KABUS

16 1 0
                                    

Tam da cok yaklasmisken...

'Of hadi be kizim seni bekliyoruz hala'
Gamze'nin sesini duyuyordum.
'Geldiiim' diye bagirirken bir yandan makyajimi yapiyordum.

Gezmeye cikacaktik ve ben dustan cikar cikmaz hazirlanmaya baslamistim.E anca yani guzel olmam lazim, ah bir de o kusma olayindan sonra.Kendimden igreniyordum.
Hemen yanlarina inip;
'Gec kaldigim icin uzgunum' demistim.
Poyraz ise karsilik olarak;
'Yok canim alt tarafi 20 dakikadir bekliyoruz, abartmayin' dedi ve gozlerini devirerek arabaya bindi.
Gamze ise hepimizin ayni arabayla gitmesinin daha mantikli oldugunu one surdu ve biz de hemfikir oldugumuz icin tek arabayla gitmeye karar verdik.
Herkes Poyraz'in arabasina binmisti.Ben Poyraz'in yan koltugundaydim, o arabayi kullaniyordu.

Yolun ortasinda birden arabayi saga cekti ve Berkan'a arabayi kullanip kullanamayacagini, basinin cok agridigini soylemisti.Gamze one gecmek icin coktan arabadan inmisti zaaten.İkimiz yer degistirince ben Poyraz'in yanina oturmustum.
Ona iyi olup olmadigini sordugumda basiyla onaylar gibi kotu oldugunu ima etmisti.

Gidecegimiz yer biraz uzakmis.Poyraz uyumayi tercih etmisti.Kafasini cama yaslamis masum bir sekilde uyuyordu.Yuzunde ne kadar aci cektigini gosteren bir ifade vardi.Cok masumdu.Partide kucagima yattiginda ona anlattiklarim aklima gelmisti.Acaba duymus muydu?Onun icin mi bana boyle davraniyordu...Kendime gelmek icin Poyraz'i izlemeyi kesip kendi camimdan disari bakmistim.Bunca seyi soylediklerimden dolayi yapiyor olamazdi.Ayrica eminim ki duymamisti da.Sacma sacma fikirlerle kendi beynimi yikiyordum.Baska birsey degildi bu.
Yol tasliydi ziplayarak gidiyorduk resmen.Arabanin ziplamasiyla Poyraz birden kafasini cama vurmustu.O aciyla uyanip elini basina goturmustu.Eminim cani cok yanmisti.Kimseye belli etmemek icin ses cikarmamisti.Birden ona baktigimi fark etmis olsa gerek bana dondu.Ve ona gel dercesine gulumsedim ve elimi uzattim.Kafasinin sisip sismedigine bakmak icin elimi kafasinda gezdiriyordum.Birden araba sola donunce ben Poyraz'in ustune dogru dengemi kaybedip yanasmak mecburiyetinde kaldim.Beni kollarimdan simsiki tutuyordu.O harika kokusunu duyabiliyordum.Beni buraya tam da omzuna hapsedin ya.Yillarca asirlarca burda uyuyabilirdim sikilmadan.

Yola devam ediyorduk.Benim uykum geldigi icin uyumustum.Ben de Poyraz gibi camima yaslanmistim.Ve daha yaklasik 3 saat yolumuz vardi.....

Araba birden durmustu ve herkes asagiya inmisti.Ben de olanlari merak edip indigimde Ege ve yanindaki 5 adam bize silah dogrultmustu.Beni birden yanina cekti ve bana;
'Beni bunun icin mi sevmiyorsun, bu korkak icin mi ha?' diye sormustu.
Ben bir yandan aglarken bir yandan da Ege'ye bizi birakmasi icin yalvariyordum.Ama beni dinlemiyordu.Gozunu kin burumustu.Birden;
'Onu degil beni secicektin, yanlis yaptin' dedi ve Poyraz'i vurmustu.
Daha cok bagirip daha cok hickirarak agliyordum.Birden basina kosup onu defalarca kez uyandirmaya calismistim.Ama olmuyordu, cansiz bedeni yerde yatiyordu.

Ve birden irkilerek uyanmistim.Agliyordum.Poyraz bana;
'İyi misin Ada?' diye soruyordu telasli bir sesle.
Hala agliyordum ve ruyamda da hickirdigimi soyluyordu.
'Ben... Ben cok kotu birsey gordum'
'Şşş sakin ol gecti' diyerek bana sarilmisti.O an ihtiyacim olan tek sey buydu.Ona siki siki sarilmistim.Bana dostane bir hisle sariliyordu biliyordum ama olsun benim istedigim sadece ona sarilmakti.Ve suan istegime kavusmustum.Ona sarilmis bir sekilde kokusunu her nefes alisimda hissederek uykuya dalmistim.Tekrardan..

Kalktigimda basimda bir agirlik hissediyordum.Araba hala ilerliyordu.Gozumu acitigimda basimdaki agirligin sebebinin Poyraz'in eli oldugunu anlamistim.O da uyuyakalmisti ve eli kafamin ustundeydi.Kimildanip da bu ani bozmayacaktim tabi.Ama bir daha da uyuyamazdim herhalde bugun yeterince uymustum.Gozlerim acik sadece yolu izliyordum.Berkan'in bir ara arabayi durdurup Gamze'yi optugunu gormustum.Araliksiz 2 dakika boyunca opusmuslerdi.Ya nasil bu kadar hizli olabiliyordu hersey anlayamiyordum.Ama Gamze ve Berkan birlikte mutlulardi.Sorun yoktu o zaman.Berkan arabada Gamze'nin elini tutuyor ve elinden opuyordu.Yol boyu onlari hayranlikla izlemistim.Poyraz hala uyuyordu...

HİSSİZLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin