Ема

12 0 0
                                    


Когато излязох Изабел и Жаклин ме послещнаха

-Ето я нашата плейбойка-каз Из-Добре ли си?

-Нищо не е станало.-казах млазя когато някой ми обръща такова внимание.

-Ти си най унмно момиче тук.Но не спазваш правилата-каза Жаз

-Именно.-казах

-Ние имаме работа и няма да обядваме чао.-казах и ги прегърнах след това отидох до столовата.Взех си от убщежитието храна.Не харесвам такава храна противна ми е.Взех си ябълка,шейка и една салата.Сложих си слушалките в ушите и увеличих.

Тогава някой седна на моята маса.Чудно кого е?Това е групата о ново попълнение.Или може да е отдавна и да не съм я виждала.Тя е с дълга розова коса,цялата в пиерсинги и татуси.Не обълнах внимание докато Санди не свали слушалките ми.Ранта ме боли но поне сега няма кръв.

-Ей!-казах на жега

-Споко това съм аз.Защо не си отишла при сестрата-каза тя и се усмихнах

-Извинявай често много пъти някой ми досажда и затова.Добре съм нищо няма-казах и взех от салатата си.

-Ела да те превърша-каза Санди и извади Йот,бинт и памук.

-А без бинт-викнах и тя се засмя

-Нямаш особено голям избор.Раната е много голяма-каза тя и аз офнах.Започна с памука да промива и за чисти раната.Как боли и пари.

-Извинявай-каза тя когато натисна.

-Как така не те боли? Аз бих ревал с часове-каза Люк и аз се засмях

-Свикнала съм.Болката е нищо особено когато ранана е малка.-казах

-Не е малка а много дълбока.Трябва да те шият-каза някъде директора.-Отивайте при медицинската сестра.Без отказ.-каза и ние отидохме.Обаче не сестра а доктор се е оказал.

-Шиите ме,правете каквото решите-казах и той кимна седнах на стола а бандата седяха пряви.После извади изла-Без приспивателно.Без игли-казах и той разшири очи.

-Това е много болезнено.Никой не е издържал да го шият без опойка-каза той и аз въздъхнах

-Вие си вършете работата.Аз ще си го изтърпя-казах и той започна.Започна да ме шие.О Боже мой как боли.Бързо стиснах юмрук но тайно.

Всички се мръщеха.А на мен ми стана смешно

-Какво пък ви е на вас-казах и тогава доктора беше на половината.

След тебWhere stories live. Discover now