1

2.7K 44 18
                                    

-Jezuuu,znowu do tej chałupy trzeba wracać. Pewnie będzie znowu milion pytań czemu tak późno wracam, pierdolca już dostaje...

A tak wgl to jestem Feliks, mam 15 lat, 166cm wzrostu, niebieskie oczy i brązowe włosy. Jestem dość szczupły i niezbyt muskularny ale potrafię coś dźwignąć. Jestem pierdołą i niedołęgą, wręcz pokraką życiową i nikt za bardzo nie traktuje mnie jak człowieka. Jeżeli chodzi o charakter to jestem spokojny, ułożony i wrażliwy (pewnie przez los i życie) ale mniejsza z tym. Lubię słuchać muzyki, najczęściej phonk albo rzeczy z rapu, kocham książki (najlepiej horrory albo psychologiczne). Mam dwoje szczerych przyjaciół - z mojej klasy Kamila i jego o rok młodszą siostrę Gabi. Są wspaniali i dzięki nim jeszcze się ... brzydko mówiąc nie zajebałem.
Miałem trzy nieudane próby samobójcze. Mam sh i chorą tarczycę(hashimoto I nadczynność) przez które moja waga jest mniejsza niż powinna być. Jestem na dodatek gejem( o mojej orientacji wiedzą tylko przyjaciele i wychowawczyni), moja rodzina mnie nie "trawi" jeśli można tak to ująć, matka siedzi w więzieniu za handel narkotykami i pobicie ze skutkiem śmiertelnym a ojciec sobie przygruchał o 10lat młodszą sukę z którą mi zrobił rodzeństwo. Odwiedzam często moją mamę w pierdlu , bo ona mnie rozumie I wie o mojej orientacji(jest kochana I nie powinna tu być gdzie jest). Ojciec mnie biję a jego kurwa go jeszcze nakręca, i zwala na mnie wszystkie obowiazki(jeszcze chciała mi do łóżka wejść). Moje rodzeństwo (mam dwie siostry) jedna ma 7 lat a druga 4 mnie niezbyt lubią ( ta młodszą na pewno nie jest ojca, ta starsza też wątpie) ale i tak staram się być neutralny. Byłem zgwałcony kiedyś przez kolegów " ojca". Boję się go dlatego często nocuje u przyjaciół a raz namówiłem strażników by pozwolili mi spać u nich w biurze (w więzieniu).



Dzień dobry/dobry wieczór aniołki, to nowa książka która będę pisać. Będzie tu też parę Scen +18 😏. Miłego dnia/nocy

Tak...TatusiuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz