*hommik*
Kell oli 8.45am. Liiga vara, meie jaoks. Aga uni oli kadunud. "Hei kaunitar." Naeratas unine iirikas mu kõrval. "Hommik mõmmi." Naeratasin vastu ja ringutasin end. Läksime koos alla. "Vaata, ikka veel magavad." Naersin. "Mhmh." Mõmises kutt mu kaela. Ta oli väsinud, vist. "Omg mida ma siin teen." Kargas Amanda diivanilt ehmatusega püsti. See oli nii naljakas, et me vaatasime korra Nialliga üksteist ja pajatasime siis naerma. "See pole naljakas, kuidas ma sinna sain? Kas midagi juhtus ka? Naguu...?" Vaatas Amanda ehmatusega meid. "Sa olid eelnevalt koos Tommy süles magama jäänud ja me aitasime teid diivanile ja ei, te ei teinud midagi." Rääkis mu kõige armsam. Niall. "MA MAGASIN TA KÕRVAL?" Karjatas Tommy diivanilt alla lennates. Me hakkasime kõik naerma. "Me magasime koos?" Tuli Tommy meie poole. "Mhmh," noogutasin Nialli embuses. "Omg. Ma magasin selle tropiga, kuidas ma sain.." Kirus Am end vaikselt taga. "Ma kuulsin," vaatas Tommy, kissitades oma silmi. Nad on nii armsad kui nad kaklevad. "Hallo, meie oleme ka siin, süüa ka saab siin majas?" Küsis Niall. "Te teate, kus külmkapp, pliit ja söök on," naeris Am. "Me käime korra ära," võttis Tom Am'i käest kinni ja tiris ta üles. "Uuu..." Karjusime Nialliga. "Niinii, söökk siin, pliit siin. Teeme süüa," rääkisin enda ette. "Ja mis süüa saab?" Ehmatas Niall mind, võttes mu pihast kinni ja pannes oma pea mu õlale. "Pannkooke, on okei?" Küsisin. Sain vastuseks noogutuse. Niall suudles mu kaela. Mina ta kätevahel piinlesin, et ta seda teeb siin, võõras köögis. "Niall, me pole kodus." Ütlesin kirgliku häälega. "Aga võiksime olla." Naeratas Niall mu kaela. "Võiksime." Keerasin end tema poole. Ta mõmises mu kätevahel. "Oehh, me peame lõpetama, jätkame kodus, seda oleks ebaviisakas siin teha," ütlesin Niallile. Ta vist solvus, igastahes ta läks jumala tuimalt suurde tuppa. Mis ma nüüd külltegin? Olgu... Tegin süüa edasi. "Heipaa," tuli Am alla. "Kus Niall o.. ?" "Ta läks suurde tuppa." Ütlesin ükskõigselt ning enne tema lause lõppu. "Aa" tuli tema suust. Noogutasin talle, pannes pannkoogid lauale.
Kui olime koos Am'i ja Tommyga söömise lõpetanud, viisin asjad nõudekasse*nõudepesumasin-edaspidi nõudekas* ja läksin suurde tuppa. Niall vaatas mossis näoga telekaekraani. "Niall?" küsisin ukseava juures. Ta kiikas korra minu poole ja keerasea kohe tagasi. "Jahh?" Mudis ta oma näppe kätevahel. "Mis juhtus?" Küsisin vaikselt ja natuke lähemale minnes. Kutt bõttis oma pea kätevahele ja hakkasid pisaraid valama. "Mu vanavanaema.. Ta..." Ütles ta läbi nutu. "Ta mida?" Vaatasin mõmmit kurvalt. "Ta suriiiiiii." Ütles ta diivanilt püsti hüpates ja seda karjudes. "Ei ole." Hakkasid ka mul pisarad voolama. Ta noogutas: "On küll." Voolasid tal pisarad. Ma jooksin ta juurde ja ta võttis mu enda embusesse. Nialli lemmik ja ainuke vanavanaema.... Ja tema on ka läinud. Noorena me külastasime peale kooli teda koguaeg. Igapäev peale kooli. Lapsest kuni 9ndani tegime me seda... Ja nüüd... Selline asi... Isssand jumal, mu pisarad ei saa otsa, sama ka Niallil.
*Niall'i POV*
Mu ainuke lemmik vanavanaema... JA NÜÜD TA ON LÄINUD.... IGAVESEKS!!! MIKS SA TEED MULLE NII JUMAL? MINA JU ARMASTASIN SIND JA SINA.... SINA TASUSID MULLE NII JAHH.... KUIDAS SA SAID!!?? ISSAND JUMAL. Pisarad, need ei saa otsa. Me kahekesi oleme üksteise kaisus juba pooltundi nutnud. "K-k-kuidas... M-m-miks..." Ütles Rose mu kätevahel nuuksides. "Aitab kallis, aitab, teda lihtsalt pole enam. Ta on nüüd jumala juures. Aitab" Ütlesin silitades oma kõige kallima selga. Jahh, olin kurb, et näen oma vanavanaema nüüd juba kirstus, aga siiski, ma ei suuda. Me loomulikut elame selle üle. Jahh, aga mitte nii pea. "Kallis, kas me mitte täna ei lahku?" Küsis printsess olles mu kätevahel. "Ma söön paar pannakat, mis sa tegid, ja siis, okei?" Ütlesin. Ta noogutas. Võtsin ta sülle, talle ilmus kohe ka naeratus suule, ja läksime nii kööki.
*Rose'i POV*
Niall võttis mu sülle ja kõndis minuga nii kööki. "üü, paar tuleb," naeris Tom. "Ou, neil pole nalja tuju, suht punased silmad... Ja.... Nad olid POOLTUNDI ÄRA??!!" Karjus Am viimased kaks sõna. "Oot, mis juhtus?" Tegi Tom kurbi silmi ja naeris pärast seda. "See pole naljakas" vaatasin teda vihaselt. "Mu vanavanaema suri, see kes tegi häid pannkooke, nagu nunnukas teeb" vaatas Niall mu poole. Naeratasin talle. "TEMA SURI ÄRA???" Tulid Am'ile juba pisarad silma... Nojaa kukkusid juba pisaradgi. Teda oli kurb vaadata sellises olukorras, muidu ta koguaeg naeris ja tegi nalj, nagu Louis... Hehe. Igatsen Louisi nalju. No ja muidugi igatsen Harry ja Liamit ka. Kuigi olid ju nemad, kes "varastasid" mu poisi enda bändi. Eii, tegelikult oli see ju Simon... Aga enm ma ei muretse, ta on nüüd siin ning pole enam mul muret. Hah. "Me hakkame koju minema" Karjus Niall, endal suu viimasest koogitükist täis. Amanda noogutas. "Uuu Tommy jääb siia?" Küsisin kulme üles-alla liigutades. "Mhh Roseee" punastas Amanda. "Et siis keskkooli vihkajatest võib siis paar saada?" Naeris Niall. Tom noogutas sellepeale. "Päriselt?" Vaatasime Nialliga üksteisele otsa. "Jaa," säras Amanda Tommy kätevahel. "Üüü" ütlesime mõmmiga kooris neile. "Tahaks koju nüüd min..." Niall telefon helises. "Greg?" Ütles Niall küsivalt. Vaatasin teda suurte silmadega. "Jaa ma kuulen" ütles Niall. Kuulsin teiselt poolt telefoni Theo nutmist. "Okei, me mõtlesime kohe tulla, nii, et ärgu nutku" naeratas Niall telefoni otsas. Ee, kes nutab? Millepärast? Theo. Ootaa... M-m-miks? Niall lõpetas kõne. "Mis?" Küsisin kohe. "Theo oli meid igatsema hakanid, nad ei saa ilma meieta täna, tahavad isaga kolmekesi välja minna." Naeratas Niall. "Aww Theo igatseb teid." Naeratas Amanda Tommy kätevahel olles meile. "Mhmhh, ooda, kolmekesi?" Vaatasin segaselt. "No meile kolmele on ka kuhugi Mullingari laud kinni pandud." Naeratas Niall ikka veel mulle. "Aa.." Naeratasin talle. Suudlus, kirglik, kuum, ma ei leia tema suudlustele sõnu, sest see on parem, kui triljon sõna. Tegelikult, rohkem.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Olime jõudnud just tagasi Bob'i koju, nojaa Nialli koju ka. Theo kohe paterdas meie poole ja hakkas kilkama. "Heihopsti väikemees" võtsin ta sülle ja kallistasin teda kõvasti. "Niall" ütles Theo oma armsa häälega, ulatades käed Nialli poole. "Tahad onu Niall'i sülle?" Küsisin Theolt ja vaatasin ta sinisilmi. Ta noogutas. Ulatasin ta Niallile ja võtsin väliriided seljast. Kuigi oli suvi, sadas täna Mullikas vihma. Me hüüdsime noorena Mullingari nii, ärge ära ehamatage. Hihi. Aga jahh, kutsusime seda nii. "Tsauuu" tuli Deni*Denise* meie poole ja kallistas mind. "Tsauki" vastasime kooris. Again. "Jouuu eluvennad" tuli Greg yeisest toast. Niall vaatas teda imelikult, mina ainult naersin selle peale.Deni, Greg ja Bob olid läinud. Mina istusin all elutoas, Theo mängis oma mänguasjadega, Niall pesi end üleval. Võtsin vaagnast ühe puuvilja. Selleks osutus õun, parim, kuid minu lemmik on sidrun. Jahh, olen imelik, aga see on nii mõnusalt hapu, mitte nagu banaan, mis on Harry lemmik nagu ma videotest nii palju näinud olen. Okeii, ma tunnistan, jahh, ma olin kunagi One Directioni fangirl. Olete rahul? Nojaa, pole eriti mõistust vaja, kes mulle meeldis sealt. Eks see ikka Niall ole. Kui ma võisin näidata, et ma vihkan 1D'd ja kogu nende tegemisi, siis tegelikult olin ma suure masenduses. Ma küll käisin ära seal modellikoolis ja võitsin tiitli, läksin x-factory ja seal oli ka võit, kuid vabalajal. Vabalajal ma vahtisin One Directioni videoid. Tark onju? Oleks siis selle asemel ma midagi harjutanud, näiteks mõnda laulu või midagi, aga kus sa sellega. Mul oli ju parematgi teha, kui oma "nõmedaid" laule harjutada. Niigi pähe tuubitud, kaua ma neid siis peaks õppima. Isa helistas eile ja ütles, et kuna tema oli eelnevalt ka mu peamänetser ja enam ta ei suuda kahte tööd korraga teha, siis nüüd olen ma sisse kirjutatud 1D bändi, Zayni asemele. Jahh, õigus, ma olen Zayni asemel. Tema kohta on suht vastik võtta, oli ilus kutt onju, siis tuleb mingi libu ja rikub kõik ära. Ma kutsun end nii, ärge pange tähele. Kuigi isa ütles, et ohh tõid just 1D'le ka fänne juurde ja värki. Mul oli mhmhmhmhh. Mina. Igatahes jaa, ärge ehmatage, kui mind bändiga koos näete, ärge ehmatage. Lubate onju. Thank ya. Mul on nii igav, et võtan iPhone'i avan selle, panen koodi ja vajutan twitteri ikoonile. "Heipa mu kaunitarid ja härrad. Meil on kõik suurepärane w/@NiallOfficial. Nii, et kõik ok. Kõik ok teil? Mu directioneriid :))" Kohe tuli ka mitu favourite'i, retweet'e ja kommentaare. Vastasin ka mõnele. Peatselt läksin sealt ära. Võtsin lahti instagrami. "Theo, tule siia" naeratasin. Kohe oli ka mu kõrval. "Teeme selfie?" Küsisin armsalt. Nunnukas noogutas. Võtsin ta sülle, tegime koos duckface'i. Panin selle üles. "Ouuu" karjus Niall üleval, wopss ta oli vannitoast väljas, sest oli kuulda, et ta oli koridoris, all. "Jamh?" Hoitsin naeru kinni. "Mind ei oodanudgi või" mossitas Niall. "Võime ju sinu instagrammigi panna meist kolmest pildi" kõndisin Nialli poole ja suudlesin teda. "Mmjaa" ütles ta kavalalt. Ta tõi oma telefoni ja kõik kolm naeratasime. Nojaa, Niallil oli käterätt puusadel ja tal jäi paljas ülakeha pildile. Like Niall. "Nii, pealkirjaks tuleb siis: Lots of love in one pic... But guys, w/ya... everywhere is lots of loovee Ütles Niall. "Awwn, mis pealkirii" ütlesin naeratades. "Mhmhh" naeratas Niall vastu, keerutades Theo'd. "Kune me minema hakkame?" Küsisn üles joostes, koos Theoga. "Oota mind kaa" karjus Niall all. Jooksin Theo süles meie magamistuppa. "Niinii, võtame siis selle kleidi, need kontsad, meiki ka?" Küsisn Theolt, ta on pisike, aga hea nõuandja oma vanuse kohta. Suva, et ta saab ju kohe.. Kaheseks? Oma vanuse kohta, on ta ikkagi hea, nagu ma just ütlesin. Ta loomulikult noogutas mulle. Okei, teen õrna meigi. Nagu Theo soovitas.
Olime mineku valmis ja.......
Woaah, uus osa.. Tahaks igale poole lihtsalt naerumärke toppida, aga siis see poleks see, mis see praegu on. No ikkagi :D Jahh, aga loodan, et laigite seda osa, sest ma kirjutasin seda üle tunni, ja ausalt, see võttis kaua aega, kui on kirja vigu, siis sorry. öelge muidugi ka kus on onju, ma üritan siis ära parandada. Eksju :D Aga loodan et meeldib vote|comment
Liz xx with lots of love xx Love ya all my guyss xx
YOU ARE READING
Old Love Is Going Back(One Direction fanfic)
Teen FictionSee lugu räägib kahe inimese armastusest,kuidas nad üksteis armastasid keskkoolis... Nad on Niall Horan ja Rosen Gold... Kes olid keskkooli kuumim paar ja tänu sellele ka kuulsaimad.. Iga poisi ja tüdruku hing soovis kumbagi endale... Iga hing ihal...