Yeni eve alışmıştım mezarlık birazdaha yakındı halamda kolaylamıştı hatta evden 10 dk iş yerine gidiyordu .halam küçük bir butik sahibi . Küçük desemde baya güzel şeyler var ve gerçekten iş yapıyor . Yani durumumuz iyi diyebilirim .özel bir sağlık meslek lisesine gidiyorum . Ve gerçekten yapıcagim işi istedigim için bu okulu seçtim .Tam araftayken insanlar ölmeye degilde yasamaya geçmelerini istiyorum .Ama okuldan nefret ettigim gerçegi .Kimseyle uğraşmam bana yaklasamiyolar kimseye o izni vermiyorum . özel okul olduğu için sıniflarda 20 kisiden fazla yok ama ben çogu kişiyi tanimam ama herkezde beni tanır . Hocalarımın hepsi harika ve iyi insanlar onun için geçmemde kolay oluyor .
Halam yan evdekilerle yolda karşılaşmıs ve yemege çagirmiş inmem olur biter diye düşünüyodum fakat halam tek kalmak istemedigini soyledi birazda tehtit söz konusu olunca bişey diyemiyorum .
Akşam için elime geçen pantolonu bide tişörtü taktim hiç ugraşamazdım . Aşagiya indigimden gelmislerdi . merahabalasip yanlarına oturdum . Yüzlerine bile bakmadim tabiri şuani anlatiyor ama oğulları çok tanidik geliyordu . Masaya geçtiğimizde yüzünü inceleme firsatim oldu . Tanidigimi biliyordum mezarlikta olan oğlandi . Teyzem bişey söyledi ama onlari dinlmedigim için duymadim omzuma değince bana soyledigi anladim . Evi gezdirmemi söyledi bende . Net bi sekilde hayir dedim . Oğlanin yüzü bana döndü bakislarina karsilik vermek istedim ama çok tuhafti gözlerinin rengi göz yapisi yüzü her seyi farkliydi . Yeni farketmiştim yakisikliydi kemikli bir yuze sahipti ama çekiciligi yoktu sadeydi ama tuhafti . Halam şaka yapiyor diyerem alttan bana tekme atti bu hareketi komigime gitsede ciddiligimden ödün vermedim ama yine emir buyuk yerden oldugu için kalkmak zorunda kalktim . Arkamdan geldiğinin farkindaydim onun için arkami donme ihtiyaci duymadim .
.Hava pekte sıcak degildi ama yinede terasa yönlendirdim elimle aksam oldugu icin ayri bi soguk vardi kasim ayindaydik sonunda ama güzeldi burasi oturmasını soleyip içerden hırkamı alip geri geçtim . Telefonuyla ilgileniyodu ve bende kitapliktan aldigim bi kitabi okumaya başladim . rahat 1 saat geçmişti ve biz hiç konuşmamistik kafami kaldirdigimda bana baktigini gordum bir an afalladi ama yüzündeki o sert ve katil bakişlarda hiçbir degisiklik yoktu . Tam bisey soylemeye karar vermiştim ama halam gittiklerine dair bi mesaj atmiştı .
"Ailen seni bekliyormuş" dedim kafasini sallamakla yetindi . Merdivenlerden inerken
" çınar " dedi bende soru dolu bakişlarla karşılık verdim .
" adim çınar " olarak açıkladı
" Toprak " dedim
" biliyorum " dedi o sirada diş kapiya varmistik bile . anlamaz bakislar atarken disari cikti . Sonuçta halam söylemistir diye üstelemedim .
Gittiklerinde halam ortaligi toplamasina yardım etmemi söyledi. bende hiç ikiletmedim çünkü oda yorgun oluyo ve yardima ihtiyacı olmasa söylemezdi .
" okula arabayla gidiyormuş beraber gitsenizde olur" dedi halam
"Bizim okuldami ?"
"Evet senden bir yas büyük" dedi . okuldaki kimseyi tanimadigima burdanda karar verebiliyoruz ve adimida buyuk ihtimal ordan biliyordu . Yani garip garip biliyorum demesini gerektiricek bisey yoktu . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AVUÇ TOPRAK
Novela JuvenilYavaş yavaş yağan yağmurda tek başıma karanlık sokaklardan ilerlerken burnuma dolan toprak kokusu annem gibi kokuyordu yarı huzur yarı özlem. Mutluluğa duydugum hasret dahada ağırlaşırken kötü biri oldugumu hatırladım en çokta kendime . Yağmurun ş...