4.Bölüm +18

15.3K 61 45
                                    

Medya:Rana Kardelen

İnstagram:ufukshikayeleri

Yorum ve votelarınızı eksik etmeyin.🌹


Korku.

Korku tüm vücudumu ele geçirmişti.Hayatımda hiç olmadığım kadar korkuyordum.Öyle korkuyordum ki,zaman kavramı bana göre yabancılaşmıştı.Sadece korkuyordum çünkü başka yapabileceğim bir şey yoktu.

İrem gözyaşlarıyla bana bakarken ben yaşadığım şoku atlatıp elini tutmaya çalışıyordum.

"İrem,senin ne işin var burada?" diye sordum titreyen ağzımla.

"Beni,beni buraya kapattılar."

"Kim kapattı?"

"Boşver" dedi.

Ayağa kalkıp gözyaşlarını sildi.

"Ama neden boşvereyim?"

Cevap vermedi.Bir şeyler saklıyordu.

"Mavi kapılı bir oda vardı,oraya girmedin değil mi?"

"Hayır,görmedim bile." Neden sorduğunu anlamamıştım.

"Anahtar şuradaki çekmecede."

"Ne?"

"Anahtar çekmecede diyorum sağır mısın?"

Hızlı adımlarla anahtarı aldım ve İrem'le beraber merdivenlere doğru ilerledik.

Teker teker yukarıya doğru çıkarken içimdeki korku tam olarak gitmemişti.

Kapının kilidine anahtarı soktum ve çevirdim.Bir kaç saat sonra gün ışığı görmek mutlu etmişti beni.

"İrem,bana her şeyi anlatacak mısın?"

"Anlatacak bir şey yok." Daha fazla üstelemedim.Hemen yurda gitmek istiyordum.

1 SAAT SONRA

Eve gelince ilk iş banyoya girmiştim.Sıcak sular bedenimden aşağıya kayarken bu sınıfın gizemini çözmeye çalışıyordum.

Melek.

Her şeyin sebebi o muydu?Her şey onun yüzünden miydi?Bunu yapması için bir sebep yoktu.

Ateş.

Aklıma geldiğinde bir ürperti hissi sarıyordu vücudumu.

Tanışmamızda onu hayatımda ilk kez görmeme rağmen benle cinsel ilişkiye girmeye kalkıştı.Ama yarım kalmıştı.

Yavaşça ellerimi özel bölgeme getirdim.Orayı yavaşça okşamaya başladım.

Ateş'i hayal ediyordum.Penisinin içime girişini..Zevkim her geçen saniye artıyordu.

Ağzımdan "Ah." diye inlemeler çıkarken İrem'in bunları duymaması için dua ediyordum.

Gizemli Sınıf +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin