Ep 18

2.2K 244 287
                                    


*51 oy 260 yorum keyifli okumalar <3


Gelecekte bir an... (2022)


Bebek telsizinden gelen tiz ve oldukça yüksek bir ağlama sesi derin uykudaki Jeon ailesini uyandırmıştı.Minik Jungmin,gecenin bir vakti aç olduğu için uyanmış,küçük ellerini ve ayaklarını sallayarak beşiğinin hemen üstündeki dönencede bulunan tavşanları yakalamaya çalışmış sonrasında da yorularak büzüvermişti dudaklarını.Uyandığı zaman en çok sevdiği şey annesini ya da babasını hemen yanıbaşında görmekti.Ama şimdi yoklardı ve bu ağlaması için yeterli bir sebepti.Odasının hemen yanındaki kendi odalarında uyuyan Jimin ve Jungkook,miniklerinin sesini duydukları gibi kıpırdanmışlardı.

Ebeveynlik böyle bir şeydi...Artık sabahlara kadar oturmak,eğlenmek ya da deliksiz uyku diye bir şey yoktu.Her zaman tetikte ve dikkatli olmak zorundaydılar.Vakit buldukları anda yarım saat de olsa kestirmek ikisi için de kazanımdı.Ama ikisi de aksine bundan mutluluk duyuyorlardı.Kaybettikleri ayrıcaklıklar hayatlarına ikisinden bir parça olan oğullarını getirmişti.İkisi de uyku,yemek ya da başka hiçbir şeyi minik oğullarına değişmezlerdi.Jungmin'in beşikteki sabrı tükenirken Jungkook yataktan kalkmaya hazırlanan eşini durdurmuştu.

"Yat güzelim,ben alır gelirim"

"Uhumm ama sende yorgunsun Gguk-ah"

Eşinin gözlerini açamadan uykulu sesiyle mırıldanması gülümsetmişti Jungkook'u.Hamilelikle birlikte oldukça yorulmuştu güzel sevgilisi.Günün her saati Jungmin'le ve evle aynı anda ilgileniyordu zaten, geceleri bari rahat bir uyku çekmesini istedi alfa.Bu yüzden hızla şımarık hıçkırıklar bırakan yavrunun odasına girdi.Sabırsız yavru,ebeveynleri onu almaya gelesiye kadar dayanamamış poposunun üzerinde yuvarlanarak yüzüstü dönmüştü.Henüz emekleyemese de bunun için çokça çabalıyordu.

Jungkook,oğlunun beşiğinin içinde kaplumbağa gibi dönmüş ve sabırsızlıkla ağladığını görünce gülümsemişti.Eğilip beşiğinin içindeki tatlı yavrusunun poposunu hafifçe okşamıştı.Babasını hisseden yavru ise daha da heyecanlanmış tam emekleme sayılmasa da birkaç santim ileri gitmeyi başarmıştı.Ama yorulmuştu,ve daha fazla açlığıyla baş edemeyecekti.Bu yüzden kızgın bir çığlık bıraktığında alfa dayanamayıp kucaklamıştı oğlunu.

Güçlü babasının göğsünde,onun kokusuyla dinlenmek çok güzel olsa şu anda istediği şey babasında değil annesindeydi.Bu yüzden minik ayakları hareket etmekten vazgeçmedi ve mızmızlanmaya devam etti.Yavru,babasının burnunu dişsiz damaklarıyla ısırmaya çalıştığında Jungkook sabrının tükendiğini anlamıştı.

"Demek acıktın benim küçük kurdum,hadi anneye gidelim Jungmin-ah burnumun her yerini salya yaptın"

Biraz güreştikten sonra baba-oğul yatak odasına girmişti.Jimin,hala uykulu olsa da minik oğlunun acıktığı için ağladığını biliyordu.Yatağa giren alfası ve küçük alfası tarafından öpücük yağmuruna tutulmuştu.Jungkook yavruyu,sırtüstü hala gözleri kapalı olan omegasının karnının üzerine yatırmıştı.Yavru,annesinden gelen süt kokusunu aldığında daha da heyecanlanmış minik burnunu Jimin'in göğüslerine doğru sürtmüştü.Oğlunun sabırsız halleri güldürmüştü Jimin'i.Hızlıca kucaklamış mis kokusunu koklayarak öpücüklerle doldurmuştu her yanını.Uzun ve yoğun bir çalışma gününün ardından Jungkook'un en sevdiği görüntü buydu.Mental açıdan tam bir doyuma ulaştığını düşünüyordu oğlunu ve omegasını izlediğinde...

Go Back ᴾˡᵉᵃˢᵉHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin