İnanın dersi çok zor geçirdim.Kızın o afişe benim resmini koyuduğunu hatırladıkça sinirden tırnaklarımı kemiriyordum.Herkes acaba ne yapıcam diye merakla bana bakıyordu.Hoca bana seslenmişti tabi ben duymamışım yanımda oturan kız söyledi.
'E..Efendim hocam?' diye şaşkın bir tavırla sordum.
'Ada iyi misin dersin başından beri odaklanamıyorsun?'
'Hocam biraz başım ağrıyor ondan , ama ağrı kesici aldım şimdi geçer ' dedim.
Hoca kafasını peki sen bilirsin dercesine yana yatırdı.
Ve nihayetinde zil çalmıştı.Bir anda tüm gözleri üstümde hissettim.Gamze, yapma Ada nolur der gibi baksa da tutamadım kendimi fırladım sıradan.İlk önce koridorlarda asılı olan tüm parti afişlerini söktüm ve götürüp çantama tıkıştırdım, bir tanesini de kıza hesap sorarken lazım olur diye elime aldım.
Kızın sınıfına doğru giderken o an ki sinirle kime çarptığımı hatırlamıyorum.Ve 11/F sınıfının önündeydim.Kızı sordum, adı da Merve'ydi.Kızın bugün okula gelmediğini söylediler.Allah'ım ya bu kadar korkulur, neyse ben onun hesabını başka türlü de kesmeyi bilirim.
O anda aklıma geldi ben partiye gidemicektim, babam izin vermemişti eee ben bu olayı kimseyle kavga etmeden babama anlatırsam belki düzeldiğimi düşünüp yumuşayabilirdi.
Anlatmakta fayda vardı en azından.
Son dersti inanın göz kapaklarım zor direniyordu, hocam yeter ya anlamıyoruz anlamak istemiyoruz uykumuz var yani insanların sıkıldığını anladıkça daha çok şehvetleniyorsunuz ders anlatmak için.
Çıkışta Gamzeye yürüyelim dedim, danışmalıydım ona da çünkü çoğu kararımı ona danışarak yapardım.Bazenleri sinirli olduğumda doğru kararlar veremiyorum çünkü.
'Babama anlatmalı mıyım sence ?' dedim.O da;
'Bence de babanla konuş en azından ders aldığını anlar şimdilik, eğer kız okulda olsaydı yine tartışacaktın kızım biliyorum seni' dedi kızgınlıkla.
'Ya tamam Gamze abartma istersen duyan da kavga etmeye yer arayan bir insan olduğumu sanacak.Kavga etmeyi fazla da seven bir insan değilim zaaten sadece bu iki olay üst üste geldi biliyorsun, ilk kız bana omuz attı kavga ettim, şimdi de beni okulda rezil ediyor ve ben elim kolum bağlı mı durucam? ' dedim.
Gamze şu hepinizden tiksiniyorum bakışını attı bana.
Neyse ki eve yaklaşmıştık bu konuşma da bu yürüyüş de beni yormuştu.Gamzeyle ayrıldıktan sonra Can'ı aradım.
'Can bir şey sorucam ben evden çıkınca annem bişey söylendi mi?' diye sordum.
'Yok ya bende senin arkandan çıktım zaaten, sadece akıllanmayacak bu kız' filan dedi o kadar' diye de ekledi.
'İyi saol, şimdi nerdesin sen?'
'Ya arkadaşlarlayım, ablacım beni idare etsen hadi canıım.? Diye yine yalakalığa başladı.
'Tamam merak etme kardeşcan bügun ben hallederim annem sana sorarsa Metinlere ps oynamaya gittin, ben izin verdim ok?' dedim.
'Ablaların bitanesisin sen' dedi.Bu kadar uzun iyi anlaşmamız bizim için hayırlı son değildi.
'Tamam yalakalık yapma be ööf hadi geç kalma kapatıyorum' deyip telelefonu kapattım.
Allah'ım korkulu adımlarla eve yaklaşıyordum, annem evdedir kesin diye düşündüm o an.
Ve annem arıyordu eyvaah.Hemen açmıyım da telefonum elimde diye kızmasın bide diye düşündüm vee yaklaşık 5 saniye sonra açtım telefonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSİZLİK
Teen FictionBirden çıkıverdin karşıma.Ne ben eski hayatıma devam edebildim ne de kendimi hatırlayabildim.Bildiğim tek şey ben artık eski ben değildim.