Hejkaa, o to ja honey78ok nikt się chyba mnie tu spodziewał, na co liczę bo to jest ,,mój oficjalny powrót". Bardzo was przepraszam że nie publikowałam żadnych shotów, ale najzwyczajniej nie miałam czasu lub po prostu czułam się słabo psychicznie, lecz starałam się to wszystko nadrobić przez napisanie mojego one shota z sakuatsu którego pisałam ponad miesiąc (cieplutko zapraszam do czytania), a do osób które czytały mam nadzieję że shocik wam się spodobał. Starałam się nadrabiać również następnymi shotami z osasuny, które są cały czas nie opublikowane, lecz pisałam je gdy mogłam.
Przez całą przerwę nie wchodziłam w moje już opublikowane książki i dopiero jakoś nie dawno ZOBACZYŁAM TO, PONAD TYSIĄC WYŚWIETLEŃ I PRAWIE 100 GWIAZDEK, KOCHAM WAS JUST 😭😭💓💕🥺
Ale wracając, chcę poruszyć kwestię mojego profilu jak i prac, które tu zamieszczam. Mój profil będzie miał trochę zmienioną tematykę. Otóż chodzi o to że polubiłam k-pop (może ktoś zauważył), przez co zaczęłam czytać np jungkook x reader, minsungi, hyunlixy i wiele, wiele innych, a wiecie to co autor lubi czytać też chcę tworzyć. Nie mówię że przestanę pisać shoty czy książki w tematyce anime, bo tak nie będzie, anime cały czas będzie na moim profilu i to się nie zmieni mam w planach wiele książek i shotów o tej tematyce m.in. sakuatsu czy suna rintarou x reader, ale również pojawią się książki o tematyce k-popu i mogę wsm wam zaspojlerować. Piszę książkę z shipu, z stray kids i nie powiem wam jakiego ale możecie zgadywać.
Na koncie hyusia8 prowadzonym przezemnie i Hyukain pojawiła się książka właśnie o tematyce k-popu, dokładniej minsungach, które swoją drogą ubustwiam, więc cieplutko zapraszam, aa i bym zapomniała wspomnieć, rozdziały nie będą regularnie wstawiane. Jak na razie w naszej książce widnieje opis postaci.
Książka nosi tytuł ,,Ain't worried"
A to nie za długi opis książki:
Han Jisung to 36 letni absolwent najlepszej szkoły pilotów w Korei Południowej. Jego życie układa się cudownie. Ma własny projekt lotniczy i prowadzi spokojne, samotne życie, ale pewnego dnia dostaje propozycję udziału w tajnej akcji.
Los chciał, by spotkał tam swojego największego rywala i wroga ze szkoły lotniczej- Lee Minho. Żaden z nich nie spodziewał się spotkania po latach, a jednak teraz będą musieli pracować i latać razem.
Jak rozwinie się sytuacja pomiędzy nimi? Czy piloci dalej będą ze sobą rywalizować, czy poczują do siebie coś więcej?Ważne informacje dla czytelników są w opisie książki i jeśli dobrze pamiętam to w zerowym rozdziale - przedstawienie postaci.
Zapraszam was do obserwowania naszego profilu i czytania naszej wspólnej książki oraz do Hyukain, która ma cudowną książkę też o minsungach, którą naprawdę warto przeczytać.
Wracając na chwilę do tematu mojej książki z shipu, z stray kids, wstawię jeszcze dzisiaj rozdziały lub od jutra dopiero (napisałam 20 rozdziałów). A i tak dla jasności rozdziały będą w formie postów na ig, chatów i normalnych opisówek (nie zawsze będą długie i te pierwsze rozdziały opisowe z tego co pamiętam są krótkie jak na mnie).
I ostatnia ważna sprawa, co tam u was? Jak się czujecie? I jak w szkole?
Mam nadzieję że do zobaczenia!!<3333
Miłego dnia/nocy lub wieczoru 💋💕
Jeszcze raz przepraszam!! 🥺♡
✨początkująca✨
CZYTASZ
One Shoty • OsaSuna
FanfictionBędą to przepiękne historię o cudnym shipie <33 • występuje czasem poboczny ship - SakuAtsu