Sabah alarm sesi ile uyandığımda yanımda Doruk'un bedenini hissedince garip olmuştum.
Uzanıp telefonu kapattıktan sonra yastığa başımı koymuş onu izlemiştim.
Çok güzel hissettiriyordu... Bu duyguya o kadar çok ihtiyacım vardı ki. Başımı göğsüne yaslayıp ona iyice sokuldum. Bedenime kollarını sarıp iyice kendine çekti uykulu hâliyle.
"Doruk..."
Kendi kendine mırıltılar çıkartıp başını boynuma gömdü.
"Doruk diyorum. Kalk geç kalacağız"
Burnunun ucunu boynumda gezdirip kokumu içine çekerken öpücükler bırakıyordu.
"Biraz daha böyle kalalım küçük."
Derin bir nefes alıp bıraktım. Gözlerimi yeniden kapatıp ona sokuldum. Çok güzel kokuyordu. Kokusu pijamalarıma bile sinmişti.
Bir süre sonra kollarında kurtulup uzandığım yerden doğruldum. Yüzüne eğilip yumuşak öpücüklerimi dudaklarına bıraktım. Bir gözünü açıp baktıktan sonra bedenimi aniden kendine çekip altına almıştı.
Yatak ile arasına aldığında kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Hadi geç kalacağız yüzbaşı."
Dudaklarıma sesli bir şekilde yapışıp şehvetle emmeye başladığında gözlerimi kapatıp ona karşılık verdim.
Ellerimi omuzuna koyup onu ittim. Bunun sonu yanlış yerde bitecekti. Boş bir vakitte istediği kadar yatakta vakit geçirebilirdik.
Aklıma bir an Yağmur gelmişti. Onu unutmuştum...
"Doruk!"
Doruk diye bağırdığımda şaşkınlıkla bana dönmüştü. Kaşlarımı çatıp yataktan kalktım.
"Yağmur ile hâlâ evli misiniz?!"
Söylediyse bile unutmuştum. Gözlerini devirip tişörtü üzerinden tek hamle ile çıkarttı.
"Evli olsak fareli evde onu yalnız mı bırakacağım?"
"Doğru. Çocuğunuz oldu mu?"
"Hayır yavrum. Çok istiyorsan yaparız seninle."
Yandan sırıtıp göz kırparken gözlerimi devirip hazırlanmaya başladım.
Hazırlandıktan sonra evden çıktığımızda asansör yerine merdivenleri tercih etmiştik. Elimi tutup parmaklarımızı iç içe geçirmiştik. Yıllar önceki gibi hissediyordum.
Uzanıp yanağına dudağımı bastırdım. İçimde büyük bir özlem vardı uzun bir zamandan sonra bu sıcaklığı hissediyordum.
Arabaya bindiğimizde o sürmeye başlamıştı. Kırmızı ışıklarda durunca yüzüme uzanıp uzun bir öpücük bıraktı dudaklarıma. Tanrım... Şimdiden bağımlı olmuştum.
Şöyle çerez niyetine kısa bir bölüm bırakayım.