5.Bölüm +18

11.7K 54 24
                                    

Medya:Melek Kardelen

İnstagram:ufukshikayeleri hikayeyle ilgili önemli bilgiler paylaşıyorum takip edebilirsiniz

Yorum ve votelarınızı eksik etmeyin.🌹



Aşk.

Çoğu kişi inanmaz ilk görüşte aşka.Galiba ben onlardan biriyim.İnsan daha kalbini tanımadığı,bilmediği bir kişiye nasıl aşık olabilirdi ki?

Ateş'i ilk gördüğümde içimde oluşan kötü hissin haddi hesabı yoktu.Sanki kapkaranlık bir odada kapana kısılmıştım ve çıkmak imkansızdı.Anahtar onun yüzü,elleri,gözleriydi ve ben doğduğumdan beri aradığım anahtarımı onun gözlerinde bulmuştum.

Ama ben imkansıza inanmazdım.

O yüzden şu an karşımda duran Ateş Bozgun'a kaşlarım çatık bakıyordum.İmkansıza inanmadığımdan..

"Ne saçmalıyorsun ya sen?"

"Bildiğin aşık oldum."

"Birbirimizi sadece bir kere gördük farkındasın değil mi?"

"Bir kez görüşüm aşık olmama yetti.İlk görüşte aşk." Aha klişelere de başladık.

"Bu konuşma gereksiz uzadı.Lütfen gider misin?" deyip odama doğru yürümeye yeltendiğim an duvara doğru itilmemle anlık bir şoka uğradım.

"Ne yapıyorsun sen be öküz?"

"Az önce bana hava atıyordun ya.Şimsi görelim seni." deyip boynumu yalamaya başladı.Ellerim havaya kalksa da hala başını boynuma doğru itmemek için zor dayanıyordum.

"Bırak."

Dişlerimle ağzımı ısırıyordum.Kafasını biraz daha kaldırdı.Penisi vajinamı okşuyordu.

Penisini göstererek;

"Bunu istemediğini söyleme." dedi kulağıma doğru.

"İstiyorum." dedim anlık bir hazla.Kendimi yine teslim ediyordum.Beni kucağına aldı ve yürümeye başladı.Neresi olduğunu bilmediğim bir odaya girdik.

Beni yatağa doğru attı ve gömlek düğmelerini yavaş yavaş sökmeye başladı.Nasıl bu kadar iyi göründüğünü anlayamıyordum.

Gömleğini yere attıktan sonra üstüme atladı.Dudaklarımız birbirine değiyordu.Birbirimizi öyle vaşhice öpüyorduk ki sanki yılların acısını çıkarıyoruz.

Pantolonundaki kabarıklık her geçen saniye daha da büyüyordu.Artık onu görmek istiyordum.

"Penisini görmek istiyorum."

"Nasıl istersen güzelim." dedi gözlerime bakarak.

Kemerini hızlıca çıkartıp pantolonunun düğmelerini çözdü.Altındaki baksırını da çıkarınca kocaman penisi karşımdaydı

Aşırı uzun ve damarlıydı.

"Yalamak ister misin?"

"Çok isterim." dedim.

Penisini yavaşça ağzıma doğru getirdi ve ağzıma aldım.Yarısına kadar anca yala biliyordum.

Tadı çok güzeldi.

"Ahh.Devam et." dedi.

Saçımı tutarak penisine doğru itiyordu.

Kendimi hazza bıraktım,sadece hazza...

Gizemli Sınıf +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin