Selam bu bölüm 3 bin yorum ve beğeni gelirse yarın akşam diğer bölüm sizlerle.
Keyifli okumalar.
Sabahtan beri sağa sola giden Kadir'in eve gitmeden son durağı Serhat'ın kahvehanesi oldu. Bütün gün öfkeden kendi kendini yerken olan biteni düşünmekten beyni çatlamak üzereydi. İlaç içmesi gerekirken Serhat ve Tahir'in ortasına oturmuş nefret ettiği biradan yudum yudum içiyordu.
"Kime değer versem bana sen kimsin diyor? Nerede yanlış yapıyorum da her zaman kaybeden ben oluyorum?"
Kadir'in omzunu sıkıp birasını içmeye devam etti Serhat.
"Sen kimsin? Böyle söyledi bana, nasıl söyler?"
Sigarasını söndüren Tahir, "O manada demedi," derken ses tonunu yumuşak çıkarmaya çalışıyordu. Eğer sesi biraz yükselseydi bu adam hepten kendini yakardı.
"Sana ne oluyor dedi."
"Lan oğlum sen de kadının anneliğini sorguladın."
"Sorgulamadım! Korkuyordum, canım acıyordu, o an ne dediğimi bilmiyordum."
"İkiniz de ağzınızdan çıkanları duymadınız. Şimdi burada köpek gibi pişmansın."
"Ben artık sınırımı biliyorum, bundan sonra fazlası yok."
"Sen bence şu an sarhoş oldun, ne dediğini bilmiyorsun."
"Biliyorum."
Sinirden başını iki yana salladı Tahir.
"Ne yapacaksın, boşanacak mısın?"
Kaşlarını çattı. "Ne boşanması oğlum, kendimi geri çekeceğim. Onun üzerine çok gittim biraz kendi başına bırakayım belki durulur ortalık." Daha fazla içemeyeceği birayı masaya bıraktı.
"Ha şöyle, emin ol sende de hata var. Git eve bir duş al sonra yat uyu. Yarın İstanbul'a gideceksin, bu kafayla yarını zor edersin sen."
İşler acil olmasa asla gitmezdi bu gerginliğin üzerine. Birbirlerinden uzak kalırlarsa araları daha çok açılır diye endişe etmesi gergin olan bedenini hepten geriyordu. Tamam, her şeyi akışına bırakacağım diyordu hiçbir şeyi bırakamıyordu.
"Geç olmadan gidin eve siz de."
Ceketini alıp kahvehaneden çıktı. Sarhoş değildi, aklı gayet yerindeydi ama üzeri biraz kokuyordu. Asiye rahatsız olur muydu? Evinin önüne geldiğinde ışıkları sönen evinin üzerinde göz gezdirdi. Herkes uyumuş olmalıydı. Arabasını her zamanki yerine bırakıp arabadan indi. Bir süre evin etrafını inceledi. Yanına gelen iki köpeğin başlarını sevdikten sonra sessiz olmaya çalışarak evin içine girdi. Odaya çıkmadan bir bardak su içmek için salona girdiğinde pencerenin önünde oturan annesini fark edince kaşları çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİNE SOR [ RAFLARDA ]
RomanceGencecik yaşında dul kalan Asiye dört yaşındaki kızıyla hayata tutunmaya çalışırken, Karadeniz'in en güçlü ailesinin çiftliğinde işe başlar. Zorlu hayatı burada günden güne iyiye giderken İstanbul'dan gelen evin en büyük oğlu Kadir'le yolları karşıl...