SERSERİ

24 3 0
                                    

Suna bak ya birde odanin kapisini suratima carpiyor.Benim sinirlerimi iyice bozmustu.Eve gelsem ayri macera okula gitsem ayri macera.

Aslinda Ege'ye de cok sinirliydim ama o an ona kizamamistim sinirimi soyleyememistim ne bileyim yani bir yandan da guzel geliyordu bana.Beni hic kimse bu kadar sevmemisti ki.Beni hic kimse diger guzel kizlardan ayirip da kalbinin bir kosesine boylesine saklamamisti.Alisik degildim boyle seylere.Tamam ciktigim oldu beni seven de oldu ama bu kadari....hayir.Hep ben cok sevendim karsimdaki ise sevgime saygi duydugu icin benimle olan.

Can'in mevzusu bir anlik aklimdan ucup gitmisti.Fazla mi abartmistim acaba.Erkekti o, sahiplenme duygusuyla da yapmis olabilirdi.Ama yinede o kizin bu evde oldugunu hatirlamak beni cigrimdan cikariyordu.

Ev de bana iyi gelmeyecekti.Alisveris merkezine gidip biraz gezmek en iyisi olacakti.Arabama atlayip okulun yakinlarinda olan bi avm ye gitmistim.Birsuru magaza gezmistim ve birsuru sey almistim.Bir magazadan cikarken birden karsimda Poyraz'i gormustum.O an gozlerimin buyudugunu ve midemde kelebeklerin patladigini hissediyordum.Yagmurdan kacarken doluya tutulmak bu olsa gerekti.Ona masum bir gulumseme atmistim.O da bana karsilik olarak agzini gulumser gibi buzdu ve elini gogus hizzasina kaldirmisti.Ama sallamiyordu.Boyle cok havali durdugunu saniyordu akillim.Yani sey.... Aslina bakarsak....biraz da... Ya tamam oyleydi iste.Aslinda onu durdurup bu kavgada neden sadece Ege'nin hasarli oldugunu konusmak istiyordum.Hazir yaninda kimse yokken deli cesarerim geldi ve yanina gidip o soruyu sordum.

'Poyraz ben bisey merak ediyorum, kavgada neden sadece Ege hasar gordu,sen sarhos ve ayakta dahi duramiyor dedigin adami mi dovdun utanmadan?' ciddi bir sekilde dinlemisti ve ben ilk defa onunla bu sekilde utanmadan konusabiliyordum.Bana;

'Ada sen iyi misin? Bana vurmaya kalkti vuramayinca dustu sonra onu ayaga kaldirdilar ve tekrar vurmaya kalkinca da o kadar kisinin icinde karsiliksiz kalamadim.Benim sucum yokken uzerime yurumekten o utanmiyor da ben dovmekten mi utanacagim?' diye sordu en rahat tavriyla.

'Ne yani sen sirf coollugun bozulmasin toplum icinde diye mi dovdun cocugu? İnanaiyorum sana!'

'Valla kizim ister inan ister inanma olanlar bunlar.Yani cok da umrumda degil agzinin burnunun kanamasi' dedi ve elini alnina goturup hic onunu donmeden gorusuruz dercesine hareketini yapti ve gitti.Arkasindan;

'Serseri iste ne olucak' diye bagirip bir hizla tam tersi yone yurumeye basladim.

HİSSİZLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin