4.osa "Ma armastan sind ka issi"

784 51 3
                                    

*eelmises osas*

Ütles poiss oma armsa naeratusega..Vot see oli asi mida ma igatsesin..

*selles osas*

"Oii tuvikesed" ütles lokipäine poiss mu seljataga."Hallo nagu" vastasin ma ja lendas see pilk,mida ta kartis. "Upss" ütles ta oma salakavalal naeratusel."Kui sa surma ei taha saada sis lõpeta" ütlesin ûsna vihaselt,Ta oli vait."Heyy oleme jõudnud lwnnujaama" karjus keegi poistest."Kallis,lähme" ütles Niall mulle oma käe ulatades.

"Awwwwww," kõlas autos.

"Heyy" ütlesin omaa fànnidele.Oot,misasja,ikka 1D fännidele.Muidugi on mul ka fännid,aga ma ei hakka varastama oma sõbralt fänne,pole mitte plaanisgi!

Kõndisime,kuni keegi karjus meie ees "tuvikesed liigutame," taas see lokk.Jäta rahule.

"Kõik korras?" kûsis kõrval seistev Niall."Tema" suunasin loki poole."Mis Harryga?" vaatasin küsiva pilguga."Harryga?" küsisin siis."Ta on ju Harry,mäletad?" "Ahjaa" "Mis temaga?" "Hiljem Niall,Hiljem" Niall vaatas küsiva pilguga kuid lõpetas küsimuste esitamise.

"Aga kuhu muidu me lähme?" küsisin uudishimust."Dublini uude koju" vastas kõrval seistev isa."Aham" vastasin selle peale.Külmavärinad läbisid mu keha,sest nimi Dublin,see on liiga südame lähedane.

Peale poole tunnist jalutamist olime me jõudnud Dublini uude koju,kus elab mu isa ja ajutiselt ka mina.Miks mina? Sest mulle pole keegi rääkinud,et võin minna 1D-ga.Maja ees oli palju forograafe ning ajakirjanikke.Huvitav mis nemad siin teevad?

"Tervist preili Golden,miks te kolisite isaga Dublinisse? Kas teie vanemad läksid lahku?"

"Preili Golden,kas teie ja Niall Horan olete taas koos?"

"Preili Golden,kas teie isa on 1D peamänetser?" Peamänetser? Miks ma sellest midagi kuulnud ei ole?

"Oli põhjust,et kolida" vastas isa viisakalt,kuid ülbelt.

"Jah,ma olen,mis siis?" küsis ta ja teist korda sel samal toonil ning kadus majja.Siis suunduti meie poole ja ja hakati kûsimustega pommitama.

"Mr.Horan,kas olete leidnud oma südames rahu ja viie aasta kellegiga koos oknud,kellegiga,keda tõeliselt armastate?" küsis prillidega kahekümnendates tütarlaps,"Kui soovite intervjuud siis võiks aja kokku leppida" ütles Niall tüdrukule silma tehes.Mina vaid naersin,sest tean tema trikke.Tütarlaps jäi üsna imelikult ,meie vaid saime viiekesi kõhutäie naerda.

Jah Zayn on kadunud ja nûûd lõplikult,sest viimane kord läks ta üle piiri,teate küll,millest räägin.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Olin oma asjad lahti pakkinud,kui keegi koputas mu uksele "sisse" vastasin rahulikult."Pisike jutuajamine" ûtles isa sisse astudes."Kuulan hoolega" vastasin naeratusega."Nimelt Niall tahtis,et sa läheksid täna,tunni pärast Dublinisse,et homme minna jalutama.Muidugi tahab ta sinuga ka koos olla" pilgutas isa silma ja jätkas oma juttu,"Ja siis homme õhtu poole lähete Nialli juurde Mullingari ja olete seal kolm päeva ja siis tulete sealt Londonisse" lõpetas isa oma jutu välja hingates."Ookei,aga mu ülejäänud riided?" "Need võtan mina,sa ei pea sellepärast muretsema" ûtles paps naeratusega."Aga teil on ju Londonis tuur ja kuhu mina jään? Üksi Nialli korterisse?" küsisin kõhklevalt."Ma ei jätaks oma kulla tûkki üksi,loomulikult tuled meiega kaasa" naeratasin,et ei pea kummastki kallimast eemal olema,nii isa kui ka Niall on mulle kallid ja seda hingevalu ma kahe kordselt ûle ei elaks.

Kõlas taas koputus uksele."Sisse." "Heyy" seisis blond poiss mu ukse lävel."Ma hakkan minema" ütles isa silma pilgutades."Isaaaa" ûtlesin isale naeratades.Isa lahkus,Niall astus sisse ja kõndis minu poole."Tuled siis?" "Loomulikult" vastasin naeratades.Poisi silmad lõid rõõmust särama.Me olime sentimeetri kaugusel,kuni ta liikus veel ühe sammu ja suudles mind......Kas ma tõesti tahan teda tagasi?Loomulikult!Ma armastan vaid teda,ega suudaks kedagi teist armastada.Ja see suudlus,seda ei oska sõnadesse panna...."Tahaksin nii väga jälle Bobi,Maurat ja Gregi näha, ja loomulikult Theod,aga ta vist ei tunne mind" ütlesin suudluse lõpus."Nad on isa juures, ja ära muretse,olen sind tutvustanud Theole.Tal on selline nägu ees,et tahab sind nii väga näha ja sa meeldid talle väga.Emale lähme külla alles Londonis." "Awww,nii armas.Olgu"ütlesin naeratades.See järel tuli jälle suudlus

"Koppkopp" astus sisse Louis."Hallo võiks kopitada,äkki ma olen alasti naguu" ütlesin kulmu kortsutades ja lapsikult.Peale seda lükkas Louis mu voodile ja hakkas kõditama."Appi Nialll appi tule appi ma suren" ütlesin naerukaramipdesse surres.Niall tuli küll minu juurde,aga ta tegi sama,mida Louis."Appi aidake aidake appi Liiaaammmm,Harrryyyyy appppiii".Korraga astus Liam sisse "Hakkame minemaa" "Mul pole pakituuud ju" ütlesin kartvalt vastust oodates,kuid siis ma jooksin garderoobi poole,haarasin kohvri,viskasin nelja päeva asjad kaasa ja jooksin alla."Ma olen kohhaaaaaal" karjusin üle maja trepist alla joostes,libistades ja Nialli embusesse kukkudes."Niall püüdis mu kinni muidu ma oleks kukkunud kui ta seda teinud ei oleks" ütlesin kõigile lapsikult,kes olid mu ümber ning näitasin keelt."Sa pole põrmugi kasvanud" ütles isa naerdes."Kohe näha et issi laps,"ütles keegi mu seljataga,see oli Paul.Naeratasin talle."Kuid hakkame liikuma" ütles siis Harry."Tsauuuuuu tûtreke,armastan sind" ütles isa mind enda embusesse võttes." "Ja hoia teda hästi" ütles isa veel Niallile."Jah,hr.Golden"vastas Niall naeratusega."Ma armastan sind ka issi,tsauuuu" kallistasin veel isa kõvasti ning siis liikusime auto poole,Carl(autojuht) võttis mu kohvri,et see asetada pakasnikusse.Istusin Nialli ja Louise vahele ning sõit võis alata Dublini hotelli poole.

*Hotellis*

................

Hey,hey.

Siin siis uus osa,vabandust et aega läks,aga siin ta nüüd on,loodan et teile meeldib ;) (pildil hr Goldeni kodu)

Ilusat laupäeva teile :)

Liz x

Old Love Is Going Back(One Direction fanfic)Where stories live. Discover now