*Shoppamas*
Läsime Westfield'i kaubamajja. Alustuseks Sprit'i poodi. Ostsin sealt endale palju aksesuaare, kaks käevõru, kolm paari kõrvarõngaid ja kaks kuldketti. Kaks paari converses'i, valged ja mustad, kolm paari pesu ning paari dresse. Liikusime järgmisesse poodi, milleks oli H&M. Sealt ostsin kaks paari skinny jeans'e, kolm paari pikka seelikut, kaks musta ja üks valge paar toppe. Läksime kolmandasse ja ka viimasesse poodi. "Ma olen asualt väsinud, vaid kaks poodi oleme me läbi poodelnud." Naeris Soph. "Õigus, aga me oleme oma kaks tundi ka nendes kahes olnud" naersin ka ise. Liikusime viimasesse poodi, milleks oli Louis Vuitton'i pood. Sealt ostsime Soph'iga endale samasugused käekotid, beezid. Me valisime seda kaks tundi. Otsutasime minna sööma peale pikka nelja tundi. Valisime täna Niall'i ja minu lemmikkoha, Nandos'e.
Istusime lauda. Vaatasime mida võtta. "Nüüd Liam lööb mu küll maha. Me kulutasime nii palju raha" naeris Soph. "Ma arvan, et ma saan veel enne surma, sest ma olen ju Nandos'es ja kui Niall sellest kuuleks, ohhjumal" naersin. "Ma võtan talle söögi kaasa, muidu solvub" mõtlesin natuke ja sis ütlesin. "See on tõesti hea mõte" naertas Soph. "Terv-" ja poole lause peale hakkas see ettekandija karjuma ja nutma. "Omg" korrutas ta vaid. Kõik vaatasid meie poole. Vaatasime Soph'iga üksteist küsivalt. "Sophia Smith ja Rosen Gold Omg" nuttis ta. Tõusin ja lohutasin teda. "Ma olen teid eluaeg tahtnud näha. Ja poisse. Ja, ma poleks uskunud" nuttis ta. "Kõik on korras" lohutasin teda. "Kas autogrammi ja pilti saaks?" Küsis ta väljavõttes oma telefoni ja pastaka ning paberi. "Ja" vastasime Soph'iga samal ajal. Autogramm jagatud ja pilt ka, saame lõpuks tellida. "Mina võtan chikcken thigs'e, cloudy lemonade ja Choc-aLot koogi" naertasin teisele ettekandijale, sest too eelmine läks päris hulluks. "Mina võtan 1/4 chicken leg'i, mineraalvee ja Choc-aLot koogi" tellis Soph ja naeratas samuti.
"Milline see esimene ettekandija oli. Jessus" rääkis Soph. Nõustusin temaga. "Palun, siin on teie tellitud toit. Kas toon magustoidu hiljem?" Noogutasime samal ajal. Teenindaja lahkus. Hakkasime sööma. "Poistel peaks peagi hakkama proov." Ja sel ajal tuli mul meelde, et mul on kell 4 koos poistega konsert. "Mis kell on?" Küsisin närviliselt. "Kahekümne minuti pärast neli" vaatas Soph telefoni ekraani ja siis mind. "Kurat" ütlesin vaikselt. Jooksin leti taha. Tellisin Niall'ile tema toidu ja käskisin ruttu teha, sest ütlesin, et Niall Horan ootab mind ja ma panen arve kokku. Soph'i arve panin ka endale.
"27 pound'si ja 48 senti" ütles müüa. "Mul on eurod" ütlesin. "Palju teil on?" "50" vastasin kiirelt. "Siin on teiele kaasa toit, kaardiga?" Küsis siis ta. Nagu tal oleks sada aastat aega. Aga mul pole. "Jahh" torkasin kaardi sisse, panin koodi. "Täname, külastage meid jälle" naertas ta. "Jahh, aitähh" tormasin Soph'i juurde. "Jooksuga, ma pean jõudma proovi" ütlesin kiiruga. "Mu arve" hõikas Soph. "See on makstud, tule" "Aga-" ütles ta imestades. "Tule" karjusin ja jooksin kõigist mööda, isegi paparatsodest. Oot, nemad on ka siin? Okeeiii....
Meil oli auto. "Ruttu" kiirustasin Soph'i. Peagi jõudis ta autosse. Panin eelnevalt enda asjad pagastnikusse, Soph pani enda omad maha. Kihutasin kohapealt minema kiiruga.
*o2 areena*
Kell oli 3.59pm. "Kus ta on" nägin muretsevat Niall, kes oli seljaga minu poole. Liam märkas meid. Panin näpu suu ette, et ta tasa oleks. Ta vaid noogutas. "Ma lähen teda otsima" keeras Niall end minu poole ja jooksis siis lausa. "Kallis, ma juba muretsesin" kallistas ta mind tugevalt ja suudles. Liam ja Soph tegi ka väikse musi ja kallistasid. "Soph, sa ju oled meiega kuni homse õhtuni?" Naeratasin olles oma kõige kallimate kätevahel. Soph noogutas. "Hea küll, poisid, Rose, alustameee" karjus Mirjam. "Okei" vastasime ühest suust. "Oskad sa ikka nende laule?" Küsis siis ta minult küsivalt. "Cmoon" vastasin käsi üles tõstes. "Loogiline ju" ütlesin naerdes. "Hea seegi" vastas ta ülbelt. Ta oli kahekümne aastane korraladaja, aga poisid otsivad hetkel uut, sest ta ikka kohe üldse ei oska minuga suhelda ega käitud. Ta olevat Niall'i jahtinud ja nüüd, kui ma tagasi olen, olevat ta kade. Vaid paar päeva ja jutud kuluvad nagu kulutuli. "Ahjaa, Niall, näe ma võtsin sulle ka Nandosest midagi'' tuli mul meelde. "Omg, kallis aitähh" ja peale seda tuli pikk suudlus. "Hei, hei tööle" plaksutas Mirjam oma käsi ja vaatas mind kurja pilguga. Kade.
YOU ARE READING
Old Love Is Going Back(One Direction fanfic)
Teen FictionSee lugu räägib kahe inimese armastusest,kuidas nad üksteis armastasid keskkoolis... Nad on Niall Horan ja Rosen Gold... Kes olid keskkooli kuumim paar ja tänu sellele ka kuulsaimad.. Iga poisi ja tüdruku hing soovis kumbagi endale... Iga hing ihal...