Част 29

1 0 0
                                    


  Хари

Къде ли се е дянала тази жена значи? От 2 часа я чакаме.

-Къде се е затрило това момиче бе мамка му!-попитах за стонен път

-От къде да знам.Хари престани! Главата ми наду-каза Люк и тогава вратат се отвори.Най накрая се пребра.

Бързо отидохме при нея.Обаче тя пак е начумерена и без да каже нищо отиде де се преоблече.Значи още не и е минало.Отидохме след нея обаче тя е заключила вратата.

-Не,оставете я бе! Вътре е да се преоблече а не се чука със директора-каза Жаз и отидахме в хола.Знам че отий и е мернал око.Но тя е прекалино найвна да го завележи.

Върна се по черен половер,тъмно сив анцук,и пухкави черни чорапи.Знаех си че е сърдита.Хари и ти се прави на сърдит.Седнах на дивана и започнах да чета една книга.

Много интересно.Книгата отначало е хубава.Когато ема се върна и видя какво правя бързо взе книгата от ръката ми.

-Защо ми я взе?-попитах

-Защото тъпако това аз го пиша! Не харесвам да пипаш книгата-каза тя и отиде в спалнята да е скрие.Какво има толкова в тази книга че не ми я дава? Трябва да разбира на всяка цена.

Тя се върна и отиде в кухнята.Отидох пре нея и застанах до нея докато правеше нещо

-Какво има толкова в тази книга че не ми позволяваш да я видя-попитах и тя се отръпна.

-Не е нужно да знаеш.Нали си ми сърдит? Е тогава се прави на такъв и не прречи-каза тя направо и аз отидох натам.

-Сърдит съм ти много ясно.Няма да ти се мешам-казах и тръгнах по натам.Тя решеше нещо и после леко въздъхна.Усетих че е направила нещо и се оърнах.Ръката и беше цялата в кръв.А тя продължи да реше.

-Ема добре ли си? Ела да те превърша-казах но тя нищо не реагира-Ема ела че това е много кръв-казах но тя продължаваше да прави нещо.После дойдоха и другите.

-Ем добрре ли си?-попита Жаз

-Да добре съм.Нищо ми няма само малко кръв-каза тя

-Ела да те превържем-каза Из и тя тръгна но преди това си изми кръвта.-Хари превържи я ти-каза тя но Ема си отръпна ръката и започна сама да се превързва.

-Бебе не се инати.Дай да те превържа-казах но тя не ме слушаше.Взех ръката и и започнах да я превързвам.Първо сложих йот после и лепенка накрая и бинт.После някой звънна на звънеца и Ема бързо отиде да види кой е.

След тебWhere stories live. Discover now