14.osa/Lõpp hea kõik hea

351 35 4
                                    

Lota, Niall? Koos? Misasja? Ema tahab Lotale Niall'i?

Liikusin kööki. Tahest tahtmata hakkasin ma sööma. 

Niall tuli kööki, ta ei vaatanud mu poolegi. "Hea küll, okei. Ma luban sul mu õega olla. Ära muretse. Mina teie vahele ei tule. Aga te saate selle kahekordselt tagasi." Ütlesin ülivihaselt. "Rose misasja?" Ütles Niall mind vaadates suurte silmadega. Ta kukutas mullivee klaasiga maha. "Jajah" ütlesin. "Mina? Lota? Koos? Mis sa ajad?" Vaatas ta kahtlaselt mind. "Ei noh.. Mu ema tuleb meile varsti. Loodan, et veedate siis ilusti aega" ütlesin võttes oma toidu ning liikusin elutuppa. "Kas sa ise ka saad aru millest sa räägid?" Küsis Niall mu seljataha ilmudes. "Ehk Liall või Nola ongi parem, kui Rosiall" ütlesin Niall'ile. "Mis su ema tahab mind su õele sokutada?" Imestas tüüp silmad peast. Noogutasin ja pööritasin silmi. "Rose ma.." "Ja Niall. Jah nii see on" "Ma... Anna mulle andeks" "Mhh eii, sina anna andeks et ma nii tegin" ütlesin. Ütlesin seda ükskõikselt. "Tõsiselt, Rose. Ma ei taha su väikest õde. Mis sest, et Louis seda tegi. Ma tahan sind" ütles Niall ja suudles mind. Ta võttis mu sülle. "Minu süü on ka selles" ütlesin. "Ei ole" ütles ta ja suudles mind edasi. Ukse kell kõlas. See rikkus kõik. 

Läksime Nialliga uksele. Niall viskas mu üleõla ja nii me sinna ukse poole liikuisme. "Tervist, selliseid asju tehakse oma magamistoas" ütles muema. Niall pani mu maha. "Vaata, proua Gold. Teie olete küll nüüd väga vale inimene ütlemiseks, mida meie oma kodus teeme" ütles Niall vihaselt. Lota jooksis Niall'i kallistama. Lükkasin ta Niall'ist eemale. "Seda inimest sa ära puutu oma selle pisikese sõrme otsaga ka mitte" ütlesin võttes õe Niall'i küljest. "Ära sa ürita mind puutuda. Sa pole mulle keegi" ütles Niall. "Emaaa" karjus siis Lota. "Mis siin toimub" tõmbas ema mind Niall'i küljest. Saabus mu isa, kes tõmbas mu ema kätevahelt ja viis mu Niall'i juurde. "Mis inimene sa oled, et võta minu tütre oma abikaasa juurest?" Ütles isa. Mul jäi üks südamelöök vahele. Niall vaid muigas. Kas ma olen ainuke kes ei tea midagi. "Ja kes teid üldse kutsus? Võtke oma kohvrid ja kaduge! Me oleme lahutatud ja teil pole mingit õigust minu ja Rosen'i kodurahu rikkuma! Ja pealegi, Loreen pole tilka ka minu laps! Ta on selle tüübi laps, selle naabrimehe oma." Ütles isa megavihaselt. "Kus sa tead, et Rosen seda sama pole?" Ütles ema. "Sest mulle tehti see sama test, idioot" ütlesin ja nähvasin.

"Mis mõttes ma pole Rosen'i päris õde ega isa päris laps?" Hakkas Loreen seal karjuma. "Tom, vii nad ära" karjusin Tom'ile. Tom tõusis teisest toast oma suurest toast ja liikus ema ja Loreeni poole. Võttis ta kohvrid ja pani need välja ja palus viisakalt neil lahkuda. Ütles neile veel lõppu: "Kui te veel One Direction'i pererahu rikute, on mul õigus teile politsei kutsuda" ja pani ukse kinni. Hakkasin naerma. 

Poisid tulid just koju. "Ou, kes need kaks eite seal väljas karjuvad?" Küsis Harry naerdes. "Mu debiilikust ema ja poolõde" ütlesin. "Pool vää?" Hakkasid Haz ja Payno naerma. "Mhmh, ma just sain teada, et ta on mingi naabrionu oma" naersin. "Omg hahaha su õde mingi naabrionu oma väää? Et ta polegi härra Goldeni laps vää?" Rääkisid poisid elu naljakalt ja pärisid. Isa naeris ja noogutas. "HAhaha omg hahah" naersid poisid täiega. "Lollakad" lõin neid vastu kuklaid. "Niall, lähme välja. Ma pole näiteks starbucksis nii ammu käinud" ütlesin. "Okei, lähme. Kes saab enne" ütles Niall. Hakkasin täiega jooksma. Jooksin trepist üles ja Niall lõi iga astme peal mu tagumikku. "Pervert oled" naersin ja lootsin, et juba tuleks lõpp. "Sinu oma siiski" ütles Niall. 

Üles jõudes jooksin oma garderoobi. Õues on juba päris sügise moodi läinud ja tänu sellele on veidi külm. Valisin heledad õhuksesd sukad, mustad skinny jeans'id, valge topi, ruudulise triiksärgi ja jope. Kammisin juuksed ja tegin krunni moodi asja. Ma ise ka ei tea, mis see olema peaks, aga mingi krunni taoline on. Enne minemist panin ka Victoria Secrets'i lõhnaõli.  Olin valmis. "Niall ma olen valmiiiis" ütlesin talle, kõndides meie magamistuppa. "Mina kaaa" karjus ta mulle vastu ja kõndis mulle vastu. Võttis mu sülle ja suudles mind. "Sa oled nii kaunis. Ja lõhnad megalt" ütles ta. "Tänud, sinagi lõhnad hästi" ütlesin talle. Ta pani mu maha ja me liikusime alla. Võtsin alt oma käekoti, kuhu panin rahakoti ja telefoni. Panin vansid jalga ning me olime minekuks valmis. Liikusime Niall'i autosse. 

Old Love Is Going Back(One Direction fanfic)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon