-Na ne basz! -üvölti szombat este 11 órakkor Katie az ágyán feküdve,mellette Maya
-Jah.-nyámnyogja Maya.A csipszet úgy tömi magába mintha azt elvenné tőle valaki.
-De milyen volt? -kérdezi Katie,majd felül -A csók.-Maya kérdően néz rá,és folytatja a csipsz zabálást.
-Heves volt? Vagy nyugott,lassú- beszédtempóján lassít,hangját lehalkítja és mélyíti - érzéki -Maya fejét rázva neveti ki barátnőjét. -Na de most komolyan!Jól smárol a csaj vagy nem! -dühös mozdulattal belenyúl a csipszes zacskóba,majd amit a tenyerébe vett,befalja-Hát... -kezdi Maya -Az ajkai puhák voltak.Jennifer Beals is ezt mondta az L Word egykori színésznője.Hogy a női ajak nagyon puha. - Maya alsó ajkába harap,és újra elképzeli a csókjelenetet.Ahogy Stephanie meleg kezét az arcára teszi,ahogy lassan hajol oda hozzá és közben megérzi az édes parfümének illatát,és...
-Héjj!!-Katie megböki az álmodozó lányt -Én is itt vagyok.Ne a jelenlétemben vetkőztesd le a csajt a fejedben.Látom ahogy csorog a nyálad- Maya vissza böki barátnőjét és el mosolyodik.
-Nem gondoltam volna hogy csókolózni fogok vele.
-Én meg azt nem gondoltam volna hogy egyáltalán csókolózni fogsz.
-Na,had folytassam!-parancsol Katiere a szőke lány.Maya azonban nem folytatja.Újra elmereng a gondolataiban,viszont ezúttal nem olyan édes dolgok jutnak az eszébe,mint az imént.Laura szavai visszhangoznak a fejében.Óva intette Mayat,hogy vigyázzon Stephanieval.
-Mi az?-kérdezi összehúzott szemöldökkel Katie.
-Mi a baj?Maya nem tudja hogy elmondja -e Katienek.Megbízik benne,persze,de lehet hogy csak felfújja a dolgot.
-Kivele-Katie leteszi a zacskózott,fűszerezett sült burgonyát,és két szép barna szemét Maya szemeibe fúrja
-Laura-kezdi óvatosan -Tudod a focis bulin...Beszéltem vele-Maya amint kimondja a lány nevét,Katie máris forgatni kezdi szemeit,de nem szól közbe -Azt mondta hogy vigyázzák Stephanieval,mert összejön valakivel,majd aztán hirtelen dobja.
-Az a csaj meg egy szarka.Mint valami fehér varjú.-Már ha van olyan -teszi hozzá . -Mindig terjeszt valamit.Mindenkire a frászt hozza.
-És mi van ha igaz?-kérdezi Maya
-Mármint amit mondott neked?
-Igen.Mi van ha Stephanie tényleg ilyen?
-És Laura ugyan honnan tudná ezt?
-Talán lehet hogy beszélt Stephanie egyik exével,és onnan tudja.
-Nem hiszem el.Persze lehet hogy van benne valami,de én nem hinném hogy igaz. -a csipszes zacskóért nyúl,de Maya hamarabb elveszi
-Nekem nagyobb szükségem van rá-mosolyodik el.
Bekapcsolták a Netflixet és folytatták a Sexoktatás 2.évadját.
Maya nem is figyel a sorozatra,mert Stephaniera gondol.Arra ami történt,arra amit róla hallott.
Persze amikor Jean Milburn jelenik meg,akkor tekintetét a TV képernyőjén tartja,de ha nem az 50-es éveiben járó nő van a képernyőn,akkor ismét a gondolatai tengerében úszik.
YOU ARE READING
A szerelmes focis lány
RomanceMaya Hookey egy gimis lány,aki amerikai focizik. Stephanie Dallas pedig a pompon csapat tagja,és ugyanabba a gimibe jár mint Maya. A két lány hallott már egymásról,de még sosem beszéltek.Hát ez meg fog változni. 🏳️🌈Lány x Lány🏳️🌈 ❗️A könyv tar...