3.osa "Ära muretse,ma luban sulle,et sul on minuga parem"

841 63 7
                                    

*Oma toas*

Pakkisin asju....Oli natuke raske koduga hüvasti jätta,aga tundsin nii suuurt armastust see,et ma oleks kas või maailma lōppu läinud...Kuni tuli ema ja rikkus mu unistused

Ema:"Hakkad ikka kuhugi minema w"
Mina:"Ei sina,ega ka keegi teine ei saa takistada mind"
Ema:"Ma olen su ema ning mul on need voimalused olemas."
Mina:"Kui sa kohe astuma ei hakka,hakkan karjuma"
Ma olin endast väljas,ma olengi selline,sest mu ema tahab totaalselt mu elu sinna samusesse keerata.Mai lase sel muidugi häirida ja see ongi peamine.
Muidugi oli minu elu minu jaoks esikohal,kuna ma sain Niallliga kokku ja see on mu esikohal ja ma tegelt väga tänan oma ōde,et ta mu sinna kaasa tiris...Mõnel lihtsalt elus veab,mõn mitte...Sa ise lood selle kõik endale ja sa ei saa selles kedagi süüdistada,pea sa seda meeles.

Keegi koputas uksele,isa.
Isa:" Hey,asjad pakitud?"
Mina:"Mhmh.."
Isa:"Ma vist nüüd võin öelda,et ma sain liikuva töö endale ja ma sain töö 1D mänetseriks.Pean nedega muidugi kaasas reisima ja juba ka kuulsin,et liitud meiega"
Mina:"Eks me üritame köik joonele saada ja"
Isa:"Läheb raskeks,vaatasin"
Mina:"Mul ei ole olnud kedagi Niallist tähtsamat ja ei tule ka!"
Ütlesin kindlalt ning ka teadsin. seda.
Isa:"Lähme juba täna,tee ruttu"
Ütles mees mulle lehvitades ja see järel sulges ukse.
"Oehh" ütlesin.

Oli paar tundi möödunud,olin magama jäänud ning just siis helises mu telefon "Hallo" ütlesin uimaselt."Tsau,mina Niall siin" ütles tuttav hääl "Oi tsau" vastasin naeratades "Oled valmis?Me kohe su maja ees" ütles poiss kihistades naerda...Misasja juba siin..."Rose?Oled sa seal?" küsis siis poiss ehmatava häälega "Köik on ok,ma tulen kohe"
tuutuut..kõne katkes,Oeh Niall.
Jätsin oma dressid,võtsin kohvri,panin juuksed lohkasse krunni,conversed jalga ja siit ma läksin.Tsau tsau LA,näeme kunagi.Ütlesin naeratades ja tundsin kaet paar pisarat tekkisid mu silma.Keegi tuli ja kallistas mind selja tagant.See oli Niall.
Niall:"Ära muretse,ma luban sulle,et sul on minuga parem"
Ütles poiss oma armsa naeratusega... Vot see oli asi mida ma igatsesin..

Heyyheyy,loodan,et meeldib,sry kui liia igav,aga homme teen uue...ja ka "Igavesele","Õnnepäevale" ning "Horan,eksole üllatusele" tuleb pisike uuendus 😉
Liz.x

Old Love Is Going Back(One Direction fanfic)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant