now