5

299 41 3
                                    

Uksekell helises. Kõndisin rutuga ukse juurde, et seda avada.

„Matt," ütlesin vaikselt seda avades ja vaatasin mehele otsesilma.

„Kas midagi on juhtunud?" Ta nägu oli murelik.

„Ei, ma..." tõmbasin hetkeks hinge," viskasin Harry välja."

„Oh, tubli oled, nii tubli..." Matt surus mu otsaesisele kiire suudluse ja vaatas uuesti minu poole.

„Ei, sa ei saa minust aru," rabelesin tema haardest lahti.

„Mis on siis?"

„Ma sõna otseses mõttes viskasin ta välja."

Matt tõi kuuldavale valju naeru.

„Miks sa naerad," torisesin," mul oli surmahirm."

Mees tuli mulle lähemale ja pani oma käed mu puusadele, tõmmates mind õrnalt lähemale.

„Räägi mulle täpsemalt, kuidas sa seda tegid, palun."

„Sa hakkad naerma," ütlesinoma nägu tema triiksärgi sissepeites.

„Ja kui hakkan, siis sellepärast," ta vaatas mulle silma,"et ma olen õnnelik."

„No, olgu," sõnasin silmi pööritades nagu mingi nejateistaastane teismeline,"mul sai lihtsalt temast villand. Ta laristas kogu meie raha maha ja siis ma ütlesin, et ta võiks vähemalt posti ära tuua. Ja no, ta läkski alla. Ma panin kohe ukse lukku ja hakkasin tema riideid ja asju aknast alla loopima."

Minu juttu katkestas mehe vaikne naer, kuid ta lõpetas kohe, kuimu pilku nägi.

„Anna andeks."

„Ja siis Harry seisis seal all, ma loopisin riideid aknast alla.See ongi kõik vist."

„Kuhu ta edasi läks?"

„Ma ei tea, ma küll tahaks aidata teda ja talle natuke rahaanda, aga.."

„Sa ei pea talle midagi andma," vastas Matt, kes silitas oma käeseljaga mu põske. „Ta ei ole seda väärt."

„Ärme räägi enam temast, palun," ütlesin vaikselt.

„Hästi, kas sa tahad magada?"

„Mitte selles mõttes," naeratasin mehele,"ma tahaks sõna kõige otsesemas mõttes magada."

„Homme on tööpäev," ütles Matt. „Kas ma jään siia ööseks ja lähme koos tööle või ma ootan, kuni sa magama oled jäänud ja siis lähen oma koju?"

„Kell on palju juba.. ma arvan, et sa võid siin magada ja lähme siis koos homme."

Ta naeratas. Juhtisin mehe enda magamistuppa. Panin kähku öösärgi selga ja heitsin teki alla. Matt võttis end samuti aluspesu väele,tuli teki alla ja võttis mu kaissu. Sulgesin silmad. Mul oli hea.

*

„Matt? Matt! Kuule!" raputasin meest üles. „Me hakkame hiljaks jääma! Ma unustasin äratuskella panna."

Mees kargas voodist püsti ja hakkas riidesse panema. See käis tal kähku.

Mina jooksin mööda tube, pannes samal ajal kleiti selga ja pestes hambaid.

„Kensi, tule siia."

„Mul ei ole aega praegu..."

„Sul on kleidilukk ikka natukene lahti."

„Oh," tippisin mehe poole ja tundsin, kuidas ta oma soojade sõrmedega lukust haaras ja selles ülespoole tõmbas. „Aitäh."

Jooksin tagasi vannituppa, et endale kähku meik teha. Seejärel olin valmis minema.

ValedWhere stories live. Discover now