Kuulsin uut koputust enda kontoriuksele ja vaatasin automaatselt kella – lõuna oli kätte jõudnud juba.
Seekord ei jäänudki Matt mu vastust ootama, vaid sisenes ise. Ta nägu oli lõbusam ja rõõmsam kui vahepeal oli olnud. Tundsin leevendust.
„Ma olin su pärast mures, tead jah?" muigasin ja sulgesin arvuti.
„Minu pärast? Miks?"
„Sest sa olid hommikul nii teistsugune. Sa olid kuidagi nii salatsev ja müstiline. Ma ei oska seda seletada küll, aga sa ajasid mulle hirmu nahka."
„Ah, see ajas sulle juba hirmu nahka?" ta küsis.
„No jah, või oota... Ma ei saa sinust aru praegu."
„Vahet pole," ta naeratas ja võttis mu koti enda kätte, et seda ilmselt kanda. „Lihtsalt lähme sööma."
„Matt, kas kõik on korras ikka?"
„Minuga küll, aga sinuga ei ole. Sa oled näost ära. Mis juhtunud on?"
„No ma olin ju sinu pärast mures ja siis mul on veel Harryga ka jamad..."
„Mis ta seekord tegi siis?"
Mõtlesin hetke, kas rääkida talle või mitte, kuid otsustasin seda siiski teha.
„Mäletad, ma rääkisin sulle kunagi, et Harry käib kasiinos meie maha raha mängimas, eks?"
„Nii," vaatas Matt minu poole.
„Nüüd ta on seda jälle tegema hakanud, kuigi ta lubas, et ei tee enam kunagi. Et ta pole kellelegi võlgu ega võta võlgu enam ja mängimise jätab ka maha. Ja nüüd ta on hakanud minu pangakaarti salaja käekotist ära võtma, et kui ta välja läheb, võtab endale raha sealt salaja välja ja toob kaardi mulle tagasi."
„Kui suurte summadega ta mängib?"
„Täna kui ma oma kontot vaatasin, siis oli sealt kakssada eurot läinud..."
Matti silmad läksid suureks. „Nii suurte kupüüridega kohe?"
Noogutasin vaikselt ja vaatasin lihtsalt maha. Mu silmad olid märjad ja võib-olla oli meik laiali läinud. Ma ei tahtnud, et Matt seda näeks.
„Kensi, tahad, ma ostan sulle süüa? Ma mõtlen, ma teen ju sulle niikuinii välja ju söögikohas, sellest ei ole kahtlustki, aga mul raha on. Las ma ostan sulle ja Harryle külmkappi midagi."
„See on nii lahke sinust, aga... ma pean sulle ei ütlema. Me saame sellega ise hakkama ja sellest üle."
„Sa arvad, et Harry hakkaks kahtlustama, kust sa selle raha said?"