Zaten utancımdan gebercem o yüzden smut sessizliği istemiyorum pamuk eller oy ve yoruma hadi bakalım
*61 oy 250 yorum <3
☾
"Gel,küvet hazır sevgilim"
Jungkook önde ben arkasında banyoya doğru ilerlerken acaba ben mi soyunsam yoksa o mu beni soysa diye düşünüyordum ki yanıma gelip beni yeniden vücuduna yapıştırması bir olmuştu.Önce filtrumuma(dudak ve burun arasındaki çizgi) masum bir öpücük kondurduktan sonra elleri bir yılan misali kıyafetlerimin altına girmiş vücudumu keşfe çıkmıştı.Dillerimiz dans ederken ne ara ikimizin de çırılçıplak kaldığını anlamamıştım bile.Utanmıyordum.Birbirimizin yıllardır her santimini ezberlemiştik ama bu dünyada ilkti.Arzu,vücudumu öyle bir sarmıştı ki kendimden geçiyordum adeta.Jungkook büyük jakuziye girdikten sonra kayıp düşmemem için elimden tutup nazikçe oturtmuştu beni kucağına.Başı omzuma düşerken derin bir nefes aldığını duymuştum.
"Çok güzelsin,beni deli ediyorsun"
Omzuma sulu bir öpücük kondurduğunda,bedenim dünden hazırmışçasına ona doğru eğilirken onun kısık sesli gülüşünü duymuştum.Elleri karnımın üzerinde dolaşmaya başladığında,göğsüm fısıldadığı aşk dolu sözlerden sıkışırken kulağımın altında şehvetli bir öpücük daha hissetmiştim.
Daha fazla dayanamadığımdan Jungkook'a doğru dönüp özleminden tutuştuğum dudaklarına asılmıştım sanki hiç öpmemiş gibi...Beni anında karşılarken hırçınca alt dudağımı esir etmişti kendi dudaklarının arasına.Ellerimi ensesinde birleştirirken içimde büyüyen ateşe hiçbir şeyin fayda etmediğini anlıyordum.Günahkar seslerimiz banyonun her yerinde çınlarken boğuk bir inilti bıraktım dudaklarına.Jungkook da benden farksız değildi.Sanki çölde su bulmuş bedevi gibi içiyordu damla damla vücudumu.Yetmiyordu,yetemiyorduk.Açtık birbirimize,her bakımdan...
Oldu bittiye getirmek istediğim söylenemezdi ama uzun zamandır bu anı beklemek beni acele etmeye itiyordu.Bundan sonra hep beraberdik değil mi?Bol bol ve doya doya sevişebilirdik.Şimdi hızlı olsak yeterdi.Öyle muhtaçtım ki ona her dokunuşu her öpücüğü bir ilaç niteliğindeydi benim için.
Aniden bel kenarlarımdan beni tutup jakuzinin oturma alanına oturttuğunda şaşkınlıkla minik bir çığlık çıkmıştı ağzımda.Anında bacaklarımın arasına girip karnımı ve uyluklarımı öpmeye başladığında belim yay gibi gerilmişti.Ensesindeki elim saçlarının arasındaki yerini almış,acımadan çekiştirmeme rağmen ses çıkartmıyordu.
"Ju-jung-ah!"
Birden beni sıcacık ağzına aldığında nefesim kesilmişti.Sandığımdan da iyi hissettiriyordu.Yani uzun zaman geçmişti ve ben bu hissi yeniden tadabildiğim için bulutların üstünde gibiydim.Seslice inlerken kalçalarımı kaldırdım.Karnıma yasladığı eliyle yerimde kalmamı sağlamıştı.
"Bebeğim...İyi hissediyor musun?"
"Ben-ben ah! dayanamıyorum"
Alt dudağıma dişlerimle eziyet etmeyi bırakıp onu kendime çektim ve yeniden dudaklarımız buluştu.Bacaklarım yeniden alıştığı yeri bulup belini sardı.Göğsüme çıkardığı elini kullanarak göğüs ucumu sıkmasıyla seslice inledim.Nasıl muhtaç olduğumu görmesine rağmen benimle oynuyordu.Vücudumun ona resmen yalvardığını görmek alfamı mutlu ediyordu.Ardından parmakları deliğime yöneldi.Dudaklarımı hemen önümde duran belirgin köprücük kemiğine yaslanıp orayı kemirmeye başladım.O da tıpkı benim gibi inliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Go Back ᴾˡᵉᵃˢᵉ
FanficBeni rahat bırak Park ,iyice can sıkıcı olmaya başladın. Bebek yapmalıyız diyorum anlamıyor musun? Oğlumuzu geri istiyorum . Omegaverse Mpreg JK Alfa JM Omega #Jikook #5