11

273 40 0
                                    

Ryan seisis juba triiksärgi ja bokserite väel magamistoa lävel ja vaatas mulle kissis silmadega otsa.

"Kensi? Su nimi polegi Victoria?"

Vastamise asemel võtsin maast pintsaku ja tõstsin selle endale ette, et oma keha varjata. 

Harry hakkas valju häälega naerma.

"Mis Victoria? Ta on Kensi."

"Aaa," venitas Ryan pettunult minu poole vaadates. "Selge, ma lähen siis koju."

"Mine jah, keegi võõras ei tohi minu naist keppida!"

"Harry, mine ära, ma ei ole sinu naine ja me ei ela koos. Sa oled mitte keegi minu jaoks. Ryan, palun jää, ausalt, ta on mu eksmees lihtsalt."

"Lihtsalt eksmees? Mis sai nendest imelistest aastatest, mis me koos veetsime?"

"Mine ära lihtsalt," võtsin pintsaku endal eest ära ja hakkasin sellega Harryt nii tugevalt, kui sain, lööma. Minu kahjuks seisis mees vankumatult. Teda ei huvitanudki minu löögid.

"Ja sina, kiimakott, kao välja juba ükskord," kõnetas ta Ryanit.

See ei saanud juhtuda... Kõik läkski allamäge... Ma pidin oma telefoni juurde saama, et Matt'ile kibekiiresti sõnum praeguse olukorra kohta saata.

Ma ei öelnud midagi ei Harryle ega Matt'ile. Kõndisin sujuvalt ja aeglaselt magamistuppa, kust hakkasin enda telefoni otsima.

Mehed rääkisid veel natukene midagi, kuid varsti käis välisuks. Ilmselt oli Ryan endale jõudnud selle ajaga, mil ma telefoni otsisin, püksid jalga panna ja oli lahkunud. Ma olin siin Harryga kahekesi. See ei tõotanud head.

Lõpuks leidsin oma telefoni ja hakkasin kiiresti sõnumit tippima.

"Ryan la"

Harry oli magamistuppa astunud ja krabas mul telefoni käest ära. Ta vaatas ekraani ja kortsutas kulmu.

"Kes on Matt?"

"Matt on... töökaaslane."

"Mingi seksisemu, jah?! Kurat, ma ei teadnud, et sa selline hoor oled! Kaua sa temaga ringi oled tõmmanud siis juba?"

"Ma ei tõmba temaga ringi, lihtsalt..."

"Lihtsalt mida?"

"Palun," üritasin teda mitte rohkem välja vihastada. "Anna mulle palun telefon, ma pean selle sõnumi ära saatma."

"Ma saadan ise, näe," ütles Harry ja vajutas demonstratiivselt 'saada' nuppu. Lootsin, et sellest poolikust sõnumist piisab Matt'ile, et ta saaks aru, mida nad edasi peavad tegema. 

Ta viskas mu telefoni maha, ilmselt läks ekraan katki. Ma vaatasin talle hirmunult otsa ja jälgisin igat tema kehaliigutust. Harry tuli mulle voodis lähemale ja lükkas mu selili. 

"Kohe ma panen su maksma selle eest, et sa mind petnud oled."

"Ma ei petnud sind, Harry, me polnud koos..."

"Valetad. Me oleme koguaeg koos."

"Harry, palun ära tee seda... ma ei taha..." Anusin meest, kuid asjata. 

Ta tõmbas omal T-särgi üle pea ja heitis maha. Seejärel tõmbas oma püksiluku lahti ja jättis end vaid bokserite väele.

"Ei, halbu tüdrukuid tuleb karistada. Siis jääb meelde, et nii ei tehta."

"Ei..." suutsin vaid öelda, kui mu juttu summutas nutt, mis mul kurgus oli.

Ta lükkas mu selili voodisse ja vaatas mu rindu hetkeks. Seejärel pistis oma ühe sõrme mulle suhu, kuid vaid hetkeks. 

ValedWhere stories live. Discover now