10

317 40 1
                                    

"Sinu poole?" Kergitasin kulme ja teesklesin üllatust, nagu poleks seda oodanud. Tegelikult peas ma juubeldasin, sest raskeim osa oli peaaegu tehtud. 

"Minu poole jah," kõlas lühike vastus.

"Kas sa elad siit kaugel?"

"Noh," jäi Ryan mõttesse. "Natuke on vaja autoga sõita jah."

"Aga äkki lähme minu poole?"

"Kas sa elad lähedal?"

"Jah."

Vale. Ei elanud ikka küll. Siia tulemiseks läks mul päris tükk aega, kuid ma ju pidingi välja nägema ebaadekvaatne, eksole? Ja kui ma olen purjus, siis vahemaad on minu jaoks ju teised?

"Elad sa üksi või on sul mõni mees või naine seal?"

"Üksi ikka, miks ma muidu siin aega surnuks lööksin."

"Selge, aga lähme siis," sõnas ta end püsti ajades.

"Mhmh," mõmisesin vastuseks ja tõstsin nimetissõrme, et ta ootaks mind. Luristasin klaasi kiirelt tühjaks ja tõusin samuti püsti.

Tõmbasin kleiti rohkem allapoole, kuid tabasin endal Ryani pilgu.

"Mulle meeldis enne rohkem."

Itsitasin vaid vastuseks ja sättisin seda tagasi ülespoole. Nii, kui mees oli pilgu ära pööranud, tõmbasin selle tagasi allapoole. 

Kõndisime jällegi läbi muusika saatel õõtsuvate ja väänlevate inimeste. Üritasin lihtsalt tema kogu mitte silmist kaotada. 

Kõndisime välisustest välja mingi hallikat tooni auto poole. Võtsin omale vabaduse istuda esiistmele juhi kõrvale ja tõmbasin ukse kinni. Ta käivitas auto ja minu juhendamisel jõudsimegi varsti kohale. 

Keerasin ukse lukust lahti ja sisenesin esimesena. Viskasin kontsakingad hooletult esikusse laiali, nagu ma oleks nii purjus, et mind ei huvitaks miski. Ryan tõmbas omal pintsaku seljast ja jättis selle esikusse maha.

Ta pani oma käed mu põskede juurde ja suudles mind, ma asetasin oma käed ta triiksärgi kaeluse juurde, hakates järjest nööpe avama. See polnud sugugi lihtne, kui eelnevalt oled joonud kaks kokteili ära, mille alkoholisisaldusest sul pole õrna aimugi. Vähmalt nägid nad ilusad välja.

Samal ajal kui mina tema triiksärgi nööpe avada üritasin, tõmbas tema minu kleidilukku lahti ja libistas seda mu õlgadelt alla. Liikusime magamistoa poole ja mees lükkas mu voodisse. Ta suudles kirglikult mu kaela ja võttis mul kleidi seljast ära. 

Ohkasin vaikselt vastu ta kaela ja ignoreerisin mõtteid enda peas, mis tuletasid mulle meelde, et ma ei taha seda tegelikult teha. 

"Kas sa... võtad särgi... ise ära?" küsisin suudluste vahel.

Ryan ei vastanud mulle midagi. Eemaldus lihtsalt minu huultest natukeseks, kiskus särgi seljast ära, viskas selle voodi kõrvale maha ja tuli seejärel tagasi minu peale. 

Ta huuled suudlesid hellalt mu kaela, liikudes järgmisena mööda seda alla ja jõudes parema rinnani. Ryan tõmbas rinnahoidjat piisavalt palju allapoole, et näha mu ühte rinda, mida ta seejärel musidega katma hakkas.

Minu ehmatuseks katkestas ta selle mõne sekundi pärast. Ajasin end poolistukile.

"Kas midagi on valesti?"

"Ei, kõik on hästi," kõlas vastus ja ta naeratas mulle.

Ryan tõmbas rinnahoidja mu kõhu peale, et see talle rindade juures ette ei jääks ja jätkas oma tegevusega, silitades teise käega minu vasakut rinda, et see end üksikuna või kõrvalejäetuna ei tunneks. 

Lõpuks, kui ta oli piisavalt minu ridadega tegelenud, otsustasin talle samuti head teha. Vaatasin talle silma sisse ja silitasin tema riista läbi pükste. Ma tundsin seda oma käte vahel - see oli juba kõva. Muigasin talle rahulolevalt vastuseks ja jätkasin oma tegevusega.

"Victoria, ma ei jaksa oodata enam..."

"Kes on V-"  hakkasin juba küsima, ent taipasin õige hetkel suu kinni panna. "Olgu, teeme nii, kuidas sa tahad."

Ta eemaldus minust ja avas mu rinnahoidja, et see kõhu pealt eest ära võtta. Järgmisena tuli talle mõttesse eemaldada mu püksikud, kuid vaatas mulle muigega otsa ja pani need tagasi üles.

Ma ei jõudnud midagi küsima hakatagi, kuni sain tema plaanist aru. Ta tahtis mind õrritada. 

Mul oli õigus. Ryan katsus mind hellalt läbi püksikute ja hakkas sõrmega ringe tegema. Ma mõtlesin, et lähen hulluks kohe. Mehele paistis see aga meeldivat, et ma väänlesin voodis ja kergitasin puusi rohkem tema sõrmede vastu.

"Aitab.. aitab..." ähkisin hingetult.

Ryan tõmbas selle peale minu püksikud alla. Avasin tema vöö ja tõmbasin temagi püksid alla. Ta riist oli mu silmade kõrgusel ja oli näha, et see oli täiesti kõva. 

Vaatasin talle huult hammustades silma ja tõmbasin ta bokserid ka alla. Ta astus neist välja ja lükkas mind selili voodisse. 

"Kas sa oled peal või all?" küsis ta hetkeks peatudes.

"Ma olen harjunud olema peal," vastasin lühidalt. 

Selle peale heitis Ryan end ise selili, pead toetas padjale ja jäi minu poole vaatama. Ma istusin talle puusade peale ja lasin ta rahulikult endale sisse. Alustuseks võtsin aeglase tempo, sest ma ei tahtnud liiga kiiresti asja kallale jõuda. Mulle meeldis eelmängu nautida ja partnerit narrida.

Narrida otsustasin ka Ryanit. Ma ei istunud tema riista endale täielikult sisse, vaid ainult otsa ja sedagi ainult paar korda. Seejärel eemaldusin temast ja istusin rohkem talle jalgade peale. Võtsin ta riista endale käte vahele ja hakkasin neid kiirelt liigutama.

"Victoria, kui sa nii jätkad, siis ma tulen varsti."

Pööritasin silmi ja lõpetasin oma tegevuse. Istusin uuesti ta puusade kohale ja seekord täielikult ta riista endale sisse, kuid vaikselt, rahullikult. Seejärel hakkasin oma keha üles alla liigutama, tundes teda igal sekundil. 

Ryan oigas vaikselt. Esimest korda kuulsin meest oigamas, sest Harryl see tavaks ei olnud. Tema oli ju voodis mehine mees enda arust. Talle meeldis karm seks. See oli nii erinev sellest, mis mul Ryaniga oli.

Ühel hetkel järsku lükkasRyan mind selili, asetas mu jalad harki ja tõstis krõnksu üles, jäädes neid kätega kinni hoidma. Ta tuli põlvili mulle voodis lähemale ja sisenes järskult. Hammustasin huulde.

Ta liigutused läksid aina kiiremaks ja sügavamale, ma tõstsin voodist puusi üles ja oigasin vaikselt. See oli kõik suurepärane.

Kahjuks ei kestnud see kaua, kuna meid takistas uksekell. Ryan jättis oma tegevuse sekundi pealt pooleli ja jäi mulle kulmu kortsutades otsa vaatama.

"Sa ütlesid, et elad üksinda ju?"

"Ma elangi, ilmselt purjus ülemise korruse naaber tuli jälle vale korteriukse taha..."

Ma ei vaevanud millegi selga panemisega. Otsustasin ukse vaikselt avada ja vaadata, kes seal on. Ilmselt on seal Matt, kes lihtsalt annab teada, et töö on tehtud ja ma ei peagi teda terve öö lõbustama. Kuigi enam mul poleks selle vastu mitte midagi.

Või siis keegi tema sõpradest, kes tuleb Matt'i asemel mulle ülevaadet andma. 

Väljusin magamistoast, öeldes vaid:"Jää siia, ma ajan kohe asja joonde."

Avasin ukse ja mulle vaatas vastu tuttav nägu. Harry.

Minu üllatuseks polnud ta joonud, seega avas ta ukse ülikiirusel ja jäi mingd suurtel silmadel põrnitsema.

"Kensi, kus su riided on?! Miks sa paljas oled?!"

Ta möödus minust ja jäi esikus seisma.

"See ei ole minu pintsak ju... Sa oled siin mingi teise mehega?! Türa, hoor!"

_____________________

oh seda jama



ValedWhere stories live. Discover now