Hizmetçi part 1

78 6 0
                                    

***
Sevdiğiniz insanlarla zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınızya şuan aynı olayı nefret ettiğim insanla yaşıyorum. Hilalle pes oynamaya gittigimizde Çınar Demirde ordaydi ve onunla oynamami teklif etti daha çok kişkırttı ve ona karşı nefret duygularım kabarmıştı ama oyuna sıkılmadan bitrip tekrar başlıyoruz her seferinde kim kazırsa kaybedene bişey yaptırıyor . hep ben kazandım . Aslında o da kazanırda bilerek kendi kalesine gol atıyo egoist bi insandan kısaca çınar demirden beklenmeyen hareketler yani egoist olduğunu tahmin ediyorum malda benim işime gelir ehehehe karnımı doyuruyom .

'' 7/6 hahahahaha yenildin . '' dedi çınar .

'' Benim mükemmel kankam sana bilerek attırdı bi kere o golü acıdı sana bu seferde sen kazan diye teallam .'' diye atladı hemen hilal her ne olursa olsun beni savunurdu doğru olsun yalan olsun . Bana hep '' sen haksızda olsan haklısındır , sen yalanda sölesen doğruyu söylersin '' der hep . Egomu tatmin etmek içinde değil laf olsun diyede demez içten söyler ne olursa olsun güvenir bana bende ona güvenirim hatta bazen öyle bişey oluyoki kendi söylediğimi yalanlayıp ona güvenirim . öyle bi arkadaşlığımız var .

'' Kız biliyo olum içimi okuyo tamda onun için attırdım sana golü yoksa ohooo yenerdim seni '' dedim bende .

'' öyle yada böyle ben kazandım benim isteğim seninki kadar kötü olmayacak obur gibi yedin biraz yediklerini yakmak lazım dimi '' dedi pis pis sırıtarak

'' tamam söyle yapıcam bende ''

'' Hazırsan söylüyorum ''

'' gevşekliğe bi son söylesene ''

'' tamam la kes iki gün boyunca hizmetçim olcaksın ne istersem onu yapcaksın tabi o iğrenç yüzünü görmekte iğrenç olcak ama sadece bunu bulabildim '' tabi ben ufak çaplıda değil baya büyük çaplı bir sinir kırızi geçiriyorum şuan .

'' Ben böceklerin hizmeççiliğini yapmıyorum insanlarında yapmıyorum ama seninkini asla yapmam böcek '' " benimle zaman geçirmekten zevk alcaksin ama '' dedi yüzündeki o iğrec sırıtış çok fazla olduğunun simgesiydi

'' düzgün konuş olum ne sandin beni lan sen ''

Saat 8 e doğru gelirken nerdemiyim böcekle eve gidiyorum ne yaptım ettim vazgeçtiremedim bide durmadan pis pis sırıtıyor bok beyinli ama konuşmuyor en azından nerden bılaştım ben bu işe diye düşünürken sessizliği bozdu .

'' bugunden başlarmısın yoksa yarınımı tercih edersin ''

'' ben başlıcamda senin iddanada sanada başlıycam ''

'' cik cik cik gençlik nereye gidiyor ama şimdiden başlarsan bu akşamı bir gün sayarım yani bide yarın yaparsın diğer güne sarkmaz ne dersin '' birşey demeden halama mesaj attım .

HALAM

Hala ben biraz geç kalıcam yemeğe gelmiyeceğim yada yan evde oturan hani bize gelen insanlar vardıya hah onlara gidiyom öptüm byü byü .

ona döndüğümde bu tarafa bakıyordu yani mesajı okumuş . kısa bir süre sonra siteye girdik evlerinin önüne park etti . ben emliyet kemerini çıkarana kadar o çoktan inmişti bende sabır dileyerek çıktım ben kapıyı örtünce arabayı kilitledi .

Arkasına dönüp '' bu arada o kadar erken gidemezsin bu akşam dedim akşam uzun '' dedi kısacası azına sıçacam demek istedi . annesi gille biraz oturduktan sonra yukarı çıktık ve tam bir saattir telefonuyla ilgileniyo ne var bu telefonda durmadan bakıyo diye merek etmiyom değil en sonunda sessizliği bozarak '' susacaksak niye burdayım en azından bişey yaptır sıkıldım be '' dedim

'' Birazdaha bekle yapıcaksın ve sus sesin konsantiremi bozuyo ''

'' ne yapıyorsun sen ya allah allah ''

'' SANANE ''

'' Soranda suç zaten teallam ya ''

Ve yine sessizlik 15 dakikaya kadar daha oturduk sonra kalktı '' arkanı dön yada gözünü kapat üstümü değiştiricem '' dedi bende söylediğini geçti 5 dakkadır gözüm kapalı sıkılınca '' la napıyon sen gözüm uyuştu burda ya '' dedim sıkılarak . '' üstümü giyincemden ne anlıyon sen üstümü giyiniyom '' dedi bende kesin beni yiyo diye gözümü açtım ohaa la bu çıplak ben senin taa bakstırı vardı ve arkası dönüktü allahtan dörmedim hemen geri kapattım gözümü 2 dk sonra tekrar sorduğumda bu sefer aç dedi . Telefonu şarja taktıktan sonra yatagına yattı ama içine girmedi . banada bir kitap fırlattı '' oku bana ben uyuyacam ben uyuduktan sonra gidebilirsin . Sabah erkenden bize gel okuldan 1 saat falan önce bize gel kalktıgımda kahvaltı hazır olsun '' dedi rahat bi şekilde . '' başka ne istersin istersen hiç gitmiyim gece su falan istersen onu getririm olmazmi '' dedim sinirlenerek . '' Fark yapmaz kitabı oku ben uyuyana kadar sonrada ses çıkarma '' dedi sakin bir şekilde bu ne rahatlık ya diyip kendi kendime söylendim .

Yarım saattir kitap okuyorum '' kürk mantolu madonna yı okuyorum ''bu kitabi birçok kez okumuştum ve beğeniyodum onun için sorun yapmadim .

Çınar kafasını kaldırdı bu hala uyumadımı ya ben olsam rüya bile görürdüm '' ha bu arada unutmadan söyleyim '' dedi söyle içinde kalır patlarsın falan '' bi daha üstümü değiştirirken beni izleme sakın '' dedi nasıl gördü bu böcek '' ben izlemiyordum değiştirmissindir diye gözümü açmamla kapamam bir oldu zaten iğrenç vücüdunu görmek miğdemi bulandırdı asıl senn benimle bidaha aynı ortamdayken soyunma tabi yarından sonra aynı ortamda bulunmam da senle böcek '' diyip odasından çıktım bu kadar zırvalık yeter kitabıda almıştım evdeki kitabi aramakla ugrasamazdim ve bitirmek istiyordum .

Eve gittiğimde halam koltukta uyumuştu battaniye falan vardı üstünde televizyonu kapatıp bende odama gidip yattım yarın iğrenç bi gün olucaktı sonuçta dinlenmek lazım ...

BİR AVUÇ TOPRAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin